Olet uhannut boikotoida jotain, oletko jo palannut vanhaan?
Itse aika harvoin näin teen, mutta Hese jäi sen Heikin kaksinaismoralistisien itkujen takia. En ole käynyt enää
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Jätin aikanaan Turun Sinapin ostamisen kun valmistus siirtyi pois Suomesta. Enkä ole vieläkään palannut ostajaksi vaikka valmistus muistaakseni siirtyi jossain vaiheessa takaisin. Siitäpä saivat!
Sama juttu, vaihdoin sitten Auran sinappiin ja siinä olen pysynyt
McDonalds. Mäkkärin hampurilaisten liha rahdataan tänne Puolasta ja puolalaisesta lihasta on ollut useampikin kohu vuosien varrella.
Voin palata asiakkaaksi, kun alkavat käyttämään suomalaista lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse boikotoin yhtä liikettä todella tylyn asiakaspalvelun vuoksi ja kyseessä oli nimenomaan omistaja. Sattuipa niin, että tämä tyyppi tuli omaan työpaikkaani asiakkaaksi. Samanlainen vpää asiakkaana kuin asiakaspalvelijana, enkä tajua, miten tuo liike pysyy pystyssä. En ole ainoa, joka siitä on valittanut.
Kyseessä lienee tamperelaisen ravintola Nanda devin omistaja(t).
Vierailija kirjoitti:
Hesarin puna-viher-radikalisoitumisen myötä en enää koskaan tilaa Hesaria ja muutenkin on Sanoma-konserni pannassa. Rahojani eivät enää saa.
Silti roikut täällä :D heh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finlayson, Vallila, Hese mm. on yhä boikotissa.
Finkaysonin boikotista en ole edes ajatellut luopua.Saanko uteliaisuudesta kysyä miksi boikotoi finlaysonia...?
- Itse olen aatellut boikotoida Vallilaa, koska en oikein ole viehätyny toimitusjohtajana toimivan Anne Bernerin julkituloisa ja esityksistä.
Pervorättifirma.
Eri
Mutta tämä palsta kuitenkin kelpaa? Onko tiedossa, mikä kaikki tuohon putiikkiin kuuluu?