Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastun aina sellaisiin tietyn tyyppisiin naisiin

Vierailija
05.01.2021 |

Sellanen hentoinen, sirohko ja yleensä pienet tissit omaava pikkupupu. Ei välttämättä lyhyt tarvi olla. Yksi työkaverinainen oli ihan täydellinen, mutta tietenkin varattu. Yhdestä entisestä säädöstä en tiedä oliko molemminpuolin jotain. Tavattiin niin ikään töiden merkeis. Tänään viimeksi kun kävin ABC:lä silmin osui kassalla ollut naikkonen, joka niin ikään samanlainen. Tissejä ei nimeksikään, mutta sen parempi. Aika pitkä kyllä, melkein mun pitunen mut hirmu sirohko, isompi mies voisi rikkoa vahingos. Aina tuollaiset on varattu :(.
M35

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä oon 50+ nainen, ja mua viehättää tietynlaiset miehet: isot, vahvat, harteikkaat. Onko mun aikuistuminen siis jäänyt kesken? Mullahan on näiden tulkintojen mukaan fantasia tulla rikotuksi! Jee, kyllä palstamammat tietää!

Oletko itse hentoinen pikkupupu? Noin niinkuin henkisestikin?

En ole hentoinen, en henkisesti enkä ruumiillisesti.

No sitten on kyse eri asiasta kuin ap:lla.

Nythän on niin, että me emme tunne ap:ta, emmekä sen vuoksi voi tehdä hänestä mielivaltaisia tulkintoja.

Ei tarvitsekaan tuntea, asetelma on eri jos on tilanne, että ei-pupumainen, ei-hentoinen nainen tykkää isommista miehistä, vs. pieni ja hentoinen nainen ajatusten kohteena.

Vierailija
22/31 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35? Todellako? Jutut kuin teinipojalla.

Aivan, kyllä naisten ajatteleminen täytyy lopettaa vimmeistään 18-vuotiaana. Sen jälkeen se ei enää ole soveliasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää ihastunut yhteenkään naiseen pitkään aikaan kun heiltä ei tule mitään kiinnostusta takaisin. Keskityn muihin asioihin.

Vierailija
24/31 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun ainoa asia mikä merkkaa on ulkonäkö, niin täälläpä sinä nytkin jaamaat. Kannattaisi ehkä kiinnittää huomiota ihmisen luonteeseenkin, saattaisit löytää jotain kestävää.

Mistä sait päähäsi, että pelkästään se merkitsee? Jos kerron sinulle että söin tänään puuroa, ajatteletko että tuo tyyppi syö aina pelkkää puuroa?

-eri

Vierailija
25/31 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä oon 50+ nainen, ja mua viehättää tietynlaiset miehet: isot, vahvat, harteikkaat. Onko mun aikuistuminen siis jäänyt kesken? Mullahan on näiden tulkintojen mukaan fantasia tulla rikotuksi! Jee, kyllä palstamammat tietää!

Oletko itse hentoinen pikkupupu? Noin niinkuin henkisestikin?

En ole hentoinen, en henkisesti enkä ruumiillisesti.

No sitten on kyse eri asiasta kuin ap:lla.

Nythän on niin, että me emme tunne ap:ta, emmekä sen vuoksi voi tehdä hänestä mielivaltaisia tulkintoja.

Ei tarvitsekaan tuntea, asetelma on eri jos on tilanne, että ei-pupumainen, ei-hentoinen nainen tykkää isommista miehistä, vs. pieni ja hentoinen nainen ajatusten kohteena.

En voi käsittää tätä ajatuksenjuoksua, mutta onneksi ei tarvitsekaan. Siroja ja hentoja naisiahan on pilvin pimein, ja heillä usein myös iso mies. Uskoakseni ihan normipariskuntia ilman mitään rikkomisfantasioita 😂

Vierailija
26/31 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pers.häiriöinen, edesmennyt sukulaiseni teki juuri tuollaisia alun kommenttien kaltaisia väkivaltaisia pikatulkintoja toisista henkilöistä ja siitä, mitä heidän piilotajunnassaan liikkuu. Onneksi ap ei joudu olemaan tämän palstan vaikutuspiirissä, ellei itse halua. Läheisille henkilöille tehtyinä tuon kaltaiset tulkinnat voivat olla perin tuhoisia.

Vierailija
27/31 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä viehätyn aina sellaisista puolierakoituneista omien polkujen kulkijoista. Niille olen aina liian tylsä. Päädyn sitten yhteen isääni muistuttavien miesten kanssa. Niissä ei ole kertakaikkiaan mitään vikaa, mutta ne ei vaan herätä minussa samoja tunteita, kuin nuo toisenlaiset. Ennen pitkää suhteeni kuitenkin aina päättyvät eroon, koska en ole onnellinen. Kuitenkin samaan aikaan tajuan, että todennäköisesti olisin hyvin onneton myös puolierakon kanssa, sillä tarvitsen kuitenkin myös turvallisuutta ja vakautta.

Noin. Saa analysoida.

Vierailija
28/31 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

P -  E -  D -  A  - R -  I

Vierailija
29/31 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä nyt taas. Tuohan on ihan yleinen mieltymys, että pitää siroja ja kilttejä naisia viehättävänä ja ihan ilman, että tilanteen tullen haluaa murskata heidät??

Mielummin itsekkin vietän aikaa mukavien ihmisten kanssa kuin jonkun muut jyräävän rääväsuun joka on vaan "suorasanainen" ja kenelläpä nyt ei olisi joitain ulkoisia piirteitä mistä pitää?

Vierailija
30/31 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ihastun samantyyppisiin naisiin kuin ap. Tosin minulle naisen minimipituus on n. 175 cm.

m38 

Vierailija
31/31 |
05.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä ihmettä nyt taas. Tuohan on ihan yleinen mieltymys, että pitää siroja ja kilttejä naisia viehättävänä ja ihan ilman, että tilanteen tullen haluaa murskata heidät??

Mielummin itsekkin vietän aikaa mukavien ihmisten kanssa kuin jonkun muut jyräävän rääväsuun joka on vaan "suorasanainen" ja kenelläpä nyt ei olisi joitain ulkoisia piirteitä mistä pitää?

Juuri näin, ap:n aloitus oli ihan neutraali, mutta rikkomisfantasioijat halusivat murskata hänet. Symppaan ap:tä, sillä olen itsekin joutunut eräässä keskustelussa tahallisesti, suorastaan väkivaltaisesti väärintulkituksi. Hain silloin vain epätoivoisena vertaistukea, mutta olisihan se pitänyt arvata, ettei sitä täältä aina saa. Kirjoitan nimenomaan, ettei AINA saa, koska täällä voi tulla vastaan myös erittäin antoisaa keskustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän