Apua. Miten saada parissa viikossa kasvot kuosiin edullisesti? Kuinka saada 10 vuotta pois? Teipit?
Apua, olen innokas tapaamaan vanhaa heilaa, mutta naytan ainkain 10 vuotta vanhemmalta koska oli vakava sairaus, kaksi leikkausta ja aidin kuolema, yrittajalla ollut kovat ajat, puurolla elanyt, ja mieli tosi maassa ja uupunut.
Onneksi paino on normaali jopa pudonnut, olen kuntoillut ja jopa paremmassa kunnossa kun silloin kun tapailtiin, sopivia vaatteita on...
Mutta ei ole ollut varaa tehda vuosittainen kohottava HIFU, ja normaalit muut keksi-ikaisen hoidot (botox yleensa vain 3 vuoden valein ollut) ja naytan tosi uuvahtaneelta.
Han aloitti viestin " hei kaunokainen..." ja katson niita kuvia niin olen ikaistani noin 10 vuotta nuoremman nakoinen ja pirtsakka, nyt olen murheista sekopaisen ja ikaistani vanhemman nakoinen.
Mita avuksi - minulla on hyrauli... nestetta ostettuna syksysta, mutta se on liian voimakasta iholleni ja aiheuttaa punoitusta, koska varaa kaytettavissa ei ole, tuli mieleen nuo teipit joita nakyy videoissa.. eiko ne saa hiusten alle piiloon.
Olen melkein tassa epatoivoinne.
Ps. en kayta alkoholia, en tupakoi ja nukun noin 8 tuntia yhtajaksoisesti ja muutenkin hyvat elamantavat ja hyva ryhti jne.
Vinkkeja?
Kommentit (48)
Minä työnnän tampoonin ylähuulen alle, se kiristää ihon nuorekkaaksi.
Tietty puhtaan ja uuden.
Mikroneulaus kotona on edullinen ja suht tehokas vaihtoehto kosmetologikäynnille. Ehdit ehkä pari, kolme kertaa tehdä ennen treffejä (saattaa aiheuttaa kuivuutta/hilseilyä, niin ei kannata ihan viime tipassa tehdä).
Muina päivinä kasvojoogaa ja joka aamu face rollerilla hierot kasvot (otsasta leukasn 6 kertaa läpi).
Hyvät seerumit kannattaa ottaa käyttöön aamuin illoin, niillä saa oikeasti taiottua ilmettä sileämmäksi. Esim. Estee Lauderilla sellainen lila pullo tekee samantien samettisen pinnan ja sileämmän ihon. Kannattaa käydä esim. Sokoksella/Stockalla/Emotionissa ja pyytää myyjiltä suositukset.
Ymmärrän kyllä, että vanhan heilan edessä haluaa olla paras versio itsestään, vaikka jokainen tietenkin tietää, että kaikki meistä muuttuu ja vanhenee. <3
Juo paljon vettä.
Pidä iho kosteutettuna.
Nuku paljon.
Ulkoile.
Syö kevyesti ja vältä suolaa.
Kuori iho säännöllisesti.
Käy avannossa.
Sitten se jo mainittu tiukka ponnari kohottaa kasvoja ja kevyempi kasvomeikki häivyttää enemmän vuosia kuin paksu ja raskas meikkipohja.
Vierailija kirjoitti:
Juo paljon vettä.
Pidä iho kosteutettuna.
Nuku paljon.
Ulkoile.
Syö kevyesti ja vältä suolaa.
Kuori iho säännöllisesti.
Käy avannossa.Sitten se jo mainittu tiukka ponnari kohottaa kasvoja ja kevyempi kasvomeikki häivyttää enemmän vuosia kuin paksu ja raskas meikkipohja.
Unohtui vielä että pese kasvot aamuisin jääkylmällä vedellä.
Käytä ruusuvettä kasvovetenä, syö lohta, juo vettä ja nuku hyvät yöunet. Kyllä se siitä.
Just tämä. Miks pitäs esittää jotain muuta kun on? Jos jokapäiväiseen arkeen yhdessä alettais niin pitäiskö toiselta salaa mennä esim. aamuyöllä naamaa laittamaan että ei vaan toinen nää miltä näyttää ilman meikkejä yms. Itse en edes töihin jaksa meikata, pienten lasten äitinä kannan ylpeänä silmäpussit ihan joka päivä, eikä kukaan ole asiasta maininnut.