Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaisiko sinulle mies, joka on ammatiltaan bussikuski?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaisi. Olen itse korkeasti koulutettu.

Vierailija
22/31 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sama juttu. Mulle ei kelpaisi korkeasti koulutettu, koska en itse ole korkeasti kouluttautunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa moni bussikuskikin olla, varsinkin ulkomaalaistaustaisista.

Vierailija
24/31 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kelpaamisesta kiinni, mutta en välttämättä haluaisi miestä jolla olisi epäsäännölliset työajat ja kolmivuorotyö vaikka olisi missä tahansa ammatissa.

Onko sinulla varaa valita? Minulla ei ollut.

Vierailija
25/31 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa moni bussikuskikin olla, varsinkin ulkomaalaistaustaisista.

Lääkäreitä, koneinsinöörejä ja mitä näitä satuja oli. No toki täytyy antaa pisteet siitä, että edes pieni osa haluaa elättää itsensä tekemällä töitä. Toisaalta voidaan miettiä miksi niinkin simppeli homma ja lyhyen koulutuksen bussikuskin homma ei kelpaa suomalaisille, tuossa hommassa pääsee kuitenkin ihan kelvollisille liksoille vuorotyössä. Ehkä ne vastikkeettomat sosiaalituet passivoi.

Vierailija
26/31 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi, jos mies olisi itse tyytyväinen ammattiinsa. Jonkun on pakko ajaa bussiakin tässä maassa.

Vierailija
27/31 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussikuski kelpaisi, mutta miehistä en ole kiinnostunut.

Vierailija
28/31 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai kelpaisi. Tärkeä ammatti. Aika monella meistä ei ole mahdollisuutta ajaa ajokorttia tai varaa pitää omaa autoa. Saati varaa pitää palkattua henk.koht. kuljettajaa, kuten joissain arabimaissa.

Vierailija
29/31 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tänä päivänä kukaan juuri kelpaa ja yksinasuvien määrä lisääntyy. Ehkä ei sitten ole kaikilla realismia ja aitoa halua parisuhteeseen. Kyllä mulle kelpaa kuka vain, jos vain ihastun ja on sellainen ihminen joka sopii myös tunnetasolla ja kenen kanssa on mukava ja hyvä olla. Ei ihastuminen aina ole sellainen asia jota voi katsoa vain järjen ja vaatimuksien valossa. Jos on sopiva ihminen, niin aivan sama mikä koulutus. Voisin kuvitella ihastuvani ja olevani yhdessä.

Vierailija
30/31 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos olisi mukava mies ja minun silmääni miellyttävä ja rakastuisin, niin tottakai. Ei rakkaus katso ammattia.

Vierailija
31/31 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä arvostan jokaista ihmistä joka tekee rehellistä työtä ja ansaitsee toimeentulonsa. Minusta ei tulisi koskaan hyvää kuskia enkä osaa ajaa vaikka nuorena ajokortti suoritettu. Minusta on kelvollinen ammatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän