Mistä voisi löytää tälläisen naisen? Ehdotuksia???
Lainaus eräästä ketjusta täältä
Hyväntahtoinen, kiltti, älykäs, yleissivistynyt, hyvä keskustelija, empaattinen, sanoo suoraan tarvittaessa, mutta on hienotunteinen. Avarakatseinen, suvaitsevainen. Iloinen. Nauravainen. Positiivinen.
Ei puhu pahaa. Ei ole kateellinen. Ei dominoi. Ei ole itsekeskeinen tai itsekäs. Ei passiivis-agressiivinen, ei katkera tai negatiivinen.
Puhuu mutta osaa myös kuunnella.
Kommentit (60)
Mun työkaveri. Iloinen, empaattinen vaalea ja sinisilmäinen. Luonne juuri tuollainen.
Mun kaveripiirissä on pelkästään tuollaisia. Mutta ne seurustelee jo.
Jaa, pitäisikö ottaa mies? Miehet osaavat keskustella? Ja ovat tooosi kilttejä? Miehet ei puhu pahaa eikä ole kateellisia, eikä.... tai sitten tyydyt itseesi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollaisia naisia on paljon joka ikäluokassa, mutta kaikki riippuu siitä, minkälainen SINÄ olet. Ansaitsetko edes hyvää naista? Mitä upea ihana nainen saa vastineeksi? Ihanat naiset tuppaavat löytämään ihanat miehet ja nopeasti löytävätkin.
Tämä. Tunnen useita tällaisia naisia mutta ovat itse parisuhteessa, olleet jo pitkään.
Noita löytää ihan niistä samoista paikoista kuin kaikenlaisia muitakin. Elämästä. Pidä silmäsi ja korvasi auki.
Täällä mutta en kelpaa sinulle kuitenkaan koska olen ujo ja hiljainen
Minä olen, mutta olen ujo ja miehet ovat satuttaneet minua niin, että tutustuminen miehiin pelottaa.
N27
Hyväntahtoinen, sanoo suoraan tarvittaessa, mutta on hienotunteinen.
Joku ei nyt täsmää.
Minä olin tuollainen nuorena. Mieheni löysi minut baarista. Kun kiltteyttäni hyväksikäytettiin tarpeeksi, tuli minustakin passiivisaggressiivinen, katkera ja negatiivinen parisuhteessa. Ei se paljon olisi vaatinut/vaatisi mieheltä, että edelleen olisin kuvatunlainen.
Minä olin vajaa 20 vuotta sitten ennen kuin tapasin mieheni.
Minä olen juuri tuollainen mutta ujona en kelpaa kenellekkään. En ole valmis pelkkään seksisuhteeseen tai heti ekoilla treffeillä sänkyyn mikä tuntuu olevan oletus ainakin Tinderissä. Joo, olen tinderissä koska en ihan okeasti arjessani tapaa miehiä (olen naisvaltaisella alalla) eikä kukaan minua tule missään kaupassa iskemään ja olenn siinä uskossa, että se on se foorumi missä sinkut nykyään ovat.
Se on nykyisin ikisinkku koska miehet ei arvosta noita piirteitä. Sillä siis oli nuo piirteet, mutta miehet pieksi ne ulos hänestä. Käykö katkera miestenvihaaja? Tosin en halua olla missään tekemisissä miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hyväntahtoinen, sanoo suoraan tarvittaessa, mutta on hienotunteinen.
Joku ei nyt täsmää.
Olisitko ystävällinen ja lopettaisit rintojeni puristamisen. Näin.
T. Ex hyväntahtoinen ja hienotunteinen, joka sanoo suoraan.
'ei puhu pahaa'
Nyt oot ihan väärässä paikassa kyselemässä :D
Tuollainen olisi ideaali. Jos vielä savuton ja tatuoimaton niin veisin vihille.
M32
Kyllä tuollaisia naisia on paljon joka ikäluokassa, mutta kaikki riippuu siitä, minkälainen SINÄ olet. Ansaitsetko edes hyvää naista? Mitä upea ihana nainen saa vastineeksi? Ihanat naiset tuppaavat löytämään ihanat miehet ja nopeasti löytävätkin.