Naurettavimmat kohtaukset Sinkkuelämässä?
Sinkkuelämää sisältää paljon hölmöjä, ei tähän päivään sopivia kohtauksia. Mitkä ovat jääneet sinulle kaikkein idioottisimpana muistoina? Itsellä ehkä kuinka Mirandalla oli vaikeuksia kirjoittaa johonkin olevansa sinkku, ei eronnut. Pystyi oikein valitsemaan kirjoittiko lauseen vai panikoiko.
Kommentit (88)
Oikeassa elämässä sellaiset naiset eivät tulisi lainkaan toimeen.
Carrie on olevinaan joku syvällinenkin kirjailija ja romantikko mutta tuntuu olevan vain ihan pihalla suhteista ja sekaisin ylipäätään.
Samantha on ihan paras! Tekee mitä huvittaa on päämääriä ja kunnianhimoa. Sille ei noin vain ryppyillä.
Nämä naisethan eivät oikeasti tulleet toimeen lainkaan ja sarah ei millään sulattanut sitä kun samanthan hahmosta pidettiin niin paljon enemmän.
En ole varma pitääkö paikkansa mutta jostain olen lukenut ettei sarah huolinut jotai itseään isompaa staraa sarjaan kun halusi niin kovin itse olla se päätähti.
Siinä tilassa elokuvassa kun olivat ulkomailla lomailemassa niin kukas siellä basaarissa tulee vastaan, Aidan.
Vierailija kirjoitti:
Onko täää se mihin kaikki naurut on naurettu päälle? Oon miettiny että miksi suomessa ei voi olla omaa sellasta jossa sata viskibassosta nauraa stana kimpassa päällle.
Ei ole. Se on Frendit, missä on valmiit naurut.
Frendit on poistunu netflixistä! Olen järkyttynyt
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sitä tulee tavan telkkarista alvariinsa.
Sinkkielämäässä oli sama ongelma kuin muissakin jenkkiohjelmissa. Vanhoillinen. Naisen PITÄÄ LÖYTÄÄ PUOLISO, päästä naimisiin ja lisääntyä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä tilassa elokuvassa kun olivat ulkomailla lomailemassa niin kukas siellä basaarissa tulee vastaan, Aidan.
Aidan on parasta koko sarjassa.
Se että Carrie on muka seksi-ja parisuhdekolumnisti vaikkei ymmärrä parisuhteista mitään ja kaikkiin seksiin liittyviin asioihin suhtautuu nolosti ja häpeillen.
Sarja oli esimerkki sairaalloisen alipainon ihailusta. SJP oli painanut sarjan loppupuolella vain 43 kg.
Vierailija kirjoitti:
HBO esittää nykyään. Kaikki jaksot löytyy sieltä 🥰
Vierailija kirjoitti:
Carrie on olevinaan joku syvällinenkin kirjailija ja romantikko mutta tuntuu olevan vain ihan pihalla suhteista ja sekaisin ylipäätään.
Samantha on ihan paras! Tekee mitä huvittaa on päämääriä ja kunnianhimoa. Sille ei noin vain ryppyillä.
Nämä naisethan eivät oikeasti tulleet toimeen lainkaan ja sarah ei millään sulattanut sitä kun samanthan hahmosta pidettiin niin paljon enemmän.
En ole varma pitääkö paikkansa mutta jostain olen lukenut ettei sarah huolinut jotai itseään isompaa staraa sarjaan kun halusi niin kovin itse olla se päätähti.
Ei kannata uskoa roskalehdistöä. Niillä on papparazzeja terrorisoimassa ihmisten elämää ja keksivät päästään jokaikisestä tähdestä ties mitä. Tietenkään naiset ei heidän mukaan "tule toimeen" a kaikki on hirveitä ämmiä ja diivoja. Lue nyt uusin stoori, kuka heittikään kahvit ja kenen naamalle. En luottaisi pätkääkään oikeastaan mihinkään "varmaan juoruun" jonkun julkkiksen elämästä
Vierailija kirjoitti:
Se että Carrie on muka seksi-ja parisuhdekolumnisti vaikkei ymmärrä parisuhteista mitään ja kaikkiin seksiin liittyviin asioihin suhtautuu nolosti ja häpeillen.
Olihan suomessakin telkkarissa joku rohkea seksiohjelma ja sitä vetäneet naiset jäätyivät täysin studiossa
ja punastelivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Carrien tupakointi. Ei sopisi nykyaikaan.
Etkö oikeasti tiennyt, että nykyisinkin ihmiset tupakoivat`?
Tiedän, mutta tupakointi käy yhä harvinaisemmaksi ja amerikkalaisissa tv-sarjoissa vielä harvinaisemmaksi. Lähinnä rikolliset tupakoivat tv-sarjoissa, ei päätähti.
Niin se taitaa olla oikeassakin elämässä. /offtopic
Vierailija kirjoitti:
Sinkkielämäässä oli sama ongelma kuin muissakin jenkkiohjelmissa. Vanhoillinen. Naisen PITÄÄ LÖYTÄÄ PUOLISO, päästä naimisiin ja lisääntyä.
No jaa ehkä tämäkin vähän tulkinnanvarainen.
Samantha halusi vain hyvää seksiä ja mielenkiinto oli ihan muissa asioissa.
Miranda oli töitä paiskiva joka vähän "puolivahingossa" perusti perheen.
Charlotte oli koko ikänsä haaveillut ylellisestä elämästä ja perheestä joten aika perus unelma.
Carrie taas oli ehkä eniten se pakko olla pitää saada mies.
No, ylipäätään se Carrien "I´m a writer" -elämä. Kirjoittiko hän joka ikinen päivä kolumnin siihen lehteen vai millä oikeastaan eli? Ja kun hän kirjoitti kirjan, kysehän oli lehdessä julkaistujen kolumniensa laittamisesta koviin kansiin. Muutenkin hän eli täysin yli varojensa ja asui newyorkilaisittain erittäin leveästi - ollakseen pienituloinen. Jota hänen siis olisi pitänyt olla, mikäli realismi.
Valtavan pitkien matkojen taivaltaminen korkokengissä eikä ikinä mitään valitusta jalkasäryistä. Lisäksi: harrastiko Carrie lainkaan liikuntaa, siis varsinaista urheilua? Toki tuolla kävelemisellä ja röökaamisella pysyy laihana, varsinkaan kun ei syönyt kotona mitään.
Mutta: Ihana sarja. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki missä on Carrie mukana.
Viskoo hiuksia. Viskoo hiuksia. Kikattaa. Siinä kaikki.
Eniten kuitenkin riepoo sen ääni ja etenkin ne kirkaisut. Ja nämä ärsytti jo aikanaan.
Joo! Miksi se kiljuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata uskoa roskalehdistöä. Niillä on papparazzeja terrorisoimassa ihmisten elämää ja keksivät päästään jokaikisestä tähdestä ties mitä. Tietenkään naiset ei heidän mukaan "tule toimeen" a kaikki on hirveitä ämmiä ja diivoja. Lue nyt uusin stoori, kuka heittikään kahvit ja kenen naamalle. En luottaisi pätkääkään oikeastaan mihinkään "varmaan juoruun" jonkun julkkiksen elämästä
Oli niillä joskus jotain kränää instagramissa tiedä sitten mistä johtui vai oliko lavastettua.
Mutta Sarah on kyllä antanut itsestään sen kuvan että on ihmisenä täysi itsekäs ja omahyväinen tollo joten siitä nyt uskoo mitä vain.
Ja tuohon painoon mikä jossain viestissä oli niin eihän se Sarah mikään pitkänhuiskea tai roteva mitenkään joten helposti sellainen pikkuinen nainen voi painaa normaalistikkin sen verran.
Sarjan suurin mysteeri on se että millä Carrie rahoitti sen elämäntyylinsä.
Kyllä he ehkäisyä käyttävät. Carriellakin juuttui pessaari kiinni ja Samanthan piti poistaa se. Ja Samanthalla aina laukku täynnä kondomeja. Levähtivät kadullekin jossain jaksossa.