Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun ”toivominen” ei enää riitä

Vierailija
04.01.2021 |

[quote=Vierailija]PM:n pitäisi uskaltaa käyttää valtaa, jota hänelle on annettu, nyt pitäisi "jyrähtää" ja kunnolla. Tämä ei ole mikään toivotaan, toivotaan - juttu[/quote]

Yllä oleva kommentti toisesta - ylläri ylläri poistetuista ketjusta. Tällaista odotetaan nyt pääministeriltä toivomisen sijaan:

”Olen henkilökohtaisesti puhunut eilen/tänään/viime viikolla THL:n/STM:n/kenen lieneekin kanssa ja sanonut että oletan heillä olevan valmis suunnitelma päivään x mennessä ja että rokotukset toimivat täydellä teholla päivänä y. Siihen emme voi suoraan vaikuttaa kuinka paljon saamme rokotuksia EU:n kautta Suomeen mutta voimme vaikuttaa siihen että kun rokotteita saadaan Suomeen ne annetaan välittömästi riskiryhmille suunnitelman mukaisesti ilman minkäänlaisia viivästyksiä. En hyväksy mitään selitystä viivästykselle tässä tärkeässä asiassa. Sellaisia syitä ei yksinkertaisesti ole.

Olen myös ilmoittanut STM:lle että oletan heidän lähtevän tekemään samantien kahdenvälisiä ostoja suoraan lääkeyrityksiltä kuten monet muutkin maat ovat tehneet. Tämä ei ole mahdotonta. Minkäänlainen ponnistus ei ole liian iso tässä työssä. Siirrämme tarvittaessa jokaisen kiven ja kannon välittämättä sen aiheuttamasta lisätyöstä jotta rokotetta saadaan Suomeen tarpeeksi ja mahdollisimman nopeasti.

Näistä edellä olevista otan henkilökohtaisesti vastuun että tarvittavat viranomaiset lähtevät toteuttamaan näitä tehokkaasti samantien.”

Ja tokihan suljettujen ovien takana on kuulunut pääministeriltä STM:ään ja THL:ään sekä tarvittaville ministerikollegoille että ”prkl tässä on nyt minun maineeni ja urani tulilinjalla jos asioita ei saada toimimaan hankin ihmiset teidän tilalle jotka saavat nämä toimimaan”.

Tulee ikävä 1980-1990 luvun johtajia.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi