Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisinko enää uutta talvitakkia tälle talvelle?

Vierailija
04.01.2021 |

Vanha ei mahtunut enää syksyllä päälle. Tähän asti olen kuitenkin lauhan sään takia pärjännyt tuulitakilla ja pukemalla sen alle esim. fleecen. No, nyt iski -15 asteen pakkaset, eikä minulla ole sitä hiton talvitakkia. Mutta tuntuisi turhalta ostaa takkiakaan, kun ei tiedä jatkuuko nämä pakkaset edes pitkään ja tässähän on vain joku 3 kuukautta tätä talvea, huhtikuussa alkaa jo kelit lämpenemään. Ja koska suunnittelen laihduttavani, niin jos ostaisin nyt takin, se ei välttämättä olisi enää sopivaa kokoa ensi vuonna.

Ostaisitko itse uuden talvitakin vai yrittäisitkö pärjätä pukemalla paksut kamppeet tuulitakin alle?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin talvitakin joka sopii nyt, alesta tai käytettynä.

Jos et hanki sopivaa takkia ja kylmät jatkuu, liikut luultavasti vähemmän ulkona eli se myös haittaa tavoitettasi laihtua. Kävely on hyvää liikuntaa joka sopii vaikka olisi ylipainoa.

Vierailija
22/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin ajatellut, että ehdin laihtua talveksi takkiin (vanha), mutta ei niin käynyt.

Jos on kyse tuulitakista ulkoiluun, niin sen alle kehtaa kerrostaa vaatteita. Jos taas pitäisi asioille olla takki, niin sitten ostaisin uuden (ei-tuulitakin) isomman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän se juuri pitääkin ostaa, kuka hullu ostaa loka marraskuussa talvitakkeja kun ne ovat silloin normaalihintaisia? Itse ostan aina näin joulun jälkeen ennen talven alkua, ovat halvempia.

Vierailija
24/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin. Ei ikinä tullut alennukseen joten piti ostaa vielä täydellä hinnalla, mutta koska mäkin laihdutan ja haluan käydä lenkillä nyt talvellakin, niin pakko se oli ostaa. Ostan sitten ens talveksi uuden jos laihdutus onnistuu ja takki käy liian isoksi. Kyllä hyvät vermeet pitää olla jos meinaa ulkoilla.

Vierailija
25/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän se juuri pitääkin ostaa, kuka hullu ostaa loka marraskuussa talvitakkeja kun ne ovat silloin normaalihintaisia? Itse ostan aina näin joulun jälkeen ennen talven alkua, ovat halvempia.

Tosi huonot alet on joka paikassa. Ne rumat ja ohuet talvitakit on vaan alennuksessa. 

Vierailija
26/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin alesta sellaisen mallin joka menee hyvin monessa koossa.

Vierailija
27/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saa⛄⛄⛄ale toppatakkeja pitkiä ja toppahousuja ??

Vierailija
28/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pärjäät varmaan vanhoilla päällekkäin joskus ei muista mitä vanhoja vaatteita kaapissa onkaan. Toppahousut .

Vierailija
29/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilot tulevat ennen pitkään takaisin, jos edes lähtevät. Aina kannattaa ostaa ja varastossa on hyvä olla yksi vähän isompi takki, sitä voi oikeasti tarvita myöhemmin.

Vierailija
30/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin uuden takin alennusmyyntejä tai kirppareita hyödyntäen. Alet ovat vasta alkaneet, joten loppualennuksia saa vielä muutaman viikon odotella. UFF:issa on tänään 4€ päivät ja hinta halpenee loppuviikkoa kohden.

Vierailija
31/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsikää vaatekauppojen poistopisteet. Erään vaatekaupan vastaavasta paikasta löysin elokuussa kelsitakin, josta on mulle hienostelutakkia lopuksi ikää. Hintaa sillä oli noin kolmannes normihinnasta ja se on todella ajaton malli, kelpaa oli muoti mikä hyvänsä.

Vierailija
32/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin alesta 24e jos laihtuu ihan sama antaa vaikka hyväntekeväsyyteen tai säästää lihomista varten. Moni kuvittelee aina laihtuvansa mutta oma valintahan se on kuin monta talvea elää ilman takkia.

Vierailija
33/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin tätä. Kun alkusyksystä, jolloin on vielä kesäkelit, tuomme talvivaatteet esille, asiakkaat röhönauravat. Kuukausi siitä eteenpäin naamat ovatkin väärällään, kun koot alkavat olla loppu. Sitten se hätä ja kiukuttelu alkaa, kun tuleekin yhtäkkiä talvi.

Ei ne alet paljon auta, jos koot on loppu. Paitsi jos koko on s tai m.

Röhönauran ja tilaan netistä (ulkomailta) yli puolet halvemmalla sopivan kokoisen takin ja valikoimaa on niin paljon, että värinkin voi valita. Korona-aikana ei viitsi pyöriä kaupoissa.

Vierailija
34/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ostaisin. Nyt on hyvä aika ostaa, eikä se laihtuminenkaan välttämättä takkia turhaksi muuta. Ulkovaatteet istuvat monessa koossa, riippuu mitä laittaa alle.

Vierailija
35/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilot tulevat ennen pitkään takaisin, jos edes lähtevät. Aina kannattaa ostaa ja varastossa on hyvä olla yksi vähän isompi takki, sitä voi oikeasti tarvita myöhemmin.

Isompi takki on hyvä paukkupakkasille, koska sen alle mahtuu kunnon villapaita.

Vierailija
36/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupasta saa jopa ihan merkkitakin 50% alennuksella. Osta kerralla laadukas niin se kestää monta vuotta.

Vierailija
37/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä pitkävartiset saappaat kirjoitti:

Mistä saa⛄⛄⛄ale toppatakkeja pitkiä ja toppahousuja ??

Halpa-Halli

Kärkkäinen

Tokmanni

Stadium

Budget sport

Zalando

Citymarket

Katso netistä.

Vierailija
38/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa uusi takki. Minä ostin vaikka aion laihduttaa. Entinen tosi huonossa kunnossa ja kaksikin jäänyt pieneksi vuosien aikana. Takki maksoi vain 60€ joten se ei ollut liian kallis sijoitus, sopivan hintainen kun voi pitää sitä muutaman kuukauden nyt ainakin. Vastaava summa menee helposti johonkin turhaan. Kalliimman ostan myöhemmin kun olen hoikempi. Laihtuminen ei kyllä koskaan ole varmaa. Aiemmin ostin ison tuulipuvun takin liikuntaan, harmitti kovasti kun meni rahaa hukkaan, jäisi hyvin pian isoksi. Niin sitten kävi että takki hajosi ennenkuin kilot ehtivät lähteä ja jouduin hakemaan reilu vuoden päästä vielä toisen samanlaisen, se ainoa malli mikä jotenkin sopi. Onneksi löytyi.

Vierailija
39/39 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri. Olen ennen pitänyt kymppiä rajana, mutta koska en pääse enää liikkumaan halpakaupoissa hulluimpien alennusten aikaan, niin päädyin tilaamaan netistä, kun oli vähän päälle parinkympin. Oli kyllä miesten takki, mutta en välitä. Lantiosta meni just tuo koon 50 takki, ja vaikka laihtuisin niin tuskin liian isoksi käy, tykkään väljästä, oli oikein sopiva hartioista ja hihoista kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä