Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostaisinko enää uutta talvitakkia tälle talvelle?

Vierailija
04.01.2021 |

Vanha ei mahtunut enää syksyllä päälle. Tähän asti olen kuitenkin lauhan sään takia pärjännyt tuulitakilla ja pukemalla sen alle esim. fleecen. No, nyt iski -15 asteen pakkaset, eikä minulla ole sitä hiton talvitakkia. Mutta tuntuisi turhalta ostaa takkiakaan, kun ei tiedä jatkuuko nämä pakkaset edes pitkään ja tässähän on vain joku 3 kuukautta tätä talvea, huhtikuussa alkaa jo kelit lämpenemään. Ja koska suunnittelen laihduttavani, niin jos ostaisin nyt takin, se ei välttämättä olisi enää sopivaa kokoa ensi vuonna.

Ostaisitko itse uuden talvitakin vai yrittäisitkö pärjätä pukemalla paksut kamppeet tuulitakin alle?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahtunut päälle? Oletko 10?

Vierailija
2/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan vasta seuraavana talvena, tosin omaa voi vielä käyttää. On vaan ihan törkeän näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kirpparilta muutamalla eurolla talvitakin ja alkaisin lenkkeillä tai hiihtää se päällä.

Vierailija
4/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvihan vasta alkoi.

Vierailija
5/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ostaisin. Asun kyllä Lapissa. Talvea on vielä pitkään.

Vierailija
6/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaa kun voi tehdä Tush keissi.

Vierailija
7/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti saada lumitöihin soveltuva takki, kipaisin kirppiksellä.

15minuuttia ja 5€:n takkiostos tehty👍

Vierailija
8/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin. Nyt on hyvä aika ostaa, koska olen alennusmyynnit.

Vierailija
9/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin alesta nyt, kyllä kylmää on vielä pitkään.

Vierailija
10/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelma ei vielä pitkälle vie. Osta takki nyt alesta ja jos se jää isoksi, myy pois. Minä en viitsisi palella pienessä takissa.

Vierailija
11/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tätä. Kun alkusyksystä, jolloin on vielä kesäkelit, tuomme talvivaatteet esille, asiakkaat röhönauravat. Kuukausi siitä eteenpäin naamat ovatkin väärällään, kun koot alkavat olla loppu. Sitten se hätä ja kiukuttelu alkaa, kun tuleekin yhtäkkiä talvi.

Ei ne alet paljon auta, jos koot on loppu. Paitsi jos koko on s tai m.

Vierailija
12/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin alesta nyt talvitakin. Kolme kuukautta on pitkä aika palella ja eikö ennusteiden mukaan ollut ainakin kylmä tammikuu edessä. Ja joinain vuosina huhtikuukin on ollut vielä yllättävän kylmä. En tiedä missä päin Suomea asut, mutta täällä pohjoisessa on kyllä varmasti ne -30 pakkaset vielä edessä.

Vierailija
13/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on niin tätä. Kun alkusyksystä, jolloin on vielä kesäkelit, tuomme talvivaatteet esille, asiakkaat röhönauravat. Kuukausi siitä eteenpäin naamat ovatkin väärällään, kun koot alkavat olla loppu. Sitten se hätä ja kiukuttelu alkaa, kun tuleekin yhtäkkiä talvi.

Relaa nyt. Rättejä on maailma täynnä. Kenenkään meistä ei tarvitsisi ostaa loppuelämässämme muuta kuin sukkia ja kalsareita, kun vain kierrättäisimme loppuun sen mitä jo olemassa on.

Vierailija
14/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tänään kävin ostamassa takin alennusmyynnistä. Oli kaikkia mahdollisia kokoja tarjolla useista erilaisista takeista, eli siinäpä meni sinun ilkkumisesi.

Vierailija
15/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisinnyt alesta hyvän toppatakin moneksi vuodeksi eteenpäin. Olen aikuinen enkä kasva pituutta ja pidän huolen etten kasva leveyttäkään niin mahtuu päälle.

Vierailija
16/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin myös kirppikseltä jonkun halvan, joka tämän talven menisi. Tai tietty vielä parempi, jos kirppikseltä löytää jonku pitkäikäisemmänkin samalla.

Vierailija
17/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostaisinnyt alesta hyvän toppatakin moneksi vuodeksi eteenpäin. Olen aikuinen enkä kasva pituutta ja pidän huolen etten kasva leveyttäkään niin mahtuu päälle.

Eli et näkisi enää toivoa, että laihdut vanhoihin mittoihisi? Tässähän oli kysymys siitä, mitä tekisit jos olisit ap.

Vierailija
18/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin nyt, alesta ja katsoisin myös Torin tarjonnan.

Vierailija
19/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne suunnitellut laihduttamiset harvoin käyvät toteen. Eli käy ostamassa se takki, tulet käyttämään sitä vielä monta talvea.

Vierailija
20/39 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paleleminen laihduttaa, pistää kehon aineenvaihdunnan väkisin liikkeelle, sitäpaitsi sun on pakko liikkua rivakasti pakkasilla ettet jäädy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän