Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petetty pettäjä

Sad
04.01.2021 |

Tapasin työpaikan juhlissa ihanan miehen, jonka kanssa alkoi puolisen vuotta pitkä suhde. Olemme molemmat tahoillamme naimisissa eli suhteemme oli ns. salasuhde. Suhteemme oli pitkälti viestisuhde, tapailimme silloin tällöin. Kävi "vanhanaikaisesti" eli rakastuimme toisiimme. Viestimme olivat ihania, kuumia rakkaudentunnustuksia. Tapaamisia oli kymmenkunta, mutta muutamaa lukuunottamatta ne kestivät korkeintaan puolisen tuntia. Olisin halunnut tavata vaikka joka päivä, mutta mies vetosi aina työkiireisiin. Tapaamisisa pussailimme ja vannoimme rakkauttamme syrjäisellä parkkipaikalla, jonka jälkeen tällä miehellä oli aina kiire takaisin töihin. Viestit kulkivat kymmeniä kertoja päivässä ja ne olivat aina ihania. Seksiä emme koskaan harrastaneet.

Koska tunsimme rakastavamme toisiamme, aloin suunnitella yhteistä tulevaisuutta. Kerran sitten rohkaistuin ja kysyin mieheltä, olisiko meidän aika erota tahoillamme ja ruveta suunnittelemaan yhteistä tulevaisuutta. Järkytyksekseni mies ilmoitti, ettei aio erota vaimostaan. Lamaannuin. Voiko joku tosiaankin valehdella puoli vuotta päin naamaa? En kuitenkaan halunnut uskoa miestä ja viestittelymme jatkui. Halusin, että olisin saanut käännettyä miehen pään. Viesteissä mies kuitenkin vannoi edelleen rakkauttaan minuun. Sitten miehen vaimo sai tietää meistä ja yhteydenpitomme loppui. Sain parin kuukauden päästä tästä mieheltä viestin, että ei ole koskaan rakastanutkaan ketään muuta kuin vaimoaan.

Onko muilla kokemusta tällaisesta? Toinen vannoo ikuista rakkautta, mutta ei sitten olekaan valmis yhteiseen tulevaisuuteen. Olen todella surullinen ja masentunut ja koko ajan vaan tuntuu siltä, että mies oli oikea kusettajasika. Lohduttakaa sydämensä särkenyttä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on sikoja.

Vierailija
2/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattujen kanssa vehtaamisessa on aina omat riskinsä. Tai oikeastaan, ihan kaikessa rakastumisessa on aina riskinsä. Silti monet on valmiita riskeeraamaan kaiken rakkauden vuoksi uudestaan ja uudestaan ja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa oli rakkautta?!

Vierailija
4/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerroin ensin rakastavani miestä ja hän vastasi tuntevansa samoin. Ja joka päivä lähetti viestejä, että rakastaa minua. Sanoikin. Eikö enää voi luottaa toisen sanaan? Miksi sanoi niin, jos ei oikeasti rakastanut? 

Vierailija
5/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku varattu siellä keksii omiansa, koska ei saanut mitä halusi.

Provoo.

Vierailija
6/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petetty?

Vierailija
7/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varattujen kanssa vehtaamisessa on aina omat riskinsä. Tai oikeastaan, ihan kaikessa rakastumisessa on aina riskinsä. Silti monet on valmiita riskeeraamaan kaiken rakkauden vuoksi uudestaan ja uudestaan ja...

Siinä on jotain niin oikeaa, + kiihkeyttä kuumaa, hulluutta huumaa 🎵🎶🎼

Vierailija
8/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kiimaa. Ei tuo ole rakkautta. Toinen antaa seksiä jolloin toiseen kiintyy.

Vierailija
9/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sad kirjoitti:

Minä kerroin ensin rakastavani miestä ja hän vastasi tuntevansa samoin. Ja joka päivä lähetti viestejä, että rakastaa minua. Sanoikin. Eikö enää voi luottaa toisen sanaan? Miksi sanoi niin, jos ei oikeasti rakastanut? 

Kysytkö tosissaan miksi? Tosissaan? Oletko aikuinen?

No päästäkseen sinun kanssa sänkyyn. Daa-a?

Käsittämätöntä, että tämmöistä perusasiaa joku vieläkin kyselee.

Miehet eivät ole sikoja, ihmiset ovat. Itse olit suhteessa toisen naisen aviomieheen.

Mikä sinusta teki enkelin tässä?

Sekö että sanoit että rakastit? Sinullw täysin tuntematonta ihmistä.

Jos rakastat jotakuta, uhraudut mielellään rakkaasi eteen sillä etsit kaikessa hänen parastaan ja etuaan. ET OMAASI.

Nyt valoja päälle nainen. Älä jatka tuota tyhmänä olemista.

Vierailija
10/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin, suhteessa ei ollut seksiä eikä mies edes halunnut/ehdottanut sitä. Emme menneet pusuja pidemmälle. Oikeasti luulin, että mies rakastaa minua, koska kertoi niin sekä viesteissä ja tapaamisissa. Sehän se tuntuukin pahalle, että tunnustimme rakkautemme toisillemme ja sitten tulee kylmä viesti, että rakastaa vain vaimoaan. On aina rakastanut. Mitä hän minusta sitten haki??? En kaipaa nyt solvauksia ja haukkumista, olen aivan maassa. Olisin niin halunnut hänen kanssaan yhteisen tulevaisuuden.

Vierailija
11/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Son turha jonkun varatun täällä moralisoida. Jos olet itse pettäjäpaska niin ansaitset ihan samaa itsellesi.

Vierailija
12/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole provo, niin hän haki jonkun jota manipuloida ja puhua pyörryksiin. Oppitunti sinulle tulevaisuuteen: mies, joka on valmis pettämään vaimoaan, on valmis pettämään myös sinua. Läheskään aina sanat ja teot eivät kohtaa. Katso aina tekoja, ja unohda sanat.

Vierailija
13/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole provo, niin hän haki jonkun jota manipuloida ja puhua pyörryksiin. Oppitunti sinulle tulevaisuuteen: mies, joka on valmis pettämään vaimoaan, on valmis pettämään myös sinua. Läheskään aina sanat ja teot eivät kohtaa. Katso aina tekoja, ja unohda sanat.

Anteeksi unohdetaanko me tässä ap:n teot? Hän itse myös varattu.

Vierailija
14/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten söpö tarina.

Jotenkin näitä ei kestä.

Oletko työtön vai joululomalla alakoulusta.

Vierailija
15/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sad kirjoitti:

Kuten sanoin, suhteessa ei ollut seksiä eikä mies edes halunnut/ehdottanut sitä. Emme menneet pusuja pidemmälle. Oikeasti luulin, että mies rakastaa minua, koska kertoi niin sekä viesteissä ja tapaamisissa. Sehän se tuntuukin pahalle, että tunnustimme rakkautemme toisillemme ja sitten tulee kylmä viesti, että rakastaa vain vaimoaan. On aina rakastanut. Mitä hän minusta sitten haki??? En kaipaa nyt solvauksia ja haukkumista, olen aivan maassa. Olisin niin halunnut hänen kanssaan yhteisen tulevaisuuden.

Olet todella naiivi. Mies haki sinusta pelkkää seksiä ja vähän jännitystä elämäänsä. Sen takia ei tietenkään rikota omaa avioliittoa. Hän sanoi sinulle, mitä halusit kuulla, jotta saisi seksiä. Olet vain rakastunut päässäsi kehittelemääsi mielikuvaan miehestä, et edes voi tietää, millainen hän on todellisuudessa arkielämässä. Oletetaan, että olisitte lopettaneet liittonne ja muuttaneet yhteen. Todennäköisesti olisitte hyvin nopeasti huomanneet, että olette aivan erilaisia, eikä arkielämä yhdessä toimi. Rakastuminen on harhaa, eikä sen huumassa pidä tehdä yhtään kauaskantoista päätöstä.

Tajutkaa hyvät naiset, että ukkomiehet (kuten myös monet varatut naiset) hakevat vieraasta pelkästään pientä piristystä elämäänsä. Tylsään arkeen pitää saada jotain säpinää ja uutta mielihyvää. Sivusuhteet ovat sitä varten. Oma liitto on kuitenkin vakaa perusta taustalla, eikä siitä ole aikomuskaan luopua. Kyse on vain hetken huuman tavoittelusta.

Vierailija
16/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta pettäjä ansaitsee kuin paskaa niskaansa, ei yhtään mitään. Sanoit että olet itsekkin varattu.

Sait ihan mitä ansaitsit. Siitä edellusestä liitosta otetaan se ero ennen,, kuin aletaan vehtaamaan muiden kanssa.

Vierailija
17/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli varattu ihminen ei voi rakastua toiseen? Kyllä muuten voi. Oma avioliittoni oli väljähtynyt, ja tämä mies kiinnosti heti ensisilmäyksestä lähtien. Ja asiat vain ajautuivat rakkaudeksi. Sille ei vaan voinut mitään, niin vain kävi. Ja tämä mies sanoi tuntevansa samoin. Miksi sanoi, jos ei oikeasti rakastanut? Viestittelimme jokaikinen päivä ja yö jopa satoja kertoja vuorokaudessa. Kaikki oli niin kaunista ja ihanaa. Ja sitten hän sanoikin, ettei aio erota vaimostaan. Miksimiksimiksimiksi???

Vierailija
18/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne todellakaan aina ole miehiä jotka pettämään alkavat. Lähipiirissä pari naista jotka sivusuhteista jääneet kiinni. Selityksiä kyllä ovat keksineet ja muita syytelleet mutta mitään aitoa katumusta ja pahoillaan olemista ei ole havaittavissa.

Kyllä ne parisuhteet on todellakin arvoltaan kokeneet inflaation.

Vierailija
19/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sad kirjoitti:

Eli varattu ihminen ei voi rakastua toiseen? Kyllä muuten voi. Oma avioliittoni oli väljähtynyt, ja tämä mies kiinnosti heti ensisilmäyksestä lähtien. Ja asiat vain ajautuivat rakkaudeksi. Sille ei vaan voinut mitään, niin vain kävi. Ja tämä mies sanoi tuntevansa samoin. Miksi sanoi, jos ei oikeasti rakastanut? Viestittelimme jokaikinen päivä ja yö jopa satoja kertoja vuorokaudessa. Kaikki oli niin kaunista ja ihanaa. Ja sitten hän sanoikin, ettei aio erota vaimostaan. Miksimiksimiksimiksi???

Tottakai varattu ihminen voi rakastua toiseen, sitä tapahtuu koko ajan. Joskus se johtaa eroon, mutta aika usein ei. Näin se vaan on. Usein ne suhteetkin väljähtää siinä missä se avioliittokin, eikä kaikki jaksa laittaa koko elämää kappaleiksi jonkin suhteen takia.

Vierailija
20/25 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sad kirjoitti:

Ensinnäkin, jos liittosi on väljähtynyt niin eroat miehestäsi ja vapautta miehesi sinun pettämiseltä. Miehesi löytää jonkun sopivamman naisen.

Ja miksikö salarakkaasi ei eronnut. No kuule järki voittaa lopulta. Siinä on pelissä yhteinen isokin omaisuus ja yhdessä hankittu elintaso, lapset ja ydinperhe, molempien suvut ja yhteiset ystäväpiirit. Sä olit hetken leikkikalu. Mun mies petti myös, mutta tuli kotiin häntä koipien välissä . Eipä mies sitten rohjennutkaan erota , puolittaa mittavaa omaisuuttamme, alkaa elareita maksavaksi etäisäksi jne. Mun tunteet kuoli mutta se oli miehen valinta. Mulla ja lapsilla on loistava elintaso kun mies nöyränä maksaa kaiken ja matelee perässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän