Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Sinä et ainakaan ole mikään seinäruusu". Onko tämä kohteliaisuus?

Vierailija
04.01.2021 |

Tällaisen kommentin sain yhdeltä miespuoliselta työkaverilta. Onko tämä mielestänne kohteliaisuus?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain yhdeltä meikkaamattomalta, ei kauniilta, 5kynppiseltä naiselta jolla oli harmaat päätä myöten menevät hiukset, aina harmaat vaatteet yms ja joka paheksu meikkaamista nii sain kuulla olevani hiirulainen (ensimmäistä kertaa elämässä 😂)

Ei se sana hiirulainen ole välttämättä mitään negatiivista. Voi olla että olet ymmärtänyt väärin? Itse olen joskus sanonut tuttavaani hiirulaiseksi, kun on pienikokoinen. Jotenkin mukava ihminen. Älä ota asiaa negatiivisesti itseesi.

Vierailija
22/32 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kysynyt: Mitä tarkoitat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä sain yhdeltä meikkaamattomalta, ei kauniilta, 5kynppiseltä naiselta jolla oli harmaat päätä myöten menevät hiukset, aina harmaat vaatteet yms ja joka paheksu meikkaamista nii sain kuulla olevani hiirulainen (ensimmäistä kertaa elämässä 😂)

Ei se sana hiirulainen ole välttämättä mitään negatiivista. Voi olla että olet ymmärtänyt väärin? Itse olen joskus sanonut tuttavaani hiirulaiseksi, kun on pienikokoinen. Jotenkin mukava ihminen. Älä ota asiaa negatiivisesti itseesi.

Onko kivaa nimitellä ketään?

Vierailija
24/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko kivaa nimitellä ketään?

Hiiret on söpöjä ja mukavia. En nimittele ketään.

Vierailija
25/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea typerää täälläkin kysellään

Vierailija
26/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä seinäruusun vastakohta on tyrkky. Seinäruusu on se takarivin tyttö, jota ei tanssipaikalla haettu tanssimaan, kun tyrkyt työntyivät eturiviin kyynärpäitään käyttäen ja niitä eturivin tyttöjä pojat sitten hakivat tanssiin.

Vierailija
27/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillakin on jotenkin vääristynyt kuva itsestään. Minunkin yksi tuttava usein kertoo kuinka hänellä on niin suuret kauniit silmät. Ihmettelen vaan että kuinka pimeässä hän itseään peilistä katsoo kun mitään ihmeellistä saati isoutta en hänen silmissään näe.

Kauneus on hänen silmässään.

Vierailija
28/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitten pubiruusu.

Ei tuo enää aikuisilla ole kohteliaisuus. Työkaverisi on vaan ilmaissut, että tunget itseäsi näkyville kaikin tavoin, elein, puhein jne.

Vierailija
29/32 |
09.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä kaunis, huoliteltu nainen. En ole hissukka. Ajattelisin, että tämä oli kohteliaisuus, mutta koski enemmän luonnettani kuin ulkonäköäni.

Jonkin sortin tölväisy, että tuot itseäsi vähän liikaa esille.

Vierailija
30/32 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruusut ovat kauniita ja hyväntuoksuisia. Sinä siis olet hänen mielestään ruma haisuli.

Pakko vaan keksimällä keksiä jotain ilkeää, tyypillistä teille kamalille ihmisille täällä.

Ap:lle kyllä tuo oli mielestäni kohteliaisuus.

Vierailija
31/32 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Sä olet taas sellainen, jolle ei saa sanoa mitään.

Vierailija
32/32 |
04.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kohteliaisuus, riippuu kuitenkin tilanteesta. Olet varmasti jäänyt mieleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme