Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

O' ou. Rahapäivä 7.1 ja rahaa n. 7 euroa

Vierailija
04.01.2021 |

Kaapissa ainekset lihamakaronilaatikkoon sekä vielä yksi pussi makaronia. Pari leipää pakkasessa, puolikas hitler paketti sekä margariini, tölkki maitoa ja pieni tippa appelsiini mehua.

Myös vehnäjauhoja löytyy täysi pussi.
Olen pulkassa. Pitäisi to asti pärjätä näillä ja tuolla 7 eurolla..
Yksin asun siis

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulkassa Hitleriä.

Anteeksi luin väärin: pulkassa puolikas Hitler.

Aika kova!

Vierailija
42/48 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei AP:n edes tarvitse tuhlata tuota 7 ekee. Kyllä sinä noilla eväillä pärjäät, kunhan pidät nyt vaan huolen rakkaasta karvakaveristasi❤

Eihän ap:lla ole lemmikkiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt miksi jotku ihmiset ovat noin persaukisia, mulla on ollut noin vähän rahaa viimeksi kun olin lapsi joskus 80-luvulla kun tili perustettiin pankkiin.

Köyhät on. Palkka tuli 15.12. (2800€), tässä vaiheessa ei paljon rahaa enää ole...

Huonoa suunnittelua .Palkka- laskut= jäljellä jäävä määrä /4 = x€ per viikko. Sulla pitäis olla puolet 1/ 3 rahoista vielä jäljellä.

Vierailija
44/48 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt miksi jotku ihmiset ovat noin persaukisia, mulla on ollut noin vähän rahaa viimeksi kun olin lapsi joskus 80-luvulla kun tili perustettiin pankkiin.

Köyhät on. Palkka tuli 15.12. (2800€), tässä vaiheessa ei paljon rahaa enää ole...

Huonoa suunnittelua .Palkka- laskut= jäljellä jäävä määrä /4 = x€ per viikko. Sulla pitäis olla puolet tai 1/ 3 rahoista vielä jäljellä.

Vierailija
45/48 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälleen, ap, kuukauden perään tulee myös piste, koska se on järjestysluku. 7.1. on siis oikea kirjoitusmuoto.

Älä vaivaudu sen boomer-kommentin kanssa, olen syntynyt 90-luvulla.

Vierailija
46/48 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla euromäärällä saa aika monta  kaurahiutalepakettia lidlistä. Kun rahaa tulee seuraavaksi, kannattaa suunnitella tarkkaan hyvä ruokavarasto ja täyttää kaapit. Kannattaa myös laskea ihan perusbudjetti, jossa huomioi menot, niin ehkä selviää paremmin seuraavaan "rahapäivään". 

Aina kannattaa säästää. Työttömänä olessani säästin rahoja pankkitilin ulkopuolelle, niinpä minulla on edelleen kotona useampi rahajemma. En ole edes laskunut paljonko niissä on rahaa, mutta koskaan ei tule sellaista päivää, että rahaa olisi tyyliin 7 euroa.

Voi tietysti ihmetellä, miten säästää työmarkkinatuesta? Minulla oli oma metodi. Aina kun minulle tuli 2 euron kolikko, laitoin sen talteen. Nyt minulla on niitä muutama kilo - jos Suomen pankki ihmettelee, minne ovat kadonneet.. : -)

Vierailija
47/48 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulkassa Hitleriä.

Only on AV.

Kännyköissä on pitäisi ilmeisesti osata säätää tekstinsyöttö sellaiseksi, ettei pulkkahitlereitä syntyisi. Ongelma siis siinä, eikä palstassa.

Hitler pulkassa ei ole mikään ongelma. Poskeen vaan. 

Vierailija
48/48 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi ostaa mitään. Tänään teet kunnon annoksen sitä makaronilaatikkoa niin pari päivää pärjää hyvin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme