Onko olemassa miehiä jotka eivät harrasta irtosuhteita?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Kuinka niin? Samanlainen kysymys kuin ”onko olemassa naisia, jotka eivät pidä suklaasta.” En naisena suuttuisi tuosta, kertoisin vain vastauksen omalta kohdaltani.
Otsikko sisältää olettaman, että kaikki miehet panee ympäriinsä.
Kaukana sinun olkiukkovertauksestasi.
Naimisissa olevat miehet joiden pirttihirmu-vaimot vahtivat joka liikettä .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Kuinka niin? Samanlainen kysymys kuin ”onko olemassa naisia, jotka eivät pidä suklaasta.” En naisena suuttuisi tuosta, kertoisin vain vastauksen omalta kohdaltani.
Oletko käynyt autismitesteissä? Vain autisti voi ymmärtää kysymyksen näin väärin. Ei kysytty, että kenellä ei ole mahdollisuus harrastaa irtosuhteita. Fiksumpi olisi ymmärtänyt ilman rautalangasta vääntämistä.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta sellaisia naisia ei ole.
Barbie neitsyitä huhuillaan jälleen
En ole edes puhunut naisille noin 7 vuoteen ellei äitiä ja kaupan kassaa lasketa t. mies 32
On meitä. Itseäni ei ole ikinä kiinnostanut pelkkä seksi - käteen vetäminen riittää kyllä sen tarpeen täyttämään. Olen halunnut seksiä kumppanin kanssa vain parisuhteessa ja niinpä eka kertani oli vasta 32-vuotiaana. En erityisemmin hinkunut myös suhteeseen alle kolmekymppisenä - keskityin opintoihini ja uraani.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta he ovat kilttejä, eivätkä siksi kelpaa naisille.
Syrjäytyneitä naisvihaajia
Paljon enemmän ainakin Suomessa on miehiä kuin naisia, jotka eivät harrasta irtosuhteita.
Todella loukkaavaa kysyy tollasta. Kyllä, meit on olemas, usko tai älä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Oletko käynyt autismitesteissä? Vain autisti voi ymmärtää kysymyksen näin väärin. Ei kysytty, että kenellä ei ole mahdollisuus harrastaa irtosuhteita. Fiksumpi olisi ymmärtänyt ilman rautalangasta vääntämistä.
Mitä itse länkytät? En ole väittänyt kenenkään mahdollisuuksista yhtään mitään.
Kysymys on stereotypiasta ja tiedustellaan onko (paikalla) siitä poikkeavia. Itselläsi taitaa jonkinlaisia vaikeuksia ymmärtää vertauksia? Autismi esim?
Minä. Ei kiinnosta irtosuhteet ja vaan rakkaus.
M
Vierailija kirjoitti:
Kristityt
Tuolta eduskunnasakin kun noita hartaita kristittyjä katsoo, niin kaikkihan ne raamatulla muita päähän hakkaavat ovat uskottomuudesta kärähtäneet.
Vierailija kirjoitti:
On meitä. Itseäni ei ole ikinä kiinnostanut pelkkä seksi - käteen vetäminen riittää kyllä sen tarpeen täyttämään. Olen halunnut seksiä kumppanin kanssa vain parisuhteessa ja niinpä eka kertani oli vasta 32-vuotiaana. En erityisemmin hinkunut myös suhteeseen alle kolmekymppisenä - keskityin opintoihini ja uraani.
Tälle miehelle mitali moraalista ja älykkyydestä.
Ei kaikki harrasta irtosuhteita. Riippuu esim. työpaikasta mikä on tilanne. Joissakin firmoissa on vieläkin olutiltoja ja firman nuoret koulutetut naiset kiertoon. Vaarallisia työpaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#MIESVIHANÄKYVÄKSI
Otsikko sisältää olettaman, että kaikki miehet panee ympäriinsä.
Kaukana sinun olkiukkovertauksestasi.
Kvg olkiukko, meni kyllä nyt täysin vikaan. :D
Uskovaiset miehet <3 Mikään ei ole seksikkäämpää kuin kilvoitteleva miespuolinen, joka odottaa sitä oikeaa, johon sitoutuu! Tietenkin itse naisena sama linja.
Minun mieheni ei satavarmasti ole harrastanut irtosuhteita.
Mulla on pinppi nyt ihan kosteana. Aattelin kertoa nyt kaikille, että Jorgos tulee kohta antamaan kunnon kyydit.