Vuokranantaja käynyt asunnossani?
Olen lukiolainen, 16-vuotias tyttö. Opiskelen vieraalla paikkakunnalla ja asun omillani. Vietin joulun ja uuden vuoden kotikotona eli vanhemmillani, palasin tänään iltapäivällä. Heti palatessani huomasin eteisessä hiekkaa, vaikka olin imuroinut ennen lähtöä. En ajatellut tästä sen kummempia, kuvittelin vain olleeni huolimaton. Noh, äsken huomasin, että vaatekaappiani on pengottu (vaatteet yhä suht siististi henkarissa, mutta: normaalisti minulla on kevyemmät kesävaatteet toisessa reunassa ja talviset toisessa. Nyt kaikki oli iloisesti sekaisin, mitä en varmasti ole saanut itse aikaan. Myös alusvaatekori oli eri päin kuin normaalisti (takareunassa pieni jälki, nyt jälki oli korin edessä)).
Mitään murtojälkiä ei ollut, eikä tietääkseni mitään ole viety. Vuokranantaja on ainut, kenellä on lisäkseni avain asuntoon. Mitä teen? Kysyin jo vuokranantajalta whatsappissa, onko käynyt täällä, muttei ole vielä nähnyt viestiä. On vähän ikävä olo juuri nyt.
Kommentit (5)
Virität sille karhun ansan niin ei tapahu toiste. Oppii tavoille.
Laitonta, jos käy ilmoittamatta ja vastenmielistä, jos koskee vaatteisiisi.
Löytäisitkö asunnon, jossa saat elää rauhassa?
Jos sillä on kamera jossain piilossa siellä ja se kävi vaihtamassa siihen uuden akun, näki kamerasta että lähdit reissuun niin oli hyvin aikaa käydä?
Takanreuna😆