Mies ei pystynyt punnertaa kuin vaivaiset 6 kertaa!
Hiton narukäden kanssa pitää elää.
Kaikki nauro sille :(
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
On syytäkin nauraa.
Mua ei naurata
Ap
Mitä "punnertaa"? Onko kyse tavanoaisesta etunojapunnerruksesta? Jos on, kuusi punnerrusta on kyllä sangen vaatimaton tulos terveelle työikäiselle.
Oliko vielä naistenpunnerruksia, joissa polvet ovat maassa?
Pakkaa laukkusi jo tänään, lähde ennen aamunkoittoa ja hakeudu lähimmälle kuntosalille etsimään Elämäsi Miestä. Win-win - tilanne teille kummallekin.
En pysty punnertamaan yhtään.
t. reuma
Tavallinen punnerrushan ei mittaa absoluuttista voimaa, 6 punnerrusta jaksava voi hyvin nostaa penkistä enemmän kuin 20 punnerrusta jaksava, riippuen ihan eroista ruumiinrakenteessa. Paitsi ylipaino, myös pituus tekee punnerruksesta raskaamman, ihan kuin leuanvedonkin. Molemmat lajeja missä lyhyys ja kevyt paino ovat jopa suurempia etuja kuin lihasvoima.
10 vuotta nyrkkeilytreeneissä käyneenä voin sanoa että aika moni aikuinenkin joutuu punnertamaan polvillaan, ei mitenkään epätavallista.
Pitipä kokeilla.
Olen varsinaista liikuntaa harrastamaton 49- vuotias mies.
173cm 92 kg.
20 meni oikeita punnerruksia kylmiltään, sitten alkoi tuntua poltetta ja totesin, etten rääkkää enempää.
Vahvamake punnersi kevyesti 65 punnerrusta ja välillä yhdellä kädellä. Oli ilo kattoo Makee kun oma mies on tollanen neiti ja narukäsi. Ap
Mieheni sai heittämällä 20 ja olisi mennyt enemmänkin, mutta ettei paikat kipeydy niin jätti tohon. On 40+ ja ei koiran kanssa lenkkeilyä kummenpaa harrasta. Sun miehellä huono kunto.
Minkä ikäinen sun mies on? Dannyn kaa saman ikäinen kenties?
Vierailija kirjoitti:
Vahvamake punnersi kevyesti 65 punnerrusta ja välillä yhdellä kädellä. Oli ilo kattoo Makee kun oma mies on tollanen neiti ja narukäsi. Ap
Kokeileppa ite läski.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi "Make" joku apina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko toi "Make" joku apina?
Eli sä saat sen max 6kpl?
Armeijassa punnersin 78 kertaa minuutissa. Nyt en jaksaisi noin montaa kertaa ilman aikarajaakaan.
Hahaha itse en jaksa edes yhtä kunnon punnerrusta, ja olen vieläpä hoikka
mies
On syytäkin nauraa.