Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40 v ja sitä vanhemmat, ottaisitko syöpäsairauden nuorelta itse kärsittäväksi?

Vierailija
03.01.2021 |

Joltain tuntemattomalta nuorelta tai lapselta?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omilta lapsilta kyllä, myös tutun lapselta, mutta en tuntemattomalta..... *itsekäs*

Siis Tuttujen lapsilta..

Vierailija
22/31 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen, enkä varmasti ottaisi tuntemattomalta. Omalta sisarukselta tai vanhemmiltani kylläkin.

Epäilen. Hyvin harvassa on ihmiset jotka ottaisi vakavan sairauden itselleen joltain toiselta. Kysymys on lisäksi aina teoreettinen eikä toteudu koskaan niin helppo kohottaa itsensä sen avulla. En siis pidä sinusta ihmisenä vastauksesi perusteella.

Se onkin aika taas jakaa tämän illan Juntti-patsas. Ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain omalta lapselta. Olen 47-vuotias.

Vierailija
24/31 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 6 alaikäistä lasta.

En ottaisi syöpää tai mitään muutakaan vakavaa sairautta itselleni edes omalta lapselta.

Vierailija
25/31 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omilta lapsilta kyllä, myös tutun lapselta, mutta en tuntemattomalta..... *itsekäs*

Siis tutun lapselta ottaisit vai? Tuttu jota näet ehkä kerran kuukaudessa, hänen lapsen pelastaisit ja samalla omat lapsesi saattaisi jäädä orvoiksi. Tuttu joka saattaisi muuttaa ensi vuonna muualle etkä näkisi häntä enää koskaan.

Alan ymmärtää pikkuhiljaa tätä pako.laistenkin hyysäystä kun osalla naisista on jonkinlainen itsetuhomekanismi ohjelmoituna.

Vierailija
26/31 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen viisikymppinen, enkä varmasti ottaisi tuntemattomalta. Omalta sisarukselta tai vanhemmiltani kylläkin.

Epäilen. Hyvin harvassa on ihmiset jotka ottaisi vakavan sairauden itselleen joltain toiselta. Kysymys on lisäksi aina teoreettinen eikä toteudu koskaan niin helppo kohottaa itsensä sen avulla. En siis pidä sinusta ihmisenä vastauksesi perusteella.

Se onkin aika taas jakaa tämän illan Juntti-patsas. Ole hyvä.

Tai sitten Illan Rehellinen Hymypoika -patsas.

Sinulle annan Viikon Tyhmä Syväkki -patsaan. Ole hyvä.

Vierailija
27/31 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi, miksi ihmeessä pitäisi ottaa? En koe olevani mikään ikäloppu ja lapseni tarvitsevat minua vielä pitkään. Olen itse asiassa nyt 40-vuotiaana paremmassa kunnossa kuin 30-vuotiaana.

Vierailija
28/31 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin jos sillä maailman saasta ja mädännäisyys katoaisi

Vierailija
29/31 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi, miksi ihmeessä pitäisi ottaa? En koe olevani mikään ikäloppu ja lapseni tarvitsevat minua vielä pitkään. Olen itse asiassa nyt 40-vuotiaana paremmassa kunnossa kuin 30-vuotiaana.

Ei sitä kukaan ottaisikaan, ei aloittaja eikä vastaajat. Tämä on tällaista ikävää vihervasemmistolaista narsistista itsensä korostamista, joka toimii parhaiten facessa kun saa omalla naamalla kertoa kuinka hyvä ihminen on.

30/31 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. En halua kärsiä ylimääräisten sairauksien takia enkä halua kuolla vielä.

En itsekään laittaisi omaa sairauttani MS-tautia jonkun toisen kärsittäväksi. 

Vierailija
31/31 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ottaisin?

Elämme yhteiskunnassa, jossa syrjiminen iän perusteella ei ole hyväksyttyä, joten kysymyksesi on absurdi. Miksi vanhemmilla ihmisillä olisi ylipäätään moraalinen velvollisuus ottaa kantaakseen nuorempien taakkoja?