40 v ja sitä vanhemmat, ottaisitko syöpäsairauden nuorelta itse kärsittäväksi?
Kommentit (31)
Olen viisikymppinen, enkä varmasti ottaisi tuntemattomalta. Omalta sisarukselta tai vanhemmiltani kylläkin.
En ottaisi, koska en tunne sitä ihmistä.
Täh meinaatko että nelikymppiset on jo niin vanhoja että joutaa jo kuolemaan? Kun pääset tähän ikään, niin ehkä tajuat typeryytesi. Taitaa tosin luonnon valinta tehdä tehtövänsä sitä ennen.
,Olen 51 ja en varmasti ottaisi keneltäkään tuntemattomalta, rakastan elämää ja paljon.
En todellakaan ottaisi. Nuorilla on muutenkin niin hankalaa, että ihan hyvä jos joku kupsahtaisi pois täältä kärsimästä.
Ei se sattumaa ole vaan happiradikaalien aiheuttama DNA-vaurio, riippuu myrkkyjen ja antioksidanttien saannista.
Olen 40 ja minulla on vauva. Enpä siis ottaisi.
En todellakaan ottaisi. Riittää, että syöpä vei jo alaikäisiltä lapsiltamme isän.
En ottaisi edes lapselta vaikka olisin 90. Aivan käsittämätön kysymys. Ottaisitko sinä minulta vapaaehtoisesti turpaan jos haluaisin lyödä sinua?
En ottaisi keneltäkään, en edes lähimmäiseltäni.
N41
Vierailija kirjoitti:
Muuten ottaisit?
Vierailija kirjoitti:
Olen viisikymppinen, enkä varmasti ottaisi tuntemattomalta. Omalta sisarukselta tai vanhemmiltani kylläkin.
Epäilen. Hyvin harvassa on ihmiset jotka ottaisi vakavan sairauden itselleen joltain toiselta. Kysymys on lisäksi aina teoreettinen eikä toteudu koskaan niin helppo kohottaa itsensä sen avulla. En siis pidä sinusta ihmisenä vastauksesi perusteella.
En tietenkään. Omalta lapselta ottaisin. Olen 52 v.
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi keneltäkään, en edes lähimmäiseltäni.
N41
Näin. Joka muuta väittää on tekopyhä paska.
Absurdi kysymys.
Tarttumattomia sairauksia ei voi "ottaa" toisella.
Kysymys kuuluu minkä takia.
Jos olisin matrixista häipymässä, niin ehkä.
Sikäli taas en, että kaikki on käsikirjoitettua
Jos sille on laitettu sairaus käsikirjoituksessa, niin käsikirjoittaja voi myös sen ottaa poiskin ..
Sincc
Sillon sillä on joku tarkoitus, jos sillä se on.
Ohhoh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ottaisit?
Ei se ottaisi. Kunhan haluaa tuntea moraalisista ylemmyyttä että muka vain vauva olisi syynä ja muuten kyllä pelastaisi jonkun ventovieraan.
Omilta lapsilta kyllä, myös tutun lapselta, mutta en tuntemattomalta..... *itsekäs*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleön viisikymppinen, enkä varmasti ottaisi tuntemattomalta. Omalta sisarukselta tai vanhemmiltani kylläkin.
Epäilen. Hyvin harvassa on ihmiset jotka ottaisi vakavan sairauden itselleen joltain toiselta. Kysymys on lisäksi aina teoreettinen eikä toteudu koskaan niin helppo kohottaa itsensä sen avulla. En siis pidä sinusta ihmisenä vastauksesi perusteella.
Kyllä monikin ihan oikeasti kärsisi oman sisaruksen, lapsen, puolison, rakastetun tai hyvän ystävän puolesta. Omien vanhempien ehkä harvemmin.
Et ole sellaisia ihmisiä tavannut etkä ole sellainen itse?
Olen 40 vuotta ja nuori vielä itsekin.