Millaisten naisten ympärillä miehet pörrää?
Onko joku piirre joka saa miessukupuolen syttymään?
Kommentit (63)
Sellane ujo, mut leikkisä nörtti saa tän mehiläisen pörräämään ympärillä. :D
Ulkoisesti: vaalea, seksikäs, kaunis tai söpö, hoikka ja hyväkroppainen
Sisäisesti: fiksu, mielenkiintoinen ajatusmaailma (ei ole tylsä), iloinen, huumorintajuinen, kiltti
Miksi kaikke sanoo vaalea? Eikö tumma kelpaa?
Jotka piereskelevät julkeasti. Myös rämäkkä nauru siihen päälle lisää kiinnostavuutta.
semmonen joka vetää raivokkaasti kauluksesta sohvalle ja hyppää päälle ratsastamaan
😅
Vierailija kirjoitti:
Sielukas nainen ♥️
Sinä etsit kukkaa,
löysit hedelmän.
Sinä etsit lähdettä,
löysit meren.
Sinä etsit naista,
löysit sielun
- olet pettynyt
Edith Södergran (1892-1923)
Hyvän tuoksuisten tietysti! Röökin, viinan, hien tai silakan haju ei saa siitoshalujani heräämään.
Meidän kurvikkaiden ympärillä pörrää aina upeimmat miehet.
158/85
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikke sanoo vaalea? Eikö tumma kelpaa?
On niitäkin, joille brunette kelpaa. Vaalea nyt nähdään vaan kauniina ja viattomana, ja miehet on kaiken viattoman perään.
Ulospäinsuuntautuneiden, epärehellisten (osaavat kieroilla ja mielistellä), hyväitsetuntoisten, itsevarmojen ja itsestään huolehtivien. Itse kun olen ehdottoman rehellinen, en osaa teeskennellä enkä erityisen ulospäinsuuntautunut vaikka kaunis olenkin saan kyllä olla pian intensiivisten liehittely-yritysten jälkeen yksin. Nyt tosin jonkinlaisessa suhteessa jo vuosia ollut, mutta henkisesti helpointa olla yksin. Vaadin samanlaista rehellisyyttä ja arvomailmaa mieheltäkin. Vaikeaa on.
Pörrää on vähän vaikea käsite... Kyllähän miehet saa kiinnostumaan jo ihan hymyllä ja hyvällä ulkonäöllä, mutta sitten jos niiden takaa ei löydy hyvää ja kiinnostavaa persoonallisuutta, niin ei moni mies jaksa pitkään olla kiinnostunut. Varmaan niitä suosituimpia ovat sellaiset naiset, jotka ovat
- miellyttävää seuraa
- fiksuja ja tasapainoisia
- kilttejä ja empaattisia
- kiinnostavia ihmisiä
- söpöjä ja seksikkäitä
Sellainen nainen joka ulkonäöllisesti säväyttää. Naisen luonne on aika sivuseikka minulle.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kurvikkaiden ympärillä pörrää aina upeimmat miehet.
158/85
No huh huh, noilla mitoilla kurveja kyllä varmaan piisaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs, hyvän yleissivistyksen omaava, musiikki joko harrastuksena tai ammattina, itsevarma. Sellaisilla riittää vientiä.
Musiikki joko harrastuksena tai ammattina 🤦♀️
Tuo on ihan totta. Itsekin voin kokemuksesta vahvistaa, ettei ole ikinä ollut yhtä paljon vientiä kun silloin kun esiinnyin muusikkona. Myös sellaisia miehiä kiinnosti, jotka eivät itse musiikkia harrastaneet. Toki tällaisissa asioissa on kysymys kokonaisuudesta ja esim. esiintyminen vaatii tietyn tason itsevarmuutta ja monia muita positiivisia ominaisuuksia. Jo ihan kotona omaksi ilokseen musisointi kehittää älykkyyttä, luovuutta ja keskittymiskykyä. Että enpä keksi mitään syytä tuolle facepalmille.
Räväkkäät ja äänekkäät naiset, jotka röökaa ovat usein miesten mieleen. Moni heistä on varsin näyttäviä pitkine hiuksineen ja tatuointeineen.
Ovat myös avoimen seksuaalisia ja tykkäävät harrastaa seksiä uusien ihmisten kanssa ensitapaamisella, mikä tietysti kiehtoo suurinta osaa miehiä. Vaimoksi ei tosin heitä monikaan halua, mutta yhdeksi yöksi riittää enemmistölle vallan mainiosti.
Jotkut miehistä pörrää joka naisen luona. Olen vakikävijänainen kuntosalilla, sellanen lihava jolla norsunv naamalla että älä tule jutteleen, haluan treenata rauhassa. Nykyään erotan heidät jotka sähköistyy naisesta kuin naisesta. Jos olen ainut niin "kelpaan", mitä se ikinä heidän maailmassa tarkoittanee.
Toiset ei voi jutella mitään koska ilmiselvästi heitä nyt isketään heti.
Yleisesti koen miehet lajikumppaneiksi ja toisten kanssa keskustelu on helpompaa kuin toisten.
Kommunikointi on osa sivistystä ja hyvää käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älykäs, hyvän yleissivistyksen omaava, musiikki joko harrastuksena tai ammattina, itsevarma. Sellaisilla riittää vientiä.
Musiikki joko harrastuksena tai ammattina 🤦♀️
Tuo on ihan totta. Itsekin voin kokemuksesta vahvistaa, ettei ole ikinä ollut yhtä paljon vientiä kun silloin kun esiinnyin muusikkona. Myös sellaisia miehiä kiinnosti, jotka eivät itse musiikkia harrastaneet. Toki tällaisissa asioissa on kysymys kokonaisuudesta ja esim. esiintyminen vaatii tietyn tason itsevarmuutta ja monia muita positiivisia ominaisuuksia. Jo ihan kotona omaksi ilokseen musisointi kehittää älykkyyttä, luovuutta ja keskittymiskykyä. Että enpä keksi mitään syytä tuolle facepalmille.
Katkerat epämusikaaliset ja persoonattomat mammat alapeukuttaa :D
Lihavien