Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen uutisten mukaan 27% aikoo lähteä ulkomaille heti kun se on mahdollista

Matkakuume
03.01.2021 |

Johtavassa asemassa olevista ja ylemmistä toimihenkilöistä yli puolet. Mitä karanteenikot tästä sanotte?

https://yle.fi/uutiset/3-11721860

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan taatusti varaan matkan kun olen saanut ekan rokotuksen. Toisen rokotuskerran jälkeen pakkaan laukut ja lähden.

Vierailija
22/35 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut googlailemaan kohteita. Hieman hankalaa, vaihtoehtona rauhalliset kohteet jossa ei välttämättä paljon kontakteja, mutta ei myös terveydenhoito infraa jos sairastuu (vakavasti) . Toinen vaihtoehto ruuhkaiset kohteet jossa saatavilla sairaalat jne.  Ja tosiaan tartunnat alhaalla min 3kk ennenkuin lähtisin. En myöskään kyllä lennä yli 4h lentoa naamarin kanssa.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Kanarialle heti maaliskuussa vähintään kuukaudeksi.

Vierailija
24/35 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa Finskin osakkeita, kun tulee ilmoitus WHOlta että pandemia on virallisesti loppu, vetää osake hetkeksi taivaisiin (kunnes selviää että ne kusessa siitä huolimatta). Näillä osaketuotoilla voi sitten ostella lentoja, jotka tulee olemaan kovissa hinnoissa, patoutunut kysyntä on valtavaa ( ja kauko-idästä tullaan varmaan suomeen  sankoin joukoin)

Vierailija
25/35 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me olemme varanneet jo kolme matkaa tälle vuodelle.

Kaikki tulee jatkumaan kuten aiemminkin vastoin hippityttöjen ”mikään ei enää koskaan tule olemaan samanlaista” mediahuokauksia.

Trumputtaja perssuolinkainen käy kolmella seuramatkalla Pärnussa koska freedoms.

Kaksi Kanariaa, yksi Rodos. Ja sitten mahdolliset äkkilähdöt johonkin Euroopan pääkaupunkiin päälle.

Ja joo, äänestän perussuomalaisia koska tämä on vapaa maa ja kyseessä on laillinen puolue.

Vierailija
26/35 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Raukat vain menköhön merten taa...

Vierailija
27/35 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskammoisia introverttejä, karanteenikkoja ja muita hysteerikkoja harmittaa, kun kaikki eivät seuraa heidän ohjeitaan ja luimistele kotonaan. 😂

Vierailija
28/35 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion muuttaa ulkomaille heti kun mahdollista.

Vierailija
29/35 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai reissuun vaan, sitten kun rajoitukset on ohi ja lentoliikenne kulkee. Vielä en varaisi kuitenkaan matkaa, kun on epävarmaa milloin tämä tulee tapahtumaan.

Vierailija
30/35 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerma ei opi.

Vierailija
31/35 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälin niitä, jotka eivät viihdy kotimaassaan. Ja kyllä olen matkustellut ja todennäköisesti tulevaisuudessakin vielä, mutta ei se mulle mikään elinehto tai pakkomielle ole. Kotona on vaan parasta joka tavalla.

Vierailija
32/35 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden heti Thaimaaseen pelehtimään teinien kanssa ja juomaan maksani kirroottiseksi kunhan se on mahdollista. M33

Vierailija
33/35 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista sitten, että et muuton jälkeen tule tänne postailemaan, vaan keskustelet ainoastaan uuden maan ihmistesi foorumeilla, kiitos.

Vierailija
34/35 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista sitten, että et muuton jälkeen tule tänne postailemaan, vaan keskustelet ainoastaan uuden maan ihmistesi foorumeilla, kiitos.

En ota käskyjä vastaan autistilta.

Vierailija
35/35 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katselin eilen videoita Jenkeistä. LA:sta. 

Tuoretta videota: Videolla käveltiin kadulla: oli 0 maskia 

Sincc

Hih ;)

Ei tätä vissiin muualla ihan niin vakavasti oteta matrixissa ;)

Ei meilläkään juuri kukaan ulkona pidä maskia, enkä usko että tarvitseekaan. Niin että samanlaisen kuvan saisit vaikka Hrldingin keskustasta.

USA:n Fauci muuten veikkasi että joulun pyhen jälkeen tukee uusi tartuntahuippu, kaikkien aikojen ennätys, ja sieltähän se tuli. Kurjaa, niin iso maa ja niin paha tilwnne..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä