Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä kohdassa Tietzen oireyhtymän kipu tarkalleen ottaen tuntuu? Miten lähellä tai kaukana rintalastan keskiosasta?

Vierailija
03.01.2021 |

Siinäpä kysymys tulikin. Netti sanoo kivun tuntuvan ruston liitoskohdassa, mutta missäs se nyt sitten sijaitseekaan 😊

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaakseni mulla oli kerran tuntui rintalastan alueel viiltäviä kipuja luulin et tulee sydänkohtaus

Vierailija
2/7 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietzen syndrooma on helppo sekoittaa sydänkohtaukseen, multa otettiin ekg monta kertaa ja diagnoosi tuli gastroenterologin pöydällä (kardiologin jälkeen) kun hän alkoi painella tuota rintalastan alaosaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos.

Muotoile hieman kysymystä uudelleen 😊: Miten keskellä ihmisen keskikohtaa kipu tuntuu, vai onko se useita senttejä "keskiviivasta" sivulle päin?

Onko Tietzessä kipu aina noin kovaa? Voiko se olla vaimeampaa, mutta niin että kosketettaessa luut ovat tosi arat?

Vierailija
4/7 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myös toiselle vastaajalle!

Vierailija
5/7 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todettu, sattuu vasemmalla sivulla aina jos siihen nojaa joku/jokin. Ei sillä lailla häiritse elämää kun oon esim seurustellessa aina maininnut asiasta niin osaavat varoa vasenta kohtaa koska sillon se kipu tosiaan tuntuu.

Vierailija
6/7 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Sinullekin.

Vierailija
7/7 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö vielä kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi