Asuntoni on downgreidautunut -Sincc
Kommentit (17)
Ei ollut ainoa juttu. Lumiesteet on vaihtaneet 6 kertaa paikkaa. Joudun aina katsomaan kun talvi alkaa, onkohan ne taas paikoillaan ..
Sincc
Ennen mulla oli näin:
Aha, mä luulin katsoneeni, että tuo homma oli ok. Olin sitten varmaan väärässä.
Hehee !!
Enpäs ollutkaan, vaan olin oikeassa !
Sincc
Nykyisin en enää epäile itseäni, tiedän, että matrix se on vaan huonontanut asioita ..
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla käynyt dowgreidautumista ? Tiedän, että on, kun olen täältä lukenutkin sellaista.
Yksi muija kertoi, että oli bensapumput vaihtuneet korkeista mataliksi, seuraavan yönä sitten matalista korkeiksi ;)
Sincc
Heh .. Aika se vaan ponppi. Ärsyttävää on se kun asunto downgreidautuu, jo korjattut asiat huonontuu ..
Se kerto täällä palstalla, että huonon olkapään takia vaikea tankata.
BensaPunput meni 2 päivässä korkesta -> matalaksi -> matalasta -> korkeaksi ;)
Sincc
Olen ajanut 5 kertaa samoista tietöistä myös läpi.
Niitä on tehty 15, 12, 8, 5, 3 vuotta sitten !
Sincc
Rasittavaa bashgaa matrixissa ..
Sillon alussa aattelin, että aha, mennyt pieleen -> taas sitä korjataan.
Pojat manas jo toistakymmentä vuotta sitten, että ei tuon sillan korjaaminen lopu varmaan koskaan ..
Sincc
No ei se lopu koskaan, jos aika ponppii matrixissa ..
Ei taida olla ihmsiä paikalla.
Sincc
No, ei se mittään. Juon tässä kaffetta ja näpytän totuudet palstalle.
Todellakin! Tiskikone lopetti toimintansa..nyt joutuu tiskaamaan käsin ja tuntuu ihan kivikautiselta😂🥸
Ei kai kukaan nyt vaihda bensa-asemia päiwittäin ;)
Heh ..
Sincc
Sillon täytyy JO TAJUTA, että kaikki asiat EI OLE kohdillaan ..
Matrix se vaan tekee kiusaa huono-olkapäiselle ..
Sincc
Myp kirjoitti:
Todellakin! Tiskikone lopetti toimintansa..nyt joutuu tiskaamaan käsin ja tuntuu ihan kivikautiselta😂🥸
Hitsit, kun se vaihtuis vielä eri merkkiin ;)
Mulla vaihtui ihan osia kämpässä .. Waan nukuksemalla kotona, vaikka ne oli jo vuosia sitten korjattu.
Sincc
Nyt ei pääse yhteen osaan kiinni, johon ennen pääsi .. menin katsomaan, jos tekisin laajennusta, niin osiin ei päässyt kiinni ;)
Hih kun on hauskaa ;(
Välillä myös lumiesteet on, välillä ei. Tosin kerran niitä on vaihdettu, mutta ne on vaihtanut itsestään myös paikkaa monta kertaa.
Ei koskaan tiedä kun talvi alkaa onko ne. Kun ne on on ollut, ei ollut, on ollut, ei ollut, on ollut, ei ollut
Ei kai kukaan niitä tuossa vauhdissa vaihtelisi OIKEASTI ;)
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Olen ajanut 5 kertaa samoista tietöistä myös läpi.
Niitä on tehty 15, 12, 8, 5, 3 vuotta sitten !
Sincc
Rasittavaa bashgaa matrixissa ..
Eikö nää tuu IKINÄ valmiiks saa aivan uuden käsitteen ;)
Sincc
Olen myös ajanut mökille. Matkalla katsonut, että hei .. tuohonhan on noussut ihan uusi kahvio/kauppa jne..
Käynyt kaupoilla.
Ajanut seuraavan kerran mökille. Käynpäs siinä uudessa kaupassa matkalla. -> sitä ei ole ollut ..
Noo .. ei kai sitten kuin sinne vanhalle kyläkaupalle (taas)..
Sincc
Sellainen on matrix
Eikö ihmisiä ole paikalla ?
Sincc
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmisiä ole paikalla ?
Sincc
Ei näytä olevan. Nyt pestään munat ja sitten hyppään Volvoon. Täytyy pyörähtää Korsossa tai Tiksissä.
Sincc
Joo. Älä huolestu, toi voi olla ihan normaalia kaikki, kun ikää tulee. Ja kulumia ja muita kremppoja.
Onko muilla käynyt dowgreidautumista ? Tiedän, että on, kun olen täältä lukenutkin sellaista.
Yksi muija kertoi, että oli bensapumput vaihtuneet korkeista mataliksi, seuraavan yönä sitten matalista korkeiksi ;)
Sincc
Heh .. Aika se vaan ponppi. Ärsyttävää on se kun asunto downgreidautuu, jo korjattut asiat huonontuu ..