Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut miehet esittävät niin kovin kiinnostunutta ja ihastunutta, vaikka oikeasti ajattelevat että...

Vierailija
03.01.2021 |

....se nainen on vaan "ihan ok" ja joku plan F mihin voi tyytyä jos ei yhtään mitään muuta löydä.
Ja se iän ikuinen roikottaminen että yhtenä iltana ollaan niiiin innokkaasti viestittelemässä, ja seuraavana päivänä vastataan vaan jotain "ok." "mmm." "joo."

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että he haluavat seksiä ja näin toimimalla he saavat sitä.

Vierailija
2/11 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No "sen" vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on Marsista.

Vierailija
4/11 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne uskottelevat itselleen, että varmaan tästä voi tulla jotain ja eivät halua aiheuttaa naiselle pettymystä. Sitten ne seuraavana päivänä tajuavat, että eihän se nyt niin ollutkaan, voisi keksiä jotain muuta.

Vierailija
5/11 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi että he haluavat seksiä ja näin toimimalla he saavat sitä.

Mutta monesti eivät ole vielä edes saanut ja yhtäkkiä on ihan epäkiinnostuneita?  Onko silloin niin, että joku kuumempi kissa kirjottelee niiden kanssa?

Mulla on nyt kaikki treffisivun miehet tehneet tämän tempun, että ensin viestittelee ihan innoissaan ja on muka ihan super kiinnostunut ja olen ihan mahtava. Sit yks kaks ei kuulu enää mitään, taisi löytää paremman eikä ehtinyt edes yrittää saada. 

Vierailija
6/11 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä ap tiedät mitä ne miehet ajattelevat?

Tuo on vain sinun tulkintaasi eikä sillä ole mitään tekemistä niiden miesten todellisten ajatusten kanssa.

Vierailija
7/11 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne on bongannut sut sieltä humalassa ja kirjoittelee innoissan ihan tuhannen päissään. Aamulla pää selviää ja näkevät että mitä hemmettiä kenen kanssa olen kirjoitellut.

Vierailija
8/11 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäköhän takia niin. 

En kyllä millään keksi ja siksi seksikumppanien määrä vain kasvaa koko ajan.

Vierailija
9/11 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkäköhän takia niin. 

En kyllä millään keksi ja siksi seksikumppanien määrä vain kasvaa koko ajan.

Älä anna niin helposti?

Vierailija
10/11 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas tapahtuu aina niin, että jos itse olen kiinnostunut jostain tosissaan niin sen toisen kiinnostus katoaa kuin pieru saharaan. Jos taas itse en ole kiinnostunut, niin se toinen suorastaan rakastuu minuun. Kai ihmiset aina vaan haluaa sitä vaikeasti tavoiteltavaa?

11/11 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, niinhän naisetkin tekevät.

Itse olen tulkinnut sen niin, että miehet tekevät ensimmäisen siirron ja jäävät sitten odottamaan sinun reaktiotasi siihen. Vastaus/vastuuvuoro siirtyy sinulle. Sitten pelaavat aikaa ja leikkivät vaikeasti saavutettavaa, suodakseen sinulle kunnolla aikaa harkita, hyväksytkö heidät mahdollisiksi kumppaniksi. Koska jos joku innoissaan iloiten ryhtyy kamuksi, voi sitä myöhemmin harmitella. Eli peli tai paremminkin romanssi on vasta tapauksessasi alussa.