Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää, kun YLE antaa sellaista kuvaa, että kaikenlaiset lävistykset olisi muka normaalia.

Vierailija
03.01.2021 |

Katsokaa vaikka YLE:n Summeria. Siellä pikkulapsilla nenälävistyksiä. Hyh. Esim:

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenmaailman lävistykset, tatuoinnit jne kertovat vain tyhmyydestä, ongelmista tai huomionhakuisuudesta.

Vierailija
2/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen pitäisi näyttää sellaista idyllistä kuvaa, jossa tytöt on nätisti mekoissaan ja essuissaan, hiukset letillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta eikö ylen tehtävä ole ihan virallisestikin edistää kaikkea epänormaalia.

Vierailija
4/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alma on kaunis.

Vierailija
5/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nyt sattuu olemaan ihan normaaleja.

Miten sulle kuuluu toisten lävistykset??

Vierailija
6/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua, että lapset katsovat YLE:n ohjelmia, joissa luodaan mielikuvaa, että lävistykset olisivat normaaleja (koska ne eivät ole ja minun lapset eivät todellakaan tule mitään lävistyksiä koskaan ottamaan).

Vierailija
7/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkulapsilla? Aika huono provo huohhh

Vierailija
8/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuinka kristillistä, liity lestoihin!

Vierailija
9/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kuinka kristillistä, liity lestoihin!

Just tyypillistä. Jos haluaisi kasvattaa lapsistaan edes joten kuten normaaleja, niin sitten ruvetaa v*uilemaan jostain lestoista.

Lävistykset EIVÄT OLE NORMAALEJA. Varsinkaan lapsilla.

Vierailija
10/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttavaa huomata että joku muukin on yhtä oikeamielinen tässä asiassa kuin minä <3

Vierailija
11/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

95 prosentilla naisista on lävistyksiä. Eli aika normaaleja ovat.

Vierailija
12/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua noi lävistykset häiritse mutta toi missä näytetään ku lyö toista jollain tavaralla näyttää aika huonoa esimerkkiä.

Vierailija
13/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli just tommonen ”minun tyttäreni eivät mitään lävistyksiä ota”. Noh, otin silti. Pidän itseäni kyllä silti ihan normaalina, korkeakoulutettuna ihmisenä, vaikka mulla onkin nenäkoru.

Vierailija
14/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivolävistykset ainakin ihan valtavirtaa mm av:n otannan pohjalta arvioiden.

Aistinvaraisesti muun datan perusteella sanoisin et 99% ihmisistä kantaa jonkunnäköistä hakaneulaa/parrua/malkaa kuupassaan, lävistäjäkin lienee yksi & sama: aina kulkee hole takaraivosta vasempaan silmään.

Vierailija
15/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua, että lapset katsovat YLE:n ohjelmia, joissa luodaan mielikuvaa, että lävistykset olisivat normaaleja (koska ne eivät ole ja minun lapset eivät todellakaan tule mitään lävistyksiä koskaan ottamaan).

Sinä et ole normaali ja sun mukuloista pitäisi tehdä lasu.

Yllätys, kun lapset täyttävät 18 vuotta, he päättävät ihan itse.

Todennäköisesti eivät enää asu luonasi silloin.

Vierailija
16/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että tässä kirjavassa monimuotoisessa maailmassa on vielä ihmisiä joiden mielenrauha järkkyy jonkun toisen ulkomuodosta

Vierailija
17/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole normaali ja sun mukuloista pitäisi tehdä lasu.

Yllätys, kun lapset täyttävät 18 vuotta, he päättävät ihan itse.

Todennäköisesti eivät enää asu luonasi silloin.

18v:nä on pahin teiniangsti mennyt oletttavasti ohi, eikä typerät lävistykset enää edes kiinnosta.

Vierailija
18/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa että tässä kirjavassa monimuotoisessa maailmassa on vielä ihmisiä joiden mielenrauha järkkyy jonkun toisen ulkomuodosta

Ei, vaan järkkyy siitä, että meidän pakkoveroilla kustantama YLE esittää lapsille sellaista propagandaa, että itsensä lävistely olisi jotenkin normaalia ja hyväksyttävää.

Vierailija
19/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylen pitäisi näyttää sellaista idyllistä kuvaa, jossa tytöt on nätisti mekoissaan ja essuissaan, hiukset letillä.

Sitten tämän palstan naiset olisivat kuorossa itkemässä kuinka yle "alistaa tyttöjä" ja muuta sellaista. Sitähän se ei todellisuudessa ole.

Vierailija
20/26 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistykset eivät ole kovin epätavallisia. Monella on korvalävistykset jo alakoulussa.

Epätavallisempaa, tai hälyttävämpää, on häiriintyä *toisten ihmisten* lävistyksistä. Tai ylipäätään toisten ihmisten kehoista. Ne ovat heidän. Sinulla on oma, ap. Hoida sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan