Lue keskustelun säännöt.
Myytkö kaikki tarpeettoman vai jääkö varastoihin pyörimään?
03.01.2021 |
Minä opin kotoani että kaikki säästetään. Ostetaan vaikka uutta varastoa pihaan, mutta kaikki pitää säästää jos joskus joku vaikka tarvii.
Nyt kun olen itse äiti, haluan hoitaa tämän asian niin että käyttämätön/tarpeettomaksi tullut tavara myydään heti. En varastoi kuin kausivaatteet, juhlakoristeet ja liikuntavälineet. No vieraspatja meillä on myös. Ai että on mukava päästä eroon ylimääräisestä vielä kun saa vähän rahaakin siitä ilosta.
Kommentit (2)
Olen 7-kymppinen ja myynyt heti eläkkeelle jäätyäni ( silloin vasta oli energiaa siihen) kaiken turhan tavaran pois varastosta, kaapeista ym ym. Kevyt puhdas olo siitä seurasi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On jäänyt varastoihin pyörimään, koska en ole jaksanut heti myydä. Eikä se kyllä erityisesti kannata, ne vaatteet ym mitä on sisällä kaapeissa on yhä myyntikelpoisia ja pystyy laittamaan hyvällä hinnalla, mutta osa vintille pistetyistä täytyy heittää pois ja loput vaivalla lajitella, pestä ja kuivata ennen myyntiä.
Vauvanvaatteita olen säästänyt, vaikkei niitä mihinkään tarvisi, koska ne ovat ihania muistoja.
Ehdottomasti kannattaa nopeasti myydä, jos aikoo. Varastoista joutuu huolehtimaan ja usein se unohtuu, että mitä siellä on ja mitä ne tavarat kaipaa. Lisäksi ei mitään järkeä säilöä "jos joku vielä tarvii" - tutut ei välttämättä halua kenenkään vanhoja rojuja, he voi mieluummin ostaa tavarat uutena tai hyväkuntoisena kirpparilta.