Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita jotka toivoo rajoitusten kestävän vielä koko tämän vuoden?

Vierailija
03.01.2021 |

Olen pikkuhiljaa alkanut nauttimaan rajoituksista ja keksinyt paljon hyviä harrastuksia, aloitin esim moottoripyöräilyn jolla kiva matkustella kotimaassa kun ei voi ulkomaille lähteä. Oikeastaan vähän harmittaisi nyt jos kesäksi rajoitukset poistuu, olen jo panostanut hyvin rajoitusten kanssa elämiseen.

Toinen asia mikä yksinäisenä introverttina on mukavaa, on ettei tarvi niin ahdistua kun kaikki muut ulkona pitämässä hauskaa tapahtumissa/matkoilla.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen introvertti ja minäkin olen oikeastaan nauttinut kun tapahtumat kielletty ja ulkomaille ei pääse. Ei kuitenkaan ole kavereita kenen kanssa minä tekisin mitään.

Vierailija
2/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäisenä myönnän että tunnen pientä vahingoniloa kun sosiaaliset jotuu rajoitusten takia elämään samantyyppistä elämää kuin minä aina joudun. Toivotaan ettei rokotteet auta kovin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä pääset nauttimaan elämästäsi eristysleirille...siellä et ole mitään. Niinkuin eliitti tavoitteleekin. Kaikki ei pyöri napasi ympärillä ap.

Vierailija
4/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriö

Vierailija
5/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on pärjätty ja eipä ole tarvinnut kuunnella työpaikalla tylistymiseen asti, että miten ihanaa ulkomaan matkoilla oli.

Vierailija
6/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suomessa on näin sairaita ihmisiä jotka toivovat että rajoitukset jatkuu.

Vierailija
7/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo kenenkään terveydelle haittaa koronasta mutta rajoituksista tavallaan nautin, varsinkin kun monet tapahtumat kielletty, yökerhot kiinni ja ulkomaille ei pääse.

Monen yksinäisyyteen syypäitä ovat usein sosiaaliset jotka ei huoli kaikkia mukaan. Varsinkin Suomessa jätetään porukan ulkopuolelle pahemmin kuin muissa maissa.

Vierailija
8/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttina koronavuosi on itselle ollut osalta helpotus. Ei ole tullut ulkopuolista painetta, että pitäisi tavata ihmisiä vapaa-ajalla ja osallistua juhliin ym. En nyt erikseen toivo, että rajoitukset jatkuisivat, mutta jos jatkuu, niin ei se minua myöskään haittaa.

Vierailija
9/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se on sinulta pois jos muut pääsee tekemään jotain mikä ei sinua kiinnosta?

Miksi maailman pitää pyöriä sinun ympärillä?

Vierailija
10/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama. Rajoitukset koskevat vain niitä noudattavia. Rajat on auki ja lentoja on. Niinpä kukin voi tehdä tavallaan. Introvertitkin voivat jatkaa kotikaranteeniaan.

Vierailija
11/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisenä myönnän että tunnen pientä vahingoniloa kun sosiaaliset jotuu rajoitusten takia elämään samantyyppistä elämää kuin minä aina joudun. Toivotaan ettei rokotteet auta kovin paljon.

Minäkin olen yksinäinen ja nautin matkustamisesta ja isoista tapahtumista. Yksinäisyys ei ole syy sille ettet vaan raahaa persettäsi ulos. Itse et sitä tehnyt ja nyt vielä olet iloinen kun muut ei voi, ei ihme että olet yksin ja toivottavasti loppu elämäsi oletkin.

Vierailija
12/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain suomessa on näin sairaita ihmisiä jotka toivovat että rajoitukset jatkuu.

Itsekkäitä on oikea sana. Perustelivat itsellään ettei muutkaan saisi.

Vierailija
13/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toivo kenenkään terveydelle haittaa koronasta mutta rajoituksista tavallaan nautin, varsinkin kun monet tapahtumat kielletty, yökerhot kiinni ja ulkomaille ei pääse.

Monen yksinäisyyteen syypäitä ovat usein sosiaaliset jotka ei huoli kaikkia mukaan. Varsinkin Suomessa jätetään porukan ulkopuolelle pahemmin kuin muissa maissa.

Peilissä se vastaus on miksi ei haluta mukaan seuraan. Kuka nyt tuollaisen kanssa haluaa olla jonka mielestä kenelläkään ei saa olla jos hänellä ei ole.

Vierailija
14/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on tyypillinen, typerä introvertti, joka haluaa pakottaa muut elämään tavallaan. Vaan kun ei onnistu tälläkään kertaa. Muut tekevät, mitä haluavat ja kaveriton introvertti jatkaa yksinäistä matkaansa. Ei säälipisteitä.

Vierailija
15/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen introvertti ja yksinäinen erakko eikä rajotukset pahemmin häiritse, mutten silti toivo niiden jatkuvan.

Vierailija
16/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä,

Käyn kaupassa kerran viikossa tai harvemmin.

Ei ole tarvinnut mennä vierailulle tms.

Odotan vain kesää jotta pääsee puutarhahommiin.

Eläkeläispariskunta nauttii olostaan.

Vierailija
17/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naurut tästä on ainakin saanut monet kerrat kun ihmiset ulisee miten on nyt elämä pilalla kun ei pääse matkustelemaan ja oikein runoillaan kuinka on nyt sydän repaleina ja kuinka ei henki kulje kun on vankina. Hah! Kerran max kaksi käydään ulkomailla vuodessa ja nyt ollaan niiiiin kaukomaan kaipuussa että. Niitä jopa ymmärrän joille matkailu on elämän tapa mutta en näitä jotka itkevät miten ei nyt pääse nenäänsä polttamaan johonkin halpamaahan.

Vierailija
18/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ainakin päässyt rajoitusten aikaan Saksaan, Italiaan, Viroon ja Latviaan. Vaimo on lisäksi päässyt Japaniin. Luuletteko te introvertit, että maailma on kiinni? 

Vierailija
19/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät naurut tästä on ainakin saanut monet kerrat kun ihmiset ulisee miten on nyt elämä pilalla kun ei pääse matkustelemaan ja oikein runoillaan kuinka on nyt sydän repaleina ja kuinka ei henki kulje kun on vankina. Hah! Kerran max kaksi käydään ulkomailla vuodessa ja nyt ollaan niiiiin kaukomaan kaipuussa että. Niitä jopa ymmärrän joille matkailu on elämän tapa mutta en näitä jotka itkevät miten ei nyt pääse nenäänsä polttamaan johonkin halpamaahan.

Minua nauratti kun täällä oli uutena vuotenakin joku yksinäisten ulinaketju. Ei ihme ettei kukaan ole kiinnostunut niiden kanssa olemaan ja pysyvätkin nyt yksin kun eivät voi minnekään mennä. Minut oli kutsuttu kolmeen eri juhlaan, pienellä hyvällä porukalla.

Vierailija
20/84 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin! Ihmisen parasta aikaa. Ihanaa kun saa kerrankin olla kotona oikein luvan kanssa eikä tarvi nähdä ketään.