Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut kun joku ei pidä sinusta?

Vierailija
03.01.2021 |

Vaihtoehdot

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa vaikka pitkäaikainen hyvä ystäväsi ei pitäisikään sinusta, ei sinua haittaa???????

Mitä tuo tarkoittaa? Miten sellainen voi olla pitkäaikainen hyvä ystävä, jos ei se edes pidä minusta?

Ihan hyvin voi olla. En minä ainakaan pidä ystävistäni.

Vierailija
22/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. On paljon ihmisiä ketkä eivät pidä minusta koska olen hankala ja v-mäinen ihminen.

Ooks se itsetuhoisuutta, jos joku vaikka suuttuu ja ampuu, vai et setuntuu mukavalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa vaikka pitkäaikainen hyvä ystäväsi ei pitäisikään sinusta, ei sinua haittaa???????

Mitä tuo tarkoittaa? Miten sellainen voi olla pitkäaikainen hyvä ystävä, jos ei se edes pidä minusta?

Nyt meni yli hilseen. Miksi sä olet ystävä ihmisten kanssa, joista sä et pidä?

Vierailija
24/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole vielä koskaan kohdannut sellaista tilannetta, että joku ei pitäisi minusta. Ja varmasti sellaisiakin ihmisiä on, jotka eivät minusta pidä, en vain ole tullut tietämään siitä, koska olen niin vähän vuorovaikutuksessa keneenkään, etten ehdi kokea ihmisten reaktioita minuun.

Vierailija
25/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Miksi ihmeessä kaikkien pitäisi pitää minusta -> miksi minun pitäisi edes yrittää olla mieliksi kaikille muille?

Joo, olen aivan aikuinen enkä enää muista teini-iän kotkotuksia. Tätä vaihtoehtoa ei ollutkaan valittavissa.

Vierailija
26/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, mitkä ovat omat tunteeni vastapuolta kohtaan. Jos hän on minulle yhdentekevä, en edes mieti koko asiaa. Jos en itsekään pidä hänestä, en edes mieti koko asiaa. Jos itse pidän hänestä, harmittaa ja toivon pääseväni väleihin.

Mitään teatteria en ala kenenkään eteen vetämään, koen kaikki tunnetapahtumani itsellisesti ja pidän ne sisäpuolella. En myöskään äänestä, koska oikeaa vaihtoehtoa minulle ei oikein ole.

Vierailija
27/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sana "ystävä" sinulle merkitsee sisällöllisesti? Olisiko parempi sana "tuttava" tms. ihmisille, joiden kanssa ollaan tekemisissä piti heistä tai ei?

Vierailija
28/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä. Miksi ihmeessä kaikkien pitäisi pitää minusta -> miksi minun pitäisi edes yrittää olla mieliksi kaikille muille?

Joo, olen aivan aikuinen enkä enää muista teini-iän kotkotuksia. Tätä vaihtoehtoa ei ollutkaan valittavissa.

Kyllä tätä tapahtuu vielä ihan aikuisille, vaikka suurin osa onkin päässyt siitä vaiheesta yli. Ihan totta, että miksi pitäisi hakeaa hyväksyntää muilta voidakseen olla olemassa.

Vierailija
29/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta. On paljon ihmisiä ketkä eivät pidä minusta koska olen hankala ja v-mäinen ihminen.

Ooks se itsetuhoisuutta, jos joku vaikka suuttuu ja ampuu, vai et setuntuu mukavalle?

Sinullahan on radikaalit ajatukset tuntemuksesta "ei pidä". Haluaisitko hieman selittää miksi yhdistät ei pitämisen ja ampumisen mielessäsi? Ei pitäminen on kuitenkin aika neutraali asia kun taas ampuminen ei ole neutraalia laisinkaan. Ei pitäminen on tunne ja ampuminen on teko, niillä ei ole mitään yhteistä keskenään.

Vierailija
30/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttui itselleni sopiva vaihtoehto: "Kaikki oikeasti pitävät minusta."

Vierailija
31/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että ollaan molemmat tahoillamme ihan hyviä tyyppejä, mutta kemiat eivät jostain syystä vain kohtaa.

Vierailija
32/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä miten tämä tulee ilmi, että minusta ei pidetä. Jos sen vaan jotenkin aistii toisesta niin annan asian olla ja pyrin pysymään poissa hänen seurastaan. Jos taas hän alkaa sanallisesti nälvimään tai muuten tuo selvästi ilmi, että ei pidä minusta niin se jää sitten kaivertamaan mieltä. En kuitenkaan tee asian suhteen mitään. Muutenkin olen sillä asenteella liikenteessä, että ei minusta pidetä.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
33/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan Häkeen, siellä osataan neuvoa asiassa kuin asiassa.

Vierailija
34/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän henkilöä luonnehäiriöisenä.

Normaali henkilö ei inhoa toista ihmistä ellei tämä ole ilkeä tai tee jotakin väärää.

Miksi ajattelet, että "ei pidä sinusta" ja "inhoaa sinua" ovat sama asia?

Onhan se nyt jotenkin luonnehäiriöistä asennoitua ettei pidä jistakin, jos tämä joku ei ole mitään pahaa tehnyt.

Vierailija
35/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, KUKA ei pidä minusta. Jos se on joku arvostamani ihminen, mietin kyllä, mikä minussa on vialla. Jos se on taas joku yhdentekevä tai häilyväinen henkilö, sillä ei ole mitään väliä.

Vierailija
36/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin kanssa keskustelu toimii paremmin kuin toisten.

Vierailija
37/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, miksi kukaan luulee olevansa maailman napa? Eihän kaikki se mitä muut tekee, liity sinuun millään tavalla.

Vierailija
38/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei pidä musta, en mäkään pidä hänestä, tosin olen neutraali ja pidän etäisyyttä. En ainakaan väänny tuhannen mutkalle miellyttääkseni, parempi vaan olla niin etäällä kuin mahdollista. Vaikeaa on, kun olen huomannut joissakin ystävissä piirteitä, joista en pidä (takertuvuus, draamanhakuisuus, jatkuva juominen ja jonkinlainen uhoaminen humalassa, kykenemättömyys ja haluttomuus asettua toisen asemaan, näitä piirteitä on alkanut tulemaan esille mm. mielenterveysongelmien ja jatkuvan juomisen takia).

Vierailija
39/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not everyone likes me, but not everyone matters.

Vierailija
40/42 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi kukaan luulee olevansa maailman napa?

No, et tunne koiraani :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan