Kiima
Onko nainen noin 40v ikäisenä kaikkein kiimaisin ja haluaa seksiä usein naiset vastatkaa
Kommentit (33)
Vai että lelulaatikko oudoksuttaa. Kyllä minulla on nyt kaksikin laatikkoa sängyn alla kun lelut eivät mahtuneet enää yhteen laatikkoon.
Sinkku N44 ja nykyisin aina halukas. Koskaan ei kannata sanoa "ei tänään".
Duunikaverin vaimo (molemmat on ~45) on ainakin himokas. Käydään paljon kimpassa kalareissuilla, yleensä ihan viikonloppukeikkoja. Joka kerta joudun kuuntelemaan sitä ei niin hiljaista rakastelua. Ja aina kaverikin louskuttaa leukojaan kuinka kiimainen hänen vaimo onkaan. Oon oppinu juomaan itteni hyvään suojakänniin että saa siltä meteliltä nukuttua, laittaahan se näin sinkkuna vähän sapettamaan vierestä katella.
M33
Vierailija kirjoitti:
Olen 45v ja tuntuu, että olen kuin heti lämpenevä kiuas. Koko ajan tekisi mieli, paikat kosteina. Pakko käyttää pikkuhousunsuojaa, koska olen koko ajan niin kostea, että housut olisi muuten märät.
Ikävää, kun olen sinkku. Ehkä vielä löydän miehen, jonka kanssa pääsisi itseään toteuttamaan. Hetken heilat ei kiinnosta.
Ei naisen kiima kestä kuin 4 päivää (AAARGH!!!! Ikuisuus... menetetty munasolu... )
Sulla on joku hyperseksuaalisuus, jos kestää "koko ajan". Tosin 4 päivää voi tuntua siltä, että koko ajan.
Tuleeko nymfomania yhtäkkiä, mikä sen laukaisee? Edeltääkö sitä frigidisyys tai lattea rakkauselämä, vai onko poikkeavuus "aina" ollut?
Vierailija kirjoitti:
Duunikaverin vaimo (molemmat on ~45) on ainakin himokas. Käydään paljon kimpassa kalareissuilla, yleensä ihan viikonloppukeikkoja. Joka kerta joudun kuuntelemaan sitä ei niin hiljaista rakastelua. Ja aina kaverikin louskuttaa leukojaan kuinka kiimainen hänen vaimo onkaan. Oon oppinu juomaan itteni hyvään suojakänniin että saa siltä meteliltä nukuttua, laittaahan se näin sinkkuna vähän sapettamaan vierestä katella.
M33
Jos heitä kiihottaa SINUN läsnäolosi. Säästävät voimavarojaan reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Miten liian märkä ???
Limakalvot varmaan valuu sisäreisillä.
Kiinnostaa kuulla nymfomanian taustaa. Mä en kestäis, kos kiima ei välillä loppuis.
Liittyykö nymfomania erityisesti skitsofreniaan?
Ne nymfomaanikot jotka minä tiedän, ovat "skitsoidisia".
Liittyy ainakin kaksisuuntaisen mielialahäiriön maaniseen vaiheeseen.
Hyperseksuaalisuus liittyy myös muistisairauksiin... (toiv. ei ehkäisyyn).
Niin että harkitkaa kahdesti, ennen kuin lyöttäydytte yhteen sen kiihkeän tuttavuuden kanssa. Toinenkin ääripää joku hälytysmerkki.
Mun saatava joka päivä. Kauhee panetus !!!!