Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiima

Vieras
03.01.2021 |

Onko nainen noin 40v ikäisenä kaikkein kiimaisin ja haluaa seksiä usein naiset vastatkaa

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun saatava joka päivä. Kauhee panetus !!!!

Vierailija
22/33 |
23.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että lelulaatikko oudoksuttaa. Kyllä minulla on nyt kaksikin laatikkoa sängyn alla kun lelut eivät mahtuneet enää yhteen laatikkoon.

Sinkku N44 ja nykyisin aina halukas. Koskaan ei kannata sanoa "ei tänään".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten liian märkä ???

Vierailija
24/33 |
27.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duunikaverin vaimo (molemmat on ~45) on ainakin himokas. Käydään paljon kimpassa kalareissuilla, yleensä ihan viikonloppukeikkoja. Joka kerta joudun kuuntelemaan sitä ei niin hiljaista rakastelua. Ja aina kaverikin louskuttaa leukojaan kuinka kiimainen hänen vaimo onkaan. Oon oppinu juomaan itteni hyvään suojakänniin että saa siltä meteliltä nukuttua, laittaahan se näin sinkkuna vähän sapettamaan vierestä katella.

M33

Vierailija
25/33 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 45v ja tuntuu, että olen kuin heti lämpenevä kiuas. Koko ajan tekisi mieli, paikat kosteina. Pakko käyttää pikkuhousunsuojaa, koska olen koko ajan niin kostea, että housut olisi muuten märät.

Ikävää, kun olen sinkku. Ehkä vielä löydän miehen, jonka kanssa pääsisi itseään toteuttamaan. Hetken heilat ei kiinnosta.

Ei naisen kiima kestä kuin 4 päivää (AAARGH!!!! Ikuisuus... menetetty munasolu... )

Sulla on joku hyperseksuaalisuus, jos kestää "koko ajan". Tosin 4 päivää voi tuntua siltä, että koko ajan. 

Tuleeko nymfomania yhtäkkiä, mikä sen laukaisee? Edeltääkö sitä frigidisyys tai lattea rakkauselämä, vai onko poikkeavuus "aina" ollut?

Vierailija
26/33 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Duunikaverin vaimo (molemmat on ~45) on ainakin himokas. Käydään paljon kimpassa kalareissuilla, yleensä ihan viikonloppukeikkoja. Joka kerta joudun kuuntelemaan sitä ei niin hiljaista rakastelua. Ja aina kaverikin louskuttaa leukojaan kuinka kiimainen hänen vaimo onkaan. Oon oppinu juomaan itteni hyvään suojakänniin että saa siltä meteliltä nukuttua, laittaahan se näin sinkkuna vähän sapettamaan vierestä katella.

M33

Jos heitä kiihottaa SINUN läsnäolosi. Säästävät voimavarojaan reissuun.

Vierailija
27/33 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten liian märkä ???

Limakalvot varmaan valuu sisäreisillä.

Vierailija
28/33 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kuulla nymfomanian taustaa. Mä en kestäis, kos kiima ei välillä loppuis.

Vierailija
29/33 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö nymfomania erityisesti skitsofreniaan?

Vierailija
30/33 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nymfomaanikot jotka minä tiedän, ovat "skitsoidisia".

Vierailija
31/33 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyy ainakin kaksisuuntaisen mielialahäiriön maaniseen vaiheeseen.

Vierailija
32/33 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyperseksuaalisuus liittyy myös muistisairauksiin... (toiv. ei ehkäisyyn).

Vierailija
33/33 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että harkitkaa kahdesti, ennen kuin lyöttäydytte yhteen sen kiihkeän tuttavuuden kanssa. Toinenkin ääripää joku hälytysmerkki.