Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiima

Vieras
03.01.2021 |

Onko nainen noin 40v ikäisenä kaikkein kiimaisin ja haluaa seksiä usein naiset vastatkaa

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, parisuhde yleensä vaan tasapaksua ja pitää saada huomiota. Ja ne joilla ei ole parisuhdetta, kello käy, ruttuja ilmestyy vartaloon ja kiire saada se mies vanhoille päiville ettei jää yksin.

Vierailija
2/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin olen. Siis 46v nainen ja tuntuu, että nyt on 'the prime'. Panettaa vähän väliä ja vieraat miehet kiinnostavat myös. Sorry jos tämä jotain harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi 46v ei harmita kiinnostaa vai ja hyvä niin että on haluja ne naiset kiinostaa

Vierailija
4/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45v ja tuntuu, että olen kuin heti lämpenevä kiuas. Koko ajan tekisi mieli, paikat kosteina. Pakko käyttää pikkuhousunsuojaa, koska olen koko ajan niin kostea, että housut olisi muuten märät.

Ikävää, kun olen sinkku. Ehkä vielä löydän miehen, jonka kanssa pääsisi itseään toteuttamaan. Hetken heilat ei kiinnosta.

Vierailija
5/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin nuori vanhemmat miehet sanoi, että naiset on parhaimmillaan yli nelikymppisinä. Sen voi nyt vanhana sanoa, että piti paikkansa.

M62

Vierailija
6/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisiltä saa parasta seksiä. Itseluottamus, taidot ja halu kohdallaan. Sellaiselle naiselle joka ei suotta häpeile ja uskaltaa antaa seksuaalisuutensa kukkia, antaa miehenä nautintoa oikein mielellään

M32

Vierailija
7/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut vaimoni nuoresta asti.

Hän oli nuorena estoton ja halukas mutta eipä ole enää. Ikää 40+. Nyt halut menneet ja estot tulleet.

Vierailija
8/33 |
03.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai on vai? tuossa on juuri jallituksessa 40v yh ja ajattelin jos siltä lohkeaisi piparia mutta jos ne ovetämättömmiä niin en ala peliin

Vierailija
9/33 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 46 ja viimeiset pari vuotta kyllä ollut seksi enemmän vapautunutta ja pinnalla, kuin aiemmin. Uskallan myös ehdotella miehelleni vähän erikoisuuksiakin, joita en todellakaan olisi kehdannut tuoda esille 10-15v sitten vaikka ulkoisesti olinkin pätevämpi.

vaimo

Vierailija
10/33 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 46 ja viimeiset pari vuotta kyllä ollut seksi enemmän vapautunutta ja pinnalla, kuin aiemmin. Uskallan myös ehdotella miehelleni vähän erikoisuuksiakin, joita en todellakaan olisi kehdannut tuoda esille 10-15v sitten vaikka ulkoisesti olinkin pätevämpi.

vaimo

Tämä just! Minä oon 40 ja ihan nyt viimeisen parin vuoden aikana on meillä lelulaatikkoa kartutettu oikein reilulla kädellä. Ennen esim. pepun hyväily sormin yli ehdoton ei, mutta nykyisin toisinaan otan hyvin mielelläni sinne peppuhelmet. Olen alkanut lenkeillä käyttää lantionpohjan lihaksia treenaavia kuulia, vaikka pohjalihakset ovatkin "ihan ok" kuntoiset. Seksistä nauttii jotenkin ihan eri lailla ja siitä on pois nuoruuden suorittaminen. Meillä ei vaan penetraatio onnistu, koska mä olen ihan liian märkä, mutta seksielämä on muuten molempia tyydyttävää.

N40M49

Vierailija
11/33 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaimo

Tämä just! Minä oon 40 ja ihan nyt viimeisen parin vuoden aikana on meillä lelulaatikkoa kartutettu oikein reilulla kädellä. Ennen esim. pepun hyväily sormin yli ehdoton ei, mutta nykyisin toisinaan otan hyvin mielelläni sinne peppuhelmet. Olen alkanut lenkeillä käyttää lantionpohjan lihaksia treenaavia kuulia, vaikka pohjalihakset ovatkin "ihan ok" kuntoiset. Seksistä nauttii jotenkin ihan eri lailla ja siitä on pois nuoruuden suorittaminen. Meillä ei vaan penetraatio onnistu, koska mä olen ihan liian märkä, mutta seksielämä on muuten molempia tyydyttävää.

N40M49

Että ihan lelulaatikko 😂. Just joo, taitaa ainoa laatikko olla kosteita leppä halkoja puolillaan oleva laatikko haalean, nokisen uunin edessä.

Vierailija
12/33 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaimo

N40M49

Että ihan lelulaatikko 😂. Just joo, taitaa ainoa laatikko olla kosteita leppä halkoja puolillaan oleva laatikko haalean, nokisen uunin edessä.

Ompa katkera hahmo. Eikö pippeli enää pelaa?

Vierailija
13/33 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaimo

N40M49

Suosittelen sinullekin. 😉 Jos et kehtaa käydä kivijalkamyymälässä, netistäkin voi tilata. Me vierailemme mieluummin ihan paikallisessa liikkeessä ja siten tuemme paikallista yrittäjää. Valitettavasti kaupunkiasunnossa ei tee mitään "laatikolla kosteita leppähalkoja puolillaan", kun ei ole sitä "haaleaa, nokista uuniakaan". Pitää puuhailla lakanoissa, niin ei tuu kylmä. 😄 Kokeile sinäkin, saatat yllättyä. 👍🏻

N40M49

Vierailija
14/33 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin jo käytännössä seksuaalisesti kuollu paskassa avioliitossa. Eron jälkeen olin monta vuotta yksin, muutamia yhden kerran kokeiluja lukuunottamatta. Sit tapasin miehen jonka kanssa kipinät sinkoili heti ensi tapaamisella. Hän on sytyttänyt mut uudelleen, oon kiimaisempi kuin koskaan. Janoan jatkuvasti tään miehen antamaa seksiä.

N44

Vierailija
15/33 |
21.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin sairaan kiimainen, paljon pahempi kuin nuorena. Haluaisin vaan naida jatkuvasti.

Vierailija
16/33 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tää 46 v, ikä on. Huomannut saman,että kokoajan olisi haluja. Mies haluaa harvemmin. Usein siis tyydytän itseni. Nyt on saatava taas helpotusta. Ah

Vierailija
17/33 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa vielä sen nuoruuden kiiman takaisin. Ällöttää tämä toisen mieliksi seksiin suostuminen, kun ei tee yhtään mieli.

Vierailija
18/33 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää, mistä tämä kauhea himo miestä kohtaan on. Olen sentään 61 ja oma mies on aivan järkyttävän kiihottava. Sentään vuoskymmenet yhdessä jo. Mutta hän on edelleen timmi, ja taidan itsekin olla..ja me vaan sovitaan yhteen. En voi ymmärtää niitä naisia, jotka eivät halua lainkaan! Seksihän upeeta ja varsinkin tässä iässä, kun ei tarvitse pelätä mitään raskauksia tai muutakaan..ja ei liiat häpeät sun muut älyttömyydetkään haittaa.

Mites se Kari Kuuva aikoinaan lauloikaan, "rupsahda rauhassa rakkaani.." Ja niinhän se vääjäämättä käy!

Vierailija
19/33 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minä olen seksuaalisesti todella aktiivinen. Harmi kun mies ei enää jaksa N39

Vierailija
20/33 |
22.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minä olen seksuaalisesti todella aktiivinen. Harmi kun mies ei enää jaksa N39

Kyllä tuossa iässä vielä pitäs jaksaa, ohhos.