Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?
Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!
Kommentit (1549)
Koiran satunnaista haukuntaa. Toiselta suunnalta on kuuluu vaimeaa moottorisahan laulua. Epäilen että koira haukkuu tämän vuoksi?
Aallot liplattaa veneen runkoa vasten. Kauempana humisee tuuli, saattaa kuulua tieliikenteen humua välillä.
Jotain epämääräistä jumputusta. En tiedä, onko jotain erikoisempaa musiikkia, vai pomputtaako joku lapsi palloa. Ärsyttävää joka tapauksessa.
Onneksi on hiljaiset naapurit, kun vieressä on hautausmaa.
Ennen ei kuulunut juuri mitään, mutta nyt kun on ilmastoinnin sulku taloyhtiössä niin kuuluu selvästi pyykkikoneen linkous makkariin.
Sängyn narahtelua aivan seinän takaa. Naisen kiljahtelua. Melkein arvaan, mitä siellä puuhataan. Samaa joka ilta.
Kunnon kolinaa, alakerran nuorehko adhd-nainen paiskoo taas kaappeja. Olikin hiljaista kun oli poissa päivän verran. Kohta imuroidaan niin et listat saa kyytiä!
Vaimeaa koiranhaukuntaa, puheensorinaa, terassinovi avautui.
Toinen naapuri imuroi ja laulaa tiernapoikia :D
Ei yhtään mitään kuulu. Ja kerrostalossa asun.
Naapurista ei kuulu mitään. Meiltä kuuluu lapsen itkua, kun taapero protestoi unikoulua. Toivottavasti ei kovin pahasti häiritse naapureita eikä toistu enää monena iltana. Parin viikon päästä meiltä alkaakin sitten kuulua vastasyntyneen itkua. Ollaan varmaan oikein unelmanaapurit...
Parikymppinen mies pelaa videopeliä kovaa huutaen.
Ei mitään, asun rivarissa, jossa naapurit molemmilla puolilla.
Minkälaisissa taloissa oikein asutte? Risumajoissa?
Olen asunut tässä nykyisessä asunnossani kohta viisi vuotta, enkä kuule naapurien ääniä. Ei kuulu vessan vetämiset, ei suihkut, ei hissi. Ainoa mikä kuuluu on välillä lasten ääniä rapussa kun samassa kertoksessa on kaksi lapsiperhettä.
En mitenkään voi käsittää miten noin huonosti rakennettuja ja taloja tuntuu olevan noin paljon? Vuokrayhtiöitä jotka on rakennettu halvalla?
Olen ollut todella tyytyväinen ratkaisuuni päätyä tähän taloyhtiöön. En ihan helpolla muuta mihinkään.
Ei onneksi yhtään mitään.
Nuoret deekut varmaan nukkuvat.
t. ketään en ikinä tuomitse
Vierailija kirjoitti:
Minkälaisissa taloissa oikein asutte? Risumajoissa?
Olen asunut tässä nykyisessä asunnossani kohta viisi vuotta, enkä kuule naapurien ääniä. Ei kuulu vessan vetämiset, ei suihkut, ei hissi. Ainoa mikä kuuluu on välillä lasten ääniä rapussa kun samassa kertoksessa on kaksi lapsiperhettä.
En mitenkään voi käsittää miten noin huonosti rakennettuja ja taloja tuntuu olevan noin paljon? Vuokrayhtiöitä jotka on rakennettu halvalla?
Olen ollut todella tyytyväinen ratkaisuuni päätyä tähän taloyhtiöön. En ihan helpolla muuta mihinkään.
Outoa, ettei kaikilla ole sama tilanne, kuin sinulla. Häkellyttävää.
Rytmikästä jyystöä patteria vasten, naapurin nuori rouva vinkaisee joka työnnöllä
Mitään ei nyt kuulu. Harvemmin kuulen, kun vastapäisen perheen lapset puhuvat käytävässä, joskus joku pieni kolahdus ja todella harvoin puheensorinaa alakerrasta, kun heillä on enemmän vieraita.
Hiljaista on. Pieni kerrostalo etelä-Espoossa.
Koiran haukuntaa, kanta-astuntaa, suihkulaulantaa ja usein myös poran jyrinää tai vasaran paukuntaa.