Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?

Vierailija
02.01.2021 |

Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!

Kommentit (1549)

Vierailija
1181/1549 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känniääliöiden mielipuolista mölinää.

Vierailija
1182/1549 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ääniä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1183/1549 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottorisaha ja kohta painepesuri, klo 20.05 kuuluu hauhauhau kun koirat lähtee lenkille. Vakio keskiviikkoäänet tähän aikaan 😀

Vierailija
1184/1549 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulu mitään. Joko mulla on hyvät naapurit tai teillä muilla on huonot seinärakenteet.

Vierailija
1185/1549 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moottorisaha ja kohta painepesuri, klo 20.05 kuuluu hauhauhau kun koirat lähtee lenkille. Vakio keskiviikkoäänet tähän aikaan 😀

Mitä kukaan touhuaa kerrostalossa moottorisahan ja painepesurin kanssa?

Vierailija
1186/1549 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tömin töminä,tuolin raahaamista,,asunnoissa kaikissa laminaatit ja halvimmat sellaiset,onneks kesän aikana pääsee muuttamaan,tosin viimeisen vuoden aikana ollut rauhallisempaa kuin 2 vuotta takaperin.

Vierailija
1187/1549 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kukaan touhuaa kerrostalossa moottorisahan ja painepesurin kanssa?

Missä puhuttiin kerrostalonaapurista?

Vierailija
1188/1549 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain hemmetin määkimistä (ilmeisesti olevinaan laulua)

Vierailija
1189/1549 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin ihan terassilla hetken kuuntelemassa.

Ei kuulu mitään, ei yhtään mitään mistään suunnasta. Onni on oma talo, olen nähnyt myös sen toisen ääripään ja hyssytellyt vauvaa keskellä yötä kun alakerran juoppo on sammunut humppa raikaen, soittanut hätänumeroon kun alakerrasta kuuluu naisäänen avunpyyntöjä, saanut itsekin heippalappuja äänekkäästä seksistä.

Ei ikinä enää kerrostaloon.

Naapurin isäntä hakkaa terassilla painoja , pudottelee niin että talo tärisee ja ryskyy ( klo 10.30) mietin että joko on pommitus alkanut!

Vierailija
1190/1549 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla naapurissa käynnissä krapulapano sänky natisee ja voihketta kuuluu. Ja mist ajayyelin et krapulapano niin yöllä tulivat kotiin ja silloinkin äänekästä seksiä tuntui olevan.

Vierailija
1191/1549 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolinaa ja pauketta. Häntä arsyttää, kun tupakointikielto parvekkeilla, asuntojen sisätiloissa ja lähellä taloa ja sen ilmanottoaukkoja tuli voimaan ja hän on vakuuttunut siitä, että minä olen yksin kaiken takana. Niinpä naapurini kolistelee asunnossaan - luulee, että voi jotenkin ärsyttää sillä minua. En ole viitsinyt kertoa ettei haittaa yhtään. Se ei häiritse edes yöuniani - olen aina ollut hyväuninen.

Vierailija
1192/1549 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu naapurini piiputtaa pianoa.

Vierailija
1193/1549 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku naapuri rämpyttelee kitaralla kivaa chilliä keskiaikamusiikkia, nautin. Toisaalla taas joku pariskunta riitelee, kuuluu ilmanvaihdon kautta kun korottavat ääntä toisilleen.

Vierailija
1194/1549 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu naapurini piiputtaa pianoa.

Mä tässä mietin, että olikohan se minä.

Soittiko vain pienen ajan soittaen pieniä pätkiä eri kappaleista?

Vierailija
1195/1549 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhaa ja linnunlaulua. Sielu ja hermo lepää.

Asun leveästi omassa talossa. Iso piha ja bmw.

Keskellä eteläsuomea, pikkukunnan keskustaajamassa. Palvelut on.

Totisestikaan ei jäänyt ikävä sitä hki pauketta, melua, häiriköitä, juoppoja, narkkareita, matuklaaneja, saasteita ja rikollisia...

Vierailija
1196/1549 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunti sitten kuului kun naapuri avasi verhot ja äsken kuului joku tömähdys yläkerrasta. Aika hiljaista on ollut.

Vierailija
1197/1549 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

…mitäh…minäkö…vitut…juujuu…neljä…kaksipa…älä ota…popeda…kissa…syömään…kuulitteko…turpa kiinni…pusipusi…näkemiin…katto vuotaa…ai saatana koira raapii…kuka pieras…minä…sika…ite oot lehmä…juha mieto on ihana…miksei sota jo ala…missä isi on…kylppärissä…eikä oo…oha…kato ite…täh…missä isi on…äiti missä isi on…isi lähti toiseen kotiin…kenen kotiin…alakerran sedän…miksi…isi ei tykkää enään äidistä…miksi…kysy isiltä…enkä ky…missä pleikka on…missä mun pleikka on…se on myyty…mitäh…se on myyty…mitäh…se meni rikki…miks se on myyty…miks se on myyty…että saatiin kissanruokaa…eihän meillä oo ees kissaa…tarkoitin koiraa…oisit ennemmin myynny koiran…ei sitä kukaan ois ostanu…äiti…mitä…tuu pyyhkii..käys matti pyyhkii millan peppu…enkä käy…mene mene vaan…no en varmaa mee…mikset…koska sä myit pleikan…jos et mene niin myydään sun kaunoluistimetkin…sen jos teet ni mä muutan pois…nyt jo…nii vaikka heti…no älä nyt vielä sentään vietetään ensin ne sun ensiviikkoiset kolkytvuotissynttärit…mä en haluu mitää juhlii…äiti tuu pyyhkii…käys nyt pyyhkii siskos pylly…miks aina mä…no sulla sattuu just nyt olee puhtaat kädet mulla ne on ihan taikinassa…äiti tuu pyyhkii…matti…okei okei okei…mä en haluu et matti pyyhkii…ovikello soi käykää avaamassa…ovikello soi avatkaa ovi…mä oon kakalla…mä en avaa mitään ovia siel voi olla kuka vaa…avatkaa nyt se ovi siellä voi olla mummi…onks mummi päässy sairaalasta…se karkas sieltä…hei mummi…hei hei ja terveisiä kiljavalta…onks se espanjassa…on…mitä pikku milla hyi ku haisee kakka…matti on kasvanu kauheesti onko sulla viikset aika rumat…terve äiti menikö matka mukavasti…mitä sä leivot…ripsipiirakoita…missä pena on…me erottii…taasko…sen pituinen se…SYÖMÄÄN!

Vierailija
1198/1549 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolinaa ja pauketta. Häntä arsyttää, kun tupakointikielto parvekkeilla, asuntojen sisätiloissa ja lähellä taloa ja sen ilmanottoaukkoja tuli voimaan ja hän on vakuuttunut siitä, että minä olen yksin kaiken takana. Niinpä naapurini kolistelee asunnossaan - luulee, että voi jotenkin ärsyttää sillä minua. En ole viitsinyt kertoa ettei haittaa yhtään. Se ei häiritse edes yöuniani - olen aina ollut hyväuninen.

Ainakin alhainen äo kaverilla täytyy olla, jos ei tiedä tai tajua jo talonpoikaisella, ettei yksi asukas voi tuollaista päättää, vaan täytyy olla ihan noiden ylimpien "taloyhtiöpomojen"/sijoittajien päätös tai sitten enemmistö asukkaista jo pitemmältä ajalta ajanut asiaa. Monestihan nuo tuon tyyppiset rajoitukset tai kiellot menevät taloyhtiöstä toiseen ja tämäkin, "tupakoimaton vyöhyke/taloyhtiö" on yleistymässä.

Vierailija
1199/1549 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu mitään, vaikka kuinka tarkkaan yrittäisi kuunnella.

Johtuisikohan siitä, että lähimpään naapuriin on linnuntietä matkaa n. 35 km.

Vierailija
1200/1549 |
27.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan