Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?
Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!
Kommentit (1549)
Joku ravaa edestakaisin käytävällä, olisiko muuttopuuhia.
Ei mitään. Siis on hiljaista On hyvät ja rauhalliset naapurit.
Papukaija huutaa, ja naapuri huutaa sille vastaan: ”HILJAA”!
Naapurilla aika pahan kuuloinen yskä, liekö korona.
Muuten aivan hiljaista.
äänekäs aimo surakka kuului äsken naapurista
N41 kirjoitti:
Olen kateellinen.... Äsken oli 4. pano vuorokauden sisään... Ja ei ole mikään minuuttimuna se mies... No joutui omankin aamun aloittamaan sormikoukulla ;)
Näin naisen olen sitä mieltä, etteä yksi ihana riittää. Ikävää jyystää aina uudestaan, alkaisin jo miettimään enkö minä riitä.
naapurissa nainen ulisee ja huutaa varmaan neljättä kertaa orgasmia tänään. hienoa että saa tarpeeseen.
Yläkerrassani asuu kaksi lesbo naista ja ne pitää sellaista jyskettä, että oksat pois. Ilmeisesti usein heillä tapellaan ja on kuin siellä koko ajan siirreltäisiin huonekaluja.
Mutta kiljumista usein kuuluu ja hirveän kova äänistä läähätystä, joka selvästi erottuu.
Eipä ne juurikaan ajattele, että talossa asuu muitakin kuin he.
Must...akka koputtaa korkokengillä rappuaskelmia ylös alas muutama kymmenen kertaa päivässä. Siihen päälle huutavat kakarat käytävässä. Syynä m...mies, jonka luona asuvat, ei ole oma mies, joten nainen ja kakarat käyvät kellarikerroksen vessassa kus...pask...tupakalla...ja vauvan vaipat vaihtaa rapun ulko-oven vieressä. Sirkus alkaa suunnilleen klo 11-12 maissa ja loppuu noin klo 2-3 yöllä. Korvatulpilla ei herää niin useasti kenkien kopinaan ja pentujen kiljuntaan. Yleensä 2-3 herätystä joka yö heidän takia. Ilman tulppia joutuisi herämään muutaman kymmenen minuutin välein.
Tuntuu eukko saavan taas turpaan. Ja illalla kuuluu sovintoseksi klo 20. Ihmeelliseen aikaan menevät nukkumaan.
Joku poraa, sahaa ja naputtelee: tehnyt sitä jo kuukauden.
Tämä on ollut jokaisessa kerrostalossa Helsingissä, missä olen asunut.
Äänistä ei pysty päättelemään, että mitä hittoa ne puuhaavat.
Naputtelu on sen verran kevyttä, että se ei ole naulaamista, poraaminen ei ole seinään poraamista.
En tajua mikä juttu se on, olen ihmetellyt sitä kohta 40 vuotta. Se alkaa joskus ja kestää, kestää ja kestää.
Vierailija kirjoitti:
Joku ravaa edestakaisin käytävällä, olisiko muuttopuuhia.
Siis hevonen kerrostalossa. En kyllä usko!
Sängyn narinaa, lätinää ja läiskettä, lopuksi pitkä huuto "iskäääää"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaikuttaakin siltä , että tämä päivä onkin se paukutuksien päivä koko päivän, vähän väliä paukuttaa ja aina lujempaa.
Arvasin oikein , välillä taukoa ja sit taas mieletön paukaus.
Kuinka monta viestiä oikein aiot kirjoittaa samasta aiheesta? Ei tätä ketjua ole tarkoitus täyttää raportoimalla naapurin jokaisesta kolahduksesta. Tuli jo selväksi, että naapurisi on kolistelija.
Täällä kuuluu kaksi kerrosta alempaa miten lapset juoksevat ja kiljuvat.
Sekös sinua ketuttaa, otiskko on ,"mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?" Niin minä kirjoitan ja kerron vaikka joka sekunnin välein , jos tarvetta ja haluan kertoa, siihen sinä et pysty vaikuttamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaikuttaakin siltä , että tämä päivä onkin se paukutuksien päivä koko päivän, vähän väliä paukuttaa ja aina lujempaa.
Arvasin oikein , välillä taukoa ja sit taas mieletön paukaus.
Kuinka monta viestiä oikein aiot kirjoittaa samasta aiheesta? Ei tätä ketjua ole tarkoitus täyttää raportoimalla naapurin jokaisesta kolahduksesta. Tuli jo selväksi, että naapurisi on kolistelija.
Täällä kuuluu kaksi kerrosta alempaa miten lapset juoksevat ja kiljuvat.
Sekös sinua ketuttaa, otiskko on ,"mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?" Niin minä kirjoitan ja kerron vaikka joka sekunnin välein , jos tarvetta ja haluan kertoa, siihen sinä et pysty vaikuttamaan!
Lääkkeet
Naapuri huutaa saatanaa raivokkaasti. Tämä toistuu melkein joka ilta. Kuulostaa ihan mielipuoliselta.
Just nyt ei mitään koska ovat molemmat pois. Uskomaton rauha!
Jos olisin kotona, niin kuuluisi älämölöä ja kusenlorotusta, mutta onneksi olen möksällä ja lapsenlapset täällä, niin ei kuulu kuin niiden äänet ja ulkona ei ole ketään.
Yläkerran peran kämpästä kuuluu ihan kun moottorisahalla sahattas, paikallistuu kylppäriin.
Varmaan peralla siivouspäivä kun vie roskapusseja roskakatokseen.
Kun menin ulos kuulu lehmän ammuntoo nuapurista,liekö ollu joku kyläsillään.