Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?
Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!
Kommentit (1549)
Kumpikin naapurini on ala-ikäisten lasten äiti, mutta se selvisi minulle vasta vuosien asumisen jälkeen.
Lapset eivät asu äitinsä luona kummallakaan. Pari kertaa vuodessa käyvät viikonloppukylässä. Mistä, en tiedä. Alakerrassa asuu joku norsuilija. Hämmästyttävää, miten pienessä yksiössä saa otetuksi aina jatkuvasti ne 2-3 voimakasta kantapääaskelta. Pam, pam, pam. Seinä vastassa. Pam, pam, pam.
Tuota monta tuntia suunnilleen joka ilta putkeen. Pam pam pam. Seinä. Pam pam pam.
Ihmiset säntäilevät yksiöissään kuin villikissat eläintarhassa. Jännä ilmiö.
Tällä hetkellä kuuluu pentin ja Ismon "painimisääniä". Kohta menen kolmanneksi pyöräksi.
T: Markku 54v
Äsken aukaisivat takaoven ja päästivät pikkukoiran takapihalleen. Koira haukahti kerran ja kohta kuului oven sulkemisääni. Muuta ei ole kuulunut koko päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän meinaa pysähtyä , kun taas yks jysäyttää jotain, en ymmärrä miten se saa aikaiseksi semmosen paukauksen, jysäyksen. Nyt teki sen kaksi kertaa. ... ja taas...
Meillä myös alakerrassa tällainen ilopilleri. Tosin nyt on hiljaa, koska aloittaa jytinänsä yleensä vähän ennen aamukuutta. Tänäänkin jatkoi tauotta yli seitsemään. Psykoottisen näköinen möllimies, en tiedä mikä hänen ongelmansa on.
Täällä taas jatkuu se paukkaminen.....
Meillä myös alakerran mölliskö aktivoitui. Taas alkoi hakkaaminen, sillä on varmaan remonttipaja minun makkarin alapuolella. Raahaa päivittäin jotain lautojakin rapussa, vaikka on asunut kämpässään jo vuosia. Miksi tuollaisille ei ikinä soita Rempax-remonttipalvelut yms.? Todellakin kannattaisi jo antaa ammattilaisten hoitaa homma loppuun.
Ei mitään, meidän talossa on erinomainen äänieristys. Ulkoa kuuluu jonkin verran liikenteen ääniä.
Odota, kohta alkaa kuorsaus kuulumaan. Niin naaparista täällä ainakin, sammuivat ryypättyään koko yön. Eikös ole kivaa kuunneltavana, kun on säästänyt lomapäiviä välipäiviksi?
Jospa Wilma tuntee olonsa yksinäiseksi ja siksi ravaa edestakaisin?
Naapurit riiteli tuossa aamusella kuten tavallista, se huuto kuuluu aina minun kämppään. Puoliunessa näin jotain unta että ne huusi tuossa ulkona, mies löi naista lapasilla ja sitten heitti ne tänne minun asuntoon sisään avoimesta takaovesta. Kohta hyppäsivät itse perässä. Otin lapaset lattialta ja kävelin etuovelle paritsa perässäni. Ennen kuin annoin lapaset pidin palopuheen siitä miten minulle ei ole ok että minun asuntoon heitellään yhtään mitään, saati että tänne tullaan kutsumatta sisään. Mies pyöritti jotain räkäklimppiä vihasena suussaan ja pelkäsin että se sylkäsee sen mun päälle 🤮 Sitten taisin herätä. Riitelykin naapurissa vaiennut.
Tyypillisiä kantasuomalaisten ääniä kirjoitti:
Odota, kohta alkaa kuorsaus kuulumaan. Niin naaparista täällä ainakin, sammuivat ryypättyään koko yön. Eikös ole kivaa kuunneltavana, kun on säästänyt lomapäiviä välipäiviksi?
Nyt sitten kostosiivousta puukengät jalassa,radio täysille ja huutokarjumista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sydän meinaa pysähtyä , kun taas yks jysäyttää jotain, en ymmärrä miten se saa aikaiseksi semmosen paukauksen, jysäyksen. Nyt teki sen kaksi kertaa. ... ja taas...
Meillä myös alakerrassa tällainen ilopilleri. Tosin nyt on hiljaa, koska aloittaa jytinänsä yleensä vähän ennen aamukuutta. Tänäänkin jatkoi tauotta yli seitsemään. Psykoottisen näköinen möllimies, en tiedä mikä hänen ongelmansa on.
Täällä taas jatkuu se paukkaminen.....
Meillä myös alakerran mölliskö aktivoitui. Taas alkoi hakkaaminen, sillä on varmaan remonttipaja minun makkarin alapuolella. Raahaa päivittäin jotain lautojakin rapussa, vaikka on asunut kämpässään jo vuosia. Miksi tuollaisille ei ikinä soita Rempax-remonttipalvelut yms.? Todellakin kannattaisi jo antaa ammattilaisten hoitaa homma loppuun.
Kannattas varmaan ottaa asia puheeksi.
Jatkuva nikkarointi ei kuulu kerrostaloon.
Paukuttaminen alkoi jälleen tuttuun tapaan. Toissapäivänä paukutteli koko päivän, no nukkupahan yön , kun raato koko päivän ravaillen edestakasin huonesitossaan paukuttaen tiesmitä, Miten joku jaksaa?
Pieni koira haukkuu. Olisiko joku juuri hankkinut tuollaisen räksyttiminen ;(