Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?
Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!
Kommentit (1549)
Sisälle ei kuulu koskaan mitään. Naapuriin 230m matkaa.
Lähimmät naapurit asuvat noin puolen kilometrin päässä meidän perheen kodista joten ei sieltä kyllä mitään ääniä kuulu vaikka kuinka tarkkaan kuuntelisi.
Muutettiin keväällä 2012 valmistuneeseen taloon ja täällä ei kuulu mitään!
Edellinen asunto oli vuoden 1932 talo ja voi herranjeesus sitä mökää. Alhaalta kuului lapsen huutoa, seinänaapurista radio nova, yläkerrasta jatkuvaa kävelyä ja toiset seinänaapurit pyöritti pesukonetta joka ilta 22-23 ja sen jälkeen aina kovaääninen iltapano.
Naapuriin muutti nuorehko mies, joka pelaa joka ilta monta tuntia putkeen jotain räiskintäpelejä, ja alkaa mennä hermot tuohon jatkuvaan kiroiluun ja karjumiseen, sekä pelin ääniin.
Mä ymmärrän täysin 🙄 Mun yläkerrasta onneksi muutti pois samanlainen pelaaja, joka oli työtön ja yötkin melusi.
Kolme varoitusta sai ja lähti.
Ei meinannut millään uskoa.
Isännöitsijälle vaan soittoa.
Hiljaisuuden musiikkia, kuten aina!
Väähäälylliset huutopuhuvat ja kävelevät kantapäillä.
Askelten tömähdyksiä ja välillä kolahduksia. Ja hetki sitten toisesta asunnosta koiran haukahtelua.
Meillä ei tähän aikaan yleensä kuulu mitään naapurista, mutta tänään on kuulunut, jotain klapikoneen ääntä kun tuossa yhdessä lähinaapurissa on mökkiläiset paikalla.
N40
Nokkahuilun soittoa. Onneksi aika vaimeasti. Ei ole lapsi, ehkä opeopiskelija tai muu ei kovin taitava soittaja.
Naapurin tytsy soittaa aina jotain klassista musaa.
jonkun kauhukakara huutaa ”ole hiljaa ole hiljaa!”
luultavasti lasten riehumisesta johtuvaa jymmäköintiä ja vauvan itkua.
Olen asunut tässä rivarin päätyasunnossa vuodesta 2003, ostin uutena, koskaan ei ole naapurista kuulunut yhtään mitään.
Naapurin ääliö vetää jotain kahvakuula jumppaa ja talo tärisee!
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut tässä rivarin päätyasunnossa vuodesta 2003, ostin uutena, koskaan ei ole naapurista kuulunut yhtään mitään.
Minäkin olen asunut rivarin päätyasunnossa vuodesta 2005 ja ylivoimaisesti useimmin seinän takaa kuulunut ääni on naisen raivoamista ja asukkaita on vaihtunut tänä aikana jo useita kertoja, mutta aina se on se nainen joka raivoaa, kuuleman perusteella lapsilleen.... eikä volyymista päätellen välitä mitään siitä, kuuluuko naapuriin vai ei...
Sade vähän hillitsee melua,kolina ,pauke heittäkö ne käsistään kaiken varsinkin raudat.Onko niil kuulo mennyt??Oikeesti mä lasken käsistä mitä ikinä..hiljaa..
Eipä kuulu koskaan mitään, tämä on uusi talo ja erittäin hyvin eristetty.