Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?
Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!
Kommentit (1549)
Vierailija kirjoitti:
Viereisen kämpän veteraani punkkarilla taas stereoissa nupit kaakossa...
Asutaankohan samas talossa, mulla seinänaapurina niittitakkinen veteraani punkkari.
Tänään on biisivalikoimissa ollut ainakin:
Kytät on natsisikoja, joku paavolasta kertova biisi, prkl olen työtön, ei tippa tapa (irwin coveri, aikas hyvä sellanen)
Ei mitään, mutta en kuuntele korva seinässä muutenkaan.
Jotain ihme läähätystä aina kun menen vessaan. Onkohan koira?
Hetekka vinkuu ja vaikeroi taas eikä valmista kuulosta tulevan.
Ei mitään nyt, naapuri ovia pitkä käytävä täynnä,itse asun ihan "nurkkauksessa"
Ei kuulu yhtään mitään tällä hetkellä. Onni on päästä välillä lataamaan akkuja kesämökille, jossa lähin naapuri on aina vähintään viidenkymmenen metrin päässä. Tällä hetkellä lähin ihminen taitaa olla parinsadan metrin päässä, taivaallista.
Taas yläkerran asukin puutyöpaja toiminnassa,kuten on jokapäivä.
Välillä yölläkin.
Joku vanha nainen asuu ja nikkaroi huonekaluja.
Koska olen vuokralainen,ei valitukset auta.
Joku avasi jääkaapin oven, lapsen askelia, hissin ovi avautui
Ei tällä hetkellä yhtään mitään, lenkilläkin tosi hiljaista kaupungissa, tosin lintulaumat pitivät kovaäänistä konserttia puistikoissa.
Ei mitään kun lähimmät naapurit on monen sadan metrin päässä. Joskus kesällä kyllä niiden lapsenlapaset on käymässä ja vertahyytävä huuto kuuluu meille asti :/ Onneksi syksyllä ja talvella on rauhallista.
eilen koiran haukuntaa ja ulinaa monta tuntia putkeen. Varmaan jos jatkuu niin ryhdyn toimenpiteisiin. Eläinsuojeluunko soitetaan?
Ei mitään. Omakotitalo on parantanut elämänlaatua huomattavasti.
Naapurin nainen taas natisuttaa hetekaa.
Naapurin yh äipällä joku mies kylässä,
Imurointia. Toi siivoaa joku 5 kertaa viikossa. Muun ajan se kai pyyhkii pölyjä kun on hiljaista
Kiroilua ja huutoa, kuten aina.
Just nyt ei onneks yhtään mitään. Ei täällä muutenkaan päivät pitkät kuulu naapurien ääniä. Välillä valitettavasti sit vähän liikaakin, muttei mitenkään jatkuvalla syötöllä tuntikaupalla.
Joku remontoinut tänään tuntikausia. Onneksi ei ole ihan seinänaapuri.