Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?
Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!
Kommentit (1549)
Ei niin mitään juuri koskaan. Asumme 2-kerroksisessa rivarissa ja molemmilla puolilla on naapurit.
Vierailija kirjoitti:
Taaperon parkumista non-stoppina. Hiton ärsyttävää kun tähän asti rappu on ollut tosi hiljainen, niin nyt tuo äänisaaste pilaa kaikkien asumisen. Toivottavasti saavat pian häädön.
Tiedän, että on harmittavaa. Mutta lähinnä kysyn, että millä perusteella? Jos häiriö tapahtuu päiväsaikaan?
Taas kuuluu sitä samaa tuolta Mustikkatieltä.
Yläkerran mies hakkaa puista lyöntilautaansa (karate) tunnin verran.
Kamalimmat äänet lähtee kun potkii nyrkkeilysäkkiä. Vaikea kuvailla ääntä.
Joskus potkii seinää. Ja siitä lähtee kamalaa tumahtelua. Välillä karjaisee ilkeästi. Paljon siedettävämpää kuitenkin kuin säkin potkiminen.
Tutun tuttu ja kävin nopeasti tupareissa katsomassa kämppää joten tiedän mitä tapahtuu. Olohuone on valjastettu eräänlaiseksi urheilusaliksi ja fysioterapiatilaksi.
Vierailija kirjoitti:
Taaperon parkumista non-stoppina. Hiton ärsyttävää kun tähän asti rappu on ollut tosi hiljainen, niin nyt tuo äänisaaste pilaa kaikkien asumisen. Toivottavasti saavat pian häädön.
Ei valitettavasti tule häätöä. Ei tule mt-ongelmaisillekaan jos ulvovat pitkin öitä kuulle. Tai koirille jotka ikävöivät isäntiään koko pitkän työpäivän ajan.
Ei tuollaisista tule häätöjä Suomessa.
Järkyttävän kovaa panemisen ääntä ja tänne ajautuvaa paskan hajua vaikka ukkonsa on valtiovierailulla naapurimaassa ja omastani dildosta lataus taas loppu, pekele kestää kakstuntia lataantua. Ei auta kuin vasurilla kitkuttaa, oikeakäsi kipsissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei valitettavasti tule häätöä. Ei tule mt-ongelmaisillekaan jos ulvovat pitkin öitä kuulle. Tai koirille jotka ikävöivät isäntiään koko pitkän työpäivän ajan.
Ei tuollaisista tule häätöjä Suomessa.
Noista muista kyllä tulee. Taaperon parkumisesta hankalampaa. T. Alalla oleva
Jotkut naiset muuttaa tähän taloon. Toinen niistä puhuu koko ajan jostain toisesta tutustaan, kuinka se on ilmeisesti jotenkin inhottava ihminen, heittää roskatkin ulos auton ikkunasta. Ja sen toisen muuttajan siskolle ajettiin, niin jotain siitä reissusta. Lisäksi kuuluu jätesäkkien kahinaa, kun niitä roudataan hissistä asuntoon.
Tänne kuuluu kaikki olohuoneeseen asti, kun ei ole väliovia talossa.
Vierailija kirjoitti:
Et sä kuule saa hankittua niille häätöä, lapsen äänet on normaaleja elämisen ääniä. Pistä korvatulpat jos vihaat lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tömps tömps tömps sekä kantapäistä että ulko-ovesta, kaikkea pitää hakata niin maan perkuleesti. En tiedä mitkä norsuleikit siellä on käynnissä päivästä toiseen kun pitää sitä jalkaa paiskata toisen eteen yömyöhään asti ja ovi kiinni kauhealla voimalla kymmeniä kertoja päivässä. Kyllä kävi tuuri taas naapuriarvonnassa, yks ja ainoa naapuri on tottakai just tällainen...
Oletko yrittänyt vain elää omaa elämääsi, kuuntelematta korva höröllä käveleekö joku asunnossaan tai laittaako ovia kiinni?
Eihän tuo ole häiriötä nähnytkään, taidat olla kerrostalokyylä.
juuri nyt kuuluu naapurin 10 vuotiaan pojan raivoamista, kielenkäyttö on melko ronskia. Välillä kuuluu vain karjuvan hulluna. Samaa on kyllä iltaisinkin vielä kymmenen aikaan.
Yläpuolella riidellään, kova kolina.
oikealla ei kuulu mitään, ilmeisesti molemmat (eläkeläispariskunta) kaupassa tai jossain
Vasemmalla hiljaista, n yhden maissa siellä sekstailtiin (nainen ja joku mies, sen oma on töissä) äänistä päätellen
alhaalta ei koskaan kuulu mitään. Vanha mummo asuu siellä, sen naapuri käy kerran viikossa katsomassa, onko se vielä elossa.
Normaalia elämään, ei mitään katastrofia.
Alakerran naapuri huutaa kolmatta tuntia puhelimessa arabiaksi. Jokapäiväistä.
Hissin ovi aukesi. Viikolla on täällä rauhallista, mutta loppuviikolla on viime aikoina ollut mökäsakkia, joka raivoaa keskenään, lapsia ja muuta nuorta väkeä. Muuttaisivat nekin muualle.
olen varottanut ylä kertaa 4 vein asian hallitukseen ja isännöitsijälle eipä tehoa serkku poika tulee "VUOKRALLE" minun omistus läävääni kesäksi. haltuun otto pykälää ei ole. vuokra sopimuksessakin kriteerinä on ERITTÄIN KOVA METELÖINTI. pihalla luonnollisesti säätävät harrikoiden kaasuttimia. olen varma että syksyllä on hiljainen talo
takaan vaadin desipeleitä kirjoitti:
olen varottanut ylä kertaa 4 vein asian hallitukseen ja isännöitsijälle eipä tehoa serkku poika tulee "VUOKRALLE" minun omistus läävääni kesäksi. haltuun otto pykälää ei ole. vuokra sopimuksessakin kriteerinä on ERITTÄIN KOVA METELÖINTI. pihalla luonnollisesti säätävät harrikoiden kaasuttimia. olen varma että syksyllä on hiljainen talo
Kyllä taloyhtiön säännöissä on haltuunottopykälä, taitaa laki määrätä. Onnea vaan, joudut maksumieheksi.
Hahahahaha kirjoitti:
takaan vaadin desipeleitä kirjoitti:
Kyllä taloyhtiön säännöissä on haltuunottopykälä, taitaa laki määrätä. Onnea vaan, joudut maksumieheksi.
Tämä on totta.
Poraus, kohta pitäisi soittaa tärkeitä puheluita...
Vierailija kirjoitti:
Pyhäpäivän paukuttelut... Kuin olisi pakko tuottaa melusaastetta hinnalla millä hyvänsä!
Hyvää ystävänpäivää kohtalotoverit!
Meilläkin yksi naapuri poraa kiviseinää nimenomaan sunnuntaisin.