Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ääniä kuuluu naapurista just nyt?

Vierailija
02.01.2021 |

Kuvaile mahdollisimman tarkkaan naapuristasi tällä hetkellä kuuluvia ääniä!

Kommentit (1549)

Vierailija
541/1549 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan kantaa tuohon kantapää jyskeeseen! Helvetin ärsyttävää, voisin jättää heippalapun yläkerran tytölle!

Vierailija
542/1549 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se jotenkin väärin että metelöivän naapurin takia tekee mieli itse muuttaa. Isännöitsijä vaan sanoo ettei kukaan muu ole valittanut. Että onko itse vaan liian herkkä asialle vai onko muut naapurit tosiaan kuuroja tai tyhmiä kun eivät ilmoita isännöitsijälle.

Voi kuule, olet törmännyt ns. isännöitsijän klassikkoon: muut eivät ole valittaneet, haltuunotto ja häätö on vaikea prosessi = emme tee mitään. Jatka valittamista, lähetä s-posti niin usein kun tarvitsee, että jää jalki siitä että olet yrittänyt. Soita poliisit joka kerta, Siitä s-posti isännöitsijälle. Kyllä heillä keinoja olisi, mutta kun on niin helppo olla tekemättä mitään.

Minä olen kanssa kuullut tuon klassikon : kukaan muu ei valita ja sit sen että joo, mies sanoi ettei metelöi.

Tein niin pitkään niitä valituksia, että sai käräjäoikeudesta kirjeen ja häädön, melkein vuoden kestin sitä kidutusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1549 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se jotenkin väärin että metelöivän naapurin takia tekee mieli itse muuttaa. Isännöitsijä vaan sanoo ettei kukaan muu ole valittanut. Että onko itse vaan liian herkkä asialle vai onko muut naapurit tosiaan kuuroja tai tyhmiä kun eivät ilmoita isännöitsijälle.

Ehdota seuraavassa yhtiökokouksessa isännöinnin kilpailuttamista. Jospa isännöitsijän kuulo paranee?

Vierailija
544/1549 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläkerran alkoholisoitunut nainen siirrellyt jo 5(!) tuntia huonekaluja tänäänkin. Asiasta on sanottu monta kertaa, ei vaan usko millään. Isännöitsijä ei välitä, vaikka tekee samaa öisinkin. Mikähän naisella on päässä vikana? Onneksi asuin vuokralla, irtisanoin asunnon, muutan pois kesäkuun alussa, asun tässä lapseni kanssa vielä kouluvuoden loppuun, asutaan nyt ihan koulun vieressä.

Oli aikamoinen shokki palata avioeron jälkeen kerrostaloon, neljäntoista omakotitalossa asutun vuoden jälkeen.

Joo. Ei se onni ja autuus aina löydy sieltä omakotitalosta.

Vierailija
545/1549 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran luulin, että joku murskaa blenderillä jotain lihaa oven takana ja joskus säikähdin, että mikä iso koira rohisee taas... Mutta sehän olikin se kadun kulkija, joka joskus sattuu yöpyilemään meidän käytävillä... Kaikki hyvin.

Vierailija
546/1549 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdota seuraavassa yhtiökokouksessa isännöinnin kilpailuttamista. Jospa isännöitsijän kuulo paranee?

Tuskin

Vierailija
547/1549 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu mitään...niin kuin useimmiten tässä talossa, hiljaisia naapureita ja hyvä äänieristys.

Vierailija
548/1549 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä juuri koskaan kuulu mitään! Kerran aamulla kuului "kovaa" puhetta, joku riita, mutta ei siis mitään ihmeellistä, ja sanoista ei saanut selvää. Itse herään usein omaan huutoon, kun näen painajaisia jatkuvasti. Harmittaa jos se noin helposti kuuluu naapuriin.. Mitä lie ajattelevat minusta :(

Vierailija
549/1549 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

idi00tti naapuri kävelee kuin mammutti

Vierailija
550/1549 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläkerran alkoholisoitunut nainen siirrellyt jo 5(!) tuntia huonekaluja tänäänkin. Asiasta on sanottu monta kertaa, ei vaan usko millään. Isännöitsijä ei välitä, vaikka tekee samaa öisinkin. Mikähän naisella on päässä vikana? Onneksi asuin vuokralla, irtisanoin asunnon, muutan pois kesäkuun alussa, asun tässä lapseni kanssa vielä kouluvuoden loppuun, asutaan nyt ihan koulun vieressä.

Oli aikamoinen shokki palata avioeron jälkeen kerrostaloon, neljäntoista omakotitalossa asutun vuoden jälkeen.

Joo. Ei se onni ja autuus aina löydy sieltä omakotitalosta.

Ei se tietenkään automaattisesti löydykään, mutta ei myöskään mölyävistä kerrostalonaapureista, hyviäkin kerrostaloja on.

Vierailija
551/1549 |
13.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
552/1549 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaiaamun imurointi.

Vierailija
553/1549 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhäpäivän paukuttelut... Kuin olisi pakko tuottaa melusaastetta hinnalla millä hyvänsä!

Hyvää ystävänpäivää kohtalotoverit!

Vierailija
554/1549 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkerran sosiaalitapausten miltei aikuinen lapsi, gameri, huutaa jollekin pelille.

Vierailija
555/1549 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan kantaa tuohon kantapää jyskeeseen! Helvetin ärsyttävää, voisin jättää heippalapun yläkerran tytölle!

Ole onnekas ettei kävele korkokengillä. Mulla oli yläkerran naapurissa nimittäin tyttö joka käveli korkokengissä, aina. Mitä lie catwalkia varten harjoitteli, kun ei ikinä riisunut niitä hiton korkokenkiä. Yötäpäivää käveli niissä eikä lopettanut edes, vaikka asiasta sanoi. Oli pakko muuttaa puolen vuoden jälkeen pois. Koko ajan oli nimittäin äärimmäisen stressaantunut ja levoton ja rasittunut olo sitä kuunnellessa. Nukuttuakaan ei saanut kun korkokenkien pauke kuului yläkerrasta yölläkin. Tuon kokemuksen jälkeen kantapääkävelyt ei ole kuulostaneet miltään.

Vierailija
556/1549 |
14.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 60m lähin naapuri, hiljasta on

Vierailija
557/1549 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoli liikkuu. Ylhäällä etätyöntekijä. Muuten hiljaista.

Vierailija
558/1549 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ja jos kuuluisi olisi naapuri liian lähellä.

- If you can't piss on your porch, the neighbour is too damn close.

Vierailija
559/1549 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu mitään nyt. Tosin puoltuntia sitten kai joku ripusti taulua seinään.

Vierailija
560/1549 |
15.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tömps tömps tömps sekä kantapäistä että ulko-ovesta, kaikkea pitää hakata niin maan perkuleesti. En tiedä mitkä norsuleikit siellä on käynnissä päivästä toiseen kun pitää sitä jalkaa paiskata toisen eteen yömyöhään asti ja ovi kiinni kauhealla voimalla kymmeniä kertoja päivässä. Kyllä kävi tuuri taas naapuriarvonnassa, yks ja ainoa naapuri on tottakai just tällainen...