Miksi miehet alkaa niin usein jutella mulle julkisessa liikenteessä?
Alkaa olla kohta harvinaisempaa se, ettei joku ala jutella.
En ole lähelläkään mitään mallipimua, joten huippuhyvännäköisyyspuoli on ainakin poissuljettu.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja nämä jutustelut alkaa aina niin, että selailen puhelintani kun huomaan lähelläni istuvan miehen ensin katsovan kerran, sitten toisen, kolmannen, jopa useammankin kerran. Tämän jälkeen uskaltautuvat avaamaan suunsa ja sanovat jotain "moi", "mitä kuuluu?" Ja minä tietysti vastaan ja kysyn toisen kuulumiset myös. Yleensä itse alan jutella niitä näitä mitä mieleen tulee.
Mietin että voivatko nämä miehet aistia minun olevan mukava ihminen? Vai juttelevatkohan ihan sattumanvaraisesti kaikille? Suomalaisethan eivät tunnetusti ole sellaisia, jotka haluaisivat jutustella tuntemattomille, niin ajattelin että tarkkailevatko sitä ihmistä jotenkin ensin "varmistuakseen" että kyseessä on todennäköisemmin kiva kuin ikävä tyyppi?
Ap
Sinä otat katsekontaktin. Ne saattaa hakea sitä koko ajan kaikilta ja sinä vastaat siihen.
En ota. Sivusilmällä olen nuo vilkuilut nähnyt.
Ap
Et kuitenkaan ole niin uppoutunut puhelimeesi ettet itse vilkuilisi syrjäsilmällä moneen otteeseen heitä (jolloin samalla huomaat, että he katselevat sinua). Juuri tuollainen vetoaa miehiin, et ole liian päällekäyvä suoralla tuijotuksella vaan herätät kainolla silmäilyllä miehen saalitusvietin, osoitat kiinnostusta mutta heikompana astiana jätät varsinaisen aloitteenteon heille. He siis tulkitsevat, että sinä flirttailet ujosti heille.
-eri
Eihän sitä tarvitse edes vilkuilla huomatakseen, että jonkun pää kääntyy minua kohti tai että puhelimeni takana joku katsoo minua. Nämä ovat toki vain olettamuksia, sillä en liikuttele silmiäni heidän suuntaansa. Siitä kuitenkin tiedän, että aavistukseni osui oikeaan, koska sieltä tulee taas ne sanat "moi mitä kuuluu". 😄 Voin vakuuttaa etten ole flirttailevaa ihmistyyppiä.
Ap
En sitä uskokaan, että olisit flirttailevaa naistyyppiä, mutta miehet ovat aina valmiita uskomaan ihan neutraalinkin huomioimisen (vaikka se olisi vain vilkaisu ja mahdollisesti pieni kohtelias hymy) osoitukseksi siitä, että olet heistä kiinnostunut. Kaikki muu on flirttailua paitsi töykeä mulkoilu ja sekin voi olla sopivissa olosuhteissa.
Yksi tuttu kertoi iskevänsä ei niin viehättäviä naisia ihan vaan seksiä varten, koska ne on helpompia. Mainitsi juuri, että jopa bussissa yrittää tutustua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Seksiä tahtovat, kuinka iljettävää. Ensin tarkastelevat vartalosi, ja kun tulevat siihen tulokseen että voisivat mielellään tyhjentää pussinsa sinuun, alkavat juttelemaan.
Miehet ovat juuri tuollaisia sikoja.
Eiväthän he edes näe kroppaani, kun minulla on nytkin ollut joka kerta toppatakki päällä.
Ap
No siinä varmaan syy, jos pelkkä toppatakki eikä housuja lainkaan...
Peitä jatkossa myös alavartalosi, niin loppuu tuo miesten häirintä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Seksiä tahtovat, kuinka iljettävää. Ensin tarkastelevat vartalosi, ja kun tulevat siihen tulokseen että voisivat mielellään tyhjentää pussinsa sinuun, alkavat juttelemaan.
Miehet ovat juuri tuollaisia sikoja.
Eiväthän he edes näe kroppaani, kun minulla on nytkin ollut joka kerta toppatakki päällä.
Ap
No siinä varmaan syy, jos pelkkä toppatakki eikä housuja lainkaan...
Peitä jatkossa myös alavartalosi, niin loppuu tuo miesten häirintä.
No niin, kiitos. Nyt minulla mielikuva ap:sta pelkällä toppatakilla bussissa, ilman housuja ja ihmettelemässä miksi miehet ovat kiinnostuneita :D
Meilläpäin kulkee suht usein samoissa bussivuoroissa (varsinkin ennen korona-aikaa) sellainen vähän kuikelon oloinen mies. Kiinnitin jo aikoja sitten huomiota kuinka hän istuu aina jonkun naisen viereen vaikka muitakin / kokonaan vapaita paikkoja olisi ja alkaa juttusille. Naiset sitten vaivautuneina niitä näitä selittävät.
Itselle kävi lopulta myös ihan sama, istuin omassa rauhassa kuuntelemassa kuulokkeista äänikirjaa kun syrjäsilmällä huomasin tämän miehen änkeävän viereen. Sitten se vielä kaivaa taskustaan kännykkänsä ja alkaa katsella youtubesta jotain videota kääntämällä sen näytön mua kohti. Vaikka itse siis olin kääntyneenä ikkunaa päin enkä antanut hänelle mitään merkkiä tai edes katsekontaktia että toivoisin lähestymistä. Edelleen kuuntelin kirjaani enkä kiinnittänyt häneen mitään huomiota.
Ihme va*akki. Onkohan tällainen iskutyyli kertaakaan tuottanut toivottua tulosta?
Vaikutat anteliaalla tai helpolta. Tuijottelet miehiä silmiin kunnes joku tärppää. Mun äiti oli tuollainen tyrkky ja sit kehuskeli miten miehet ottaa kontaktia. Ei se itse tajunnut miten huomionhakuinen oli. Ihan hävetti liikkua sen kanssa julkisilla paikoilla.
Korona-aikana olen huomannut että miehet hymyilevät minulle kovasti maskinsa takaa.
Sinä taas vaikutat ihmiseltä jonka sarkasmitutka kannattaisi käyttää huollossa hyvin nopealla aikataululla.