Miksi miehet alkaa niin usein jutella mulle julkisessa liikenteessä?
Alkaa olla kohta harvinaisempaa se, ettei joku ala jutella.
En ole lähelläkään mitään mallipimua, joten huippuhyvännäköisyyspuoli on ainakin poissuljettu.
Kommentit (29)
Niin ja nämä jutustelut alkaa aina niin, että selailen puhelintani kun huomaan lähelläni istuvan miehen ensin katsovan kerran, sitten toisen, kolmannen, jopa useammankin kerran. Tämän jälkeen uskaltautuvat avaamaan suunsa ja sanovat jotain "moi", "mitä kuuluu?" Ja minä tietysti vastaan ja kysyn toisen kuulumiset myös. Yleensä itse alan jutella niitä näitä mitä mieleen tulee.
Mietin että voivatko nämä miehet aistia minun olevan mukava ihminen? Vai juttelevatkohan ihan sattumanvaraisesti kaikille? Suomalaisethan eivät tunnetusti ole sellaisia, jotka haluaisivat jutustella tuntemattomille, niin ajattelin että tarkkailevatko sitä ihmistä jotenkin ensin "varmistuakseen" että kyseessä on todennäköisemmin kiva kuin ikävä tyyppi?
Ap
Minäkin olen sellainen, jota kaikenikäiset lähestyvät helposti. Aina ollut näin. Olen kai kiltinnäköinen (ja auttamisammatissa mutta sitähän he eivät tiedä).
Jotkut ihmiset ovat sen oloisia, että vaikuttavat sellaisila ystävällisiltä joilta voi kysyä ja joiden kanssa voi aloittaa pienen small talkin.
On ystävällisen näköisiä miehiä, joilta rohkenee pyytää apua, silloin kun sitä todella tarvitsee.
Ei tarvitse pelätä, että jos kysyn tuolta jotain, niin varmaan se kohta ryöstää minut.
Hyi! Seksiä tahtovat, kuinka iljettävää. Ensin tarkastelevat vartalosi, ja kun tulevat siihen tulokseen että voisivat mielellään tyhjentää pussinsa sinuun, alkavat juttelemaan.
Miehet ovat juuri tuollaisia sikoja.
Vierailija kirjoitti:
Hyi! Seksiä tahtovat, kuinka iljettävää. Ensin tarkastelevat vartalosi, ja kun tulevat siihen tulokseen että voisivat mielellään tyhjentää pussinsa sinuun, alkavat juttelemaan.
Eiväthän he edes näe kroppaani, kun minulla on nytkin ollut joka kerta toppatakki päällä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Itsellä käy ikäisteni naisten kohdalla usein sama. Olen varmaan vain helposti lähestyttävän oloinen, asiallinen mies. Aina tulee joku nuori suurinpiirtein ikäiseni nainen kysymään missä vessa on tai voinko auttaa matkatavaroiden kanssa, olen miettinyt monesti vain että miten nämä naiset pärjäävät arkensa kanssa jos vaunuun sattuukin tulemaan vain ikävän näköisiä ihmisiä.
Minäkin olen näitä jolta aina pyydetään apua. En ajattele ettei ne pärjäisi ilman minua vaan valitsevat turvallisimman näköisen joka satun usein olemaan minä (varmaan pienen kokoni ja sen takia että saatan kulkea kadulla hymyillen.)
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen sellainen, jota kaikenikäiset lähestyvät helposti. Aina ollut näin. Olen kai kiltinnäköinen (ja auttamisammatissa mutta sitähän he eivät tiedä).
Miten joku näyttää kiltiltä? Tuleeko se kasvonpiirteistä, ilmeestä vai mistä? Varsinkin kun itse olen selaillut noissa tilanteissa puhelintani, niin mietin miten se kiltteys voi näkyä siinä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin ja nämä jutustelut alkaa aina niin, että selailen puhelintani kun huomaan lähelläni istuvan miehen ensin katsovan kerran, sitten toisen, kolmannen, jopa useammankin kerran. Tämän jälkeen uskaltautuvat avaamaan suunsa ja sanovat jotain "moi", "mitä kuuluu?" Ja minä tietysti vastaan ja kysyn toisen kuulumiset myös. Yleensä itse alan jutella niitä näitä mitä mieleen tulee.
Mietin että voivatko nämä miehet aistia minun olevan mukava ihminen? Vai juttelevatkohan ihan sattumanvaraisesti kaikille? Suomalaisethan eivät tunnetusti ole sellaisia, jotka haluaisivat jutustella tuntemattomille, niin ajattelin että tarkkailevatko sitä ihmistä jotenkin ensin "varmistuakseen" että kyseessä on todennäköisemmin kiva kuin ikävä tyyppi?
Ap
Sinä otat katsekontaktin. Ne saattaa hakea sitä koko ajan kaikilta ja sinä vastaat siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinä otat katsekontaktin. Ne saattaa hakea sitä koko ajan kaikilta ja sinä vastaat siihen.
En ota. Sivusilmällä olen nuo vilkuilut nähnyt.
Ap
Oletko aspatyössä? Meillä on vähän sellainen vika että jää päälle työmatkoilla vastaantulijoiden silmiin katsominen ja hymyileminen. Eli yritetään olla helposti lähetettäviä vahingossa kun sitä on tehnyt jo monta tuntia töissä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko aspatyössä? Meillä on vähän sellainen vika että jää päälle työmatkoilla vastaantulijoiden silmiin katsominen ja hymyileminen. Eli yritetään olla helposti lähetettäviä vahingossa kun sitä on tehnyt jo monta tuntia töissä.
En. Olen työssä jossa puhun todella harvoin kenenkään kanssa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän he edes näe kroppaani, kun minulla on nytkin ollut joka kerta toppatakki päällä.
Ap
Kyllä sikamies näkee muotosi.
T: Sikamies
Vierailija kirjoitti:
Luuletko pölvästi, että kaikilla ihmisillä oli mies tai nainen, on vain seksi mielessä 7/24?
Vaikutat tosi typerältä ihmiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Et kuitenkaan ole niin uppoutunut puhelimeesi ettet itse vilkuilisi syrjäsilmällä moneen otteeseen heitä (jolloin samalla huomaat, että he katselevat sinua). Juuri tuollainen vetoaa miehiin, et ole liian päällekäyvä suoralla tuijotuksella vaan herätät kainolla silmäilyllä miehen saalitusvietin, osoitat kiinnostusta mutta heikompana astiana jätät varsinaisen aloitteenteon heille. He siis tulkitsevat, että sinä flirttailet ujosti heille.
-eri
Hitsit kun en uskalla jutella naisille oikein mitenkään. Ensinnäkin haluaisin naispuolisen ystävän, todellakin, ystävän tai edes kaverin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Et kuitenkaan ole niin uppoutunut puhelimeesi ettet itse vilkuilisi syrjäsilmällä moneen otteeseen heitä (jolloin samalla huomaat, että he katselevat sinua). Juuri tuollainen vetoaa miehiin, et ole liian päällekäyvä suoralla tuijotuksella vaan herätät kainolla silmäilyllä miehen saalitusvietin, osoitat kiinnostusta mutta heikompana astiana jätät varsinaisen aloitteenteon heille. He siis tulkitsevat, että sinä flirttailet ujosti heille.
-eri
Eihän sitä tarvitse edes vilkuilla huomatakseen, että jonkun pää kääntyy minua kohti tai että puhelimeni takana joku katsoo minua. Nämä ovat toki vain olettamuksia, sillä en liikuttele silmiäni heidän suuntaansa. Siitä kuitenkin tiedän, että aavistukseni osui oikeaan, koska sieltä tulee taas ne sanat "moi mitä kuuluu". 😄 Voin vakuuttaa etten ole flirttailevaa ihmistyyppiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hitsit kun en uskalla jutella naisille oikein mitenkään. Ensinnäkin haluaisin naispuolisen ystävän, todellakin, ystävän tai edes kaverin.
Käytkö sellaisissa töissä, että työkavereidesi joukossa olisi naisia? Tai opiskeletko jotain sellaista alaa? Olen omat vastakkaisen sukupuolen ystävät/kaverit hankkinut niin. Varmaan joku harrastuskin toimisi, jos se on sellainen, että siinä on luontevaa jutella muiden kanssa.
Tuntemattomien kanssa juttelulle harva lämpenee.
Itsellä käy ikäisteni naisten kohdalla usein sama. Olen varmaan vain helposti lähestyttävän oloinen, asiallinen mies. Aina tulee joku nuori suurinpiirtein ikäiseni nainen kysymään missä vessa on tai voinko auttaa matkatavaroiden kanssa, olen miettinyt monesti vain että miten nämä naiset pärjäävät arkensa kanssa jos vaunuun sattuukin tulemaan vain ikävän näköisiä ihmisiä.