Oma rooli elämässä ja muutos
Muita jotka miettii muutosta elämäänsä monellakin tasolla? Itse olen kyllästynyt rooliini ja elämääni, kaikkeen mikä pitää minua kiinni tässä. Olen kyllästynyt myös muiden ihmisten rooleihin, samoihin jankutuksiin ja juttuihin. Tiedän että voin muuttaa vain itseni ja oman elämäni en muita.
Kiinnostaa onko muilla tälläistä. Kun tapaan jonkun ihmisen tiedän että hän kertoo ne samat jutut, samalla asenteella. Samat ikuiset jaaritukset. Kyllästymiseni muihin johtuu omasta tarpeestani muuttua. Vähän vaikea selittää mitä tarkoitan.
Kommentit (2)
Tutulta kuulostaa. Itselläni heräsi vastaava tunne muutamia vuosia sitten. En tiedä, voiko tuosta tunnetilasta enää peruuttaa pois - minä en siinä onnistu. Täytyy vain yrittää etsiä tapoja tehdä elämästään merkityksellisempää. Elää arvojensa mukaan. Katsoa asioita laatikon ulkopuolelta ja haastaa totuttua sopivissa kohdin. Sillä tiellä olen edelleen.
Musta tuntuu samalta. Kaikki lähtee arvoista, asenteista ja ajatuksista. Tavasta nähdä oma itsensä, muut ja maailma. Ensin pitää purkaa että voi rakentaa uutta. Tiedän että tulen kokemaan vastustusta muiden ihmisten taholta mutta on pakko uskaltaa.