Kuvitteelinen tilanne montako lihapullaa söisit ja paljonko muusia?
Itse ottaisin muusia 150g ja 5 lihapullaa.
Haluan vertauksen vuoksi nähdä paljonko muut.
Kommentit (51)
8-10 kpl lihapullaa ja 200g muusia.
2-3 kauhallista muusia ja 5 lihapullaa
Muusia pieni kauhallinen en osaa sanoa paljonko se on grammoissa, mulla on mielessä tietynlainen kauha joka löytyy omasta keittiöstäni.
Lihapullien määrä riippuu niiden koosta.
Pieniä 4-5 ja isoja 2-3.
Pieni kauhallinen muusia ja neljä lihapullaa.
En ottaisi yhtään lihapullaa, koska niissä on sipulia eikä mun suolet kestä sitä. Perunamuusia ( jos siihen ei ole sekoitettu sipulia kuten joskus tehdään) voisin syödä 3-4 dl, kaksi kauhallista.
Ikean pullia en yhtään, mutta kotona valmistettuja parisenkymmentä ja muusia noin kilon verran, lisäksi luonnollisesti litra piimää,pari siivua ruisleipää,salaattia ja jälkiruokana käy letut omenahillolla ja vanilja jäätelöllä.
16 valmislihapullaa noin 175g ja kolme kauhallista muussia (350-400g)
En tykkää lihasta, mutta rakastan perunamuusia. Joten jättäisin pullat väliin, muta ottaisin ehkä 3 kauhallista muusia. Toivottavasti olisi jotain kastiketta sen seuraksi.
Ottaisin 5g perunamuussia ja puolikkaan lihapullan.
1 kauhallinen muusia, en tiedä paljon se painaa
Ja Max 5 pullaa
6-10 lihapullaa. Riippuu koosta.
Perunamuusia ehkä n. 350g.
N27 53kg
Vierailija kirjoitti:
En ottaisi yhtään lihapullaa, koska niissä on sipulia eikä mun suolet kestä sitä. Perunamuusia ( jos siihen ei ole sekoitettu sipulia kuten joskus tehdään) voisin syödä 3-4 dl, kaksi kauhallista.
Älä laita sitä sipulia lihapulliisi. Sillähän siitä pääsee.
Paljonko on 150 tai 220 grammaa muussia?
10-15 lihapullaa, en yhtään muusia.
Vierailija kirjoitti:
6-10 lihapullaa. Riippuu koosta.
Perunamuusia ehkä n. 350g.
N27 53kg
I think i like you 🤗
Tyhjään molemmat kattilat jos kukaan muu ei ota.
Minkä kokoisista lihapullista on kyse? En syö eineslihapullia vaan teen ne itse.
Lihapullia 2-3 jos ovat isoja. Max 4.
Muusia 50g.a