Lähihoitaja työharjoittelu etänä! Mitä mieltä???
Olen lähihoitaja opiskelija ja meillä on työharjoittelu etänä. Menen perushoitoharkkaan ja otan sinne teams videoyhteyden joka päivä. Suoritan niin harkan. Ei tarvi mennä paikan päälle :) onks teilläkin etänä harkat?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti juu.
No on!! Ja nythän on Corona niin ei kai sitä turhia tiskejä oteta. Mut ymmärrän että sua ittees vituttaa työskennellä siellä hikihatussa kun mä saan tehä nää hommat vaan kotoa etäältä!
Vierailija kirjoitti:
Ihan järjetön ajatus
Mun mielestä just hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti juu.
No on!! Ja nythän on Corona niin ei kai sitä turhia tiskejä oteta. Mut ymmärrän että sua ittees vituttaa työskennellä siellä hikihatussa kun mä saan tehä nää hommat vaan kotoa etäältä!
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti juu.
Turhat tiskit on eritoten hyvä karsia.
Onko teillä useita harjoitteluita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmasti juu.
Turhat tiskit on eritoten hyvä karsia.
Tarkoitin riskejä ja tajusit kyllä kunhan vittuilet -.-
eli käytännössä miten ?kerrot mitä tekisit esim. pesut, lääkkeen annon, syötöt
Vierailija kirjoitti:
eli käytännössä miten ?kerrot mitä tekisit esim. pesut, lääkkeen annon, syötöt
No siis luultavssti joo mut kyllä se ohjaaja näyträä mulle teamsis kun se itse tekee noita niin sit opin. Onneks ei ite tarvi tehä!
Tsemppiä opiskeluun. Nykyään potilaat on tee se itse potilaita . Ohjeet tulee mukaan , toimi näin .
Gygegologille voi laittaa videokuvaa . 🤧
Miehellä oli etäaika diabeteshoitajalle. Vitsailtiin, että tällainen etähoitaja lienee lähihoitajan vastakohta. Ei sitten vissiin.
Toki vaipanvaihto, suihkutukset ja pukemiset onnistuu etänäkin. Eiku.
Vaikka tää trolli onkin niin en ihmettele, jos joku 16 v pikkupissis ekaa vuotta lähihoitajaksi opiskellessaan keksiskin jotain näin älytöntä.
Kuullostaa lähes yhtä hyödyttömältä kuin opettaa koodaria koodaamaan ilman näppäimistöä.
Lähohoitajasta tulee kaukoparantaja.
Ihan varmasti juu.