Kuuluuko miesten pitkien kalsareiden alla käyttää lyhyitä kalsareita?
Minulla naisena on pitkien kalsareiden alla aina pikkuhousut. En voisi kuvitellakaan sotkevani pitkiä kalsareita uloste- ja virtsajäämillä, joiden takia vaihdan pikkuhousut joka päivä. Pitkiä kalsareita en edes omista niin monia, että voisin vaihtaa ne joka päivä.
Poikaystävässäni olen ihmetellyt sitä, että hän ei käytä pitkien kalsareiden alla mitään. Onko tämä ihan normaalijuttu miehillä?
Kommentit (62)
Kuuluu, asetuksen mukaan. T. Mieshousuministeriön kalsariosasto.
Minä käytän kesäisin pitkiä kalsareita shortsienkin kanssa.
Saan runsaasti ihalevia katseita kun kävelen pitkin kylän raittia Prismaan.
Jokainen tekee niin kuin tykkää, en usko että tuohon mitään oikeata sääntöä on. Iso osa ei taida käyttää, mutta mun mielestä se on hassua. Naisetkin yleensä käyttää, niin miksei miehetkin. Kyllä mä ainakin käyttäisin, ois mukavampi niin kuin pelkillä pitkillä.
Joo mieluusti. Moni ei tosin käytä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon nainen ja saatan pitää himassa leggareita ilman alkkareita montakin päivää putkeen.... kun pitäis kuulemma alakertaa tuuletella ilman alkkaareita.
Hmmm.....
Eipä se paljoo sen paremmin tuuleta niiden leggareidenkaa alta. Pöljä...
Mieheni sitä ikäpolvea, että vain pitkät housut.
Ainiin, naisten housuista tässä ei kysyttykään.
Lyhyitä käytän pitkien alla mutta jos joku omistaa pitkiä kalsareita niin paljon että voi niitä päivittäin vaihtaa niin turha sitten on käyttää lyhyitä alla. Tosin joka päivä niitä ei tarvi vaihtaa tai käydä suihkussa jos pesee takapuolen tarpeiden jälkeen eikä ole muutenkaan hikoillut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö pyyhi tai käytä bideetä?
Kyllä ja kyllä. Silti, jäämät ovat tosiasia. ap
Eivät ole jos osaa pestä sen perseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän kesäisin pitkiä kalsareita shortsienkin kanssa.
Saan runsaasti ihalevia katseita kun kävelen pitkin kylän raittia Prismaan.
Sama täällä ja cowboy bootsit tietenkin aina jalassa ja lippis väärinpäin päässä. Paitaa en käytä.
Meillä niin mies kuin poika käyttää boksereita pitkien kalsareiden alla.
Pojalla esim pitkät kalsarit on merinovilla kun ei seiskaluokkalainen suostu enää ulkohousuja käyttämään edes kovalla pakkasella. Ja kyllä sinne Villen alle puuvillasta bokserit alle laitetaan
Mies ei käytä pitkiä kalsareita. Tosimies ei edes lyhyitä. Pitkät on ulkotyöläisten vaatteita.
Mitä muutama rantu kalsarien persauksessa muka haittaa. Saunapäivänä heittää koneeseen ja kone pesee paskan pois. Kyllä on nykymiehet neitejä jos pitää pylly pestä potalla käynnin jälkeen.
Kevyet speedot ja välihousut. Tai kevyet bokserit. Ei liian kuumia kankaita.
No miehillä tulee vanhemmalla ikää tämä tiputtelu. Siksi olen alkanut käyttämään päivisin pikkuhousuja alimpana. Yöllä täytyy ottaa pois, kun munat hautuu. Laitan yöksi vain pitkät kalsarit.
Lämpötiloilla +5c alas -5c välillä käytän kaksia boksereita. Pallit kylmettyy herkästi, mutta jalat pärjää kyllä.
Riippuu varmaan miehestä. Oma mieheni ei käytä ja kalsaripyykkiä tulee ja niitä on paljon.
Normaalisti on alushousut alla. Silloin voi kerrastohousuja käyttää useamman päivän ajan ilman pesua.
kannattaisi käydä lääkärissä jos paikat noin falskaa.