Onko muita, joiden elämä mennyt vuosien myötä vain huonompaan suuntaan?
Olin joskus todella nätti ja hoikka, urani huipulla, avioliitossa fiksun miehen kanssa. Minulla oli paljon haaveita tulevaisuudelle. Kuitenkin erottiin ja sen jälkeen kaikki meni huonosti. Muutin vuokra-asuntoon, velkaannuin ja masennuin. Vielä työelämässä kiinni, mutta eiköhän tämä työpaikkakin kohta lähde.
Kommentit (3)
Minun elämäni on aina polkenut paikallaan joten se ei ole mennyt ylämäkeä tai alamäkeä. Elämäni on aina ollut tasaisen merkityksettömän harmaata eikä minulla ole koskaan ollut oikein mitään sellaista mitä normaaleilla ihmisillä on. Toisinaan elämäni **tuttaa mutta toisinaan taas olen ihan tyytyväinen että olen sentään terve, minulla on vakituinen työpaikka, eikä minulla ole senttiäkään velkaa.
Aika tasaista paskaa elämäni on ollut armeijasta alkaen. Siitä alkoi pitkä työttömyys ja yksinäisyys satunnaisia opiskelujaksoja lukuunottamatta. Nyt sentään on töitä, mutta muuten elämä onkin sitten entistä ankeampaa kun asuu omillaan ja ei ole mitään sosiaalista kanssakäymistä töiden ulkopuolella. Teet päivät töitä ja illalla rämmit pimeään ja hiljaiseen kämppään pohtimaan sitä miksi minä olen sellainen ihminen jonka seurassa kukaan ei viihdy. Viikonloput ja muut vapaat on pahimpia kun koko päivä on pahimmillaan aikaa olla yksin ja miettiä kaikkea synkkää. Olenkin miettinyt, että jos nyt menisi työt alta niin jaksaisinkohan enää. Ehkä siitä seuraisi muutto takaisin porukoille eikä tarvitsisi olla enää yksin.
Terveisin Naispelko27
Täällä! Itku silmässä yksin vuokrakämpässäni mietin elämääni.