Sinä joka valitat ettei hyviä naisia ole vapaana. Mitä tarkoitat?
Kommentit (32)
Kiltti, empaattinen, äiti teresamainen, someton, urheilullinen, tatuoimaton ja lävistyksetön, ei ole ollut naimisissa ja lapseton ehdottomasti. 👌
168 cm, ai niin enhän mä edes valita. Sori. Väärä ketju.
Hyvä nainen ei antaudu jokaiselle.
Minä olen siveellinen (neitsyt), en polta, en ole koskaan käyttänyt huumeita, ei ole tatuointeja, olen työelämässä ja talous on kunnossa.
Mikään noista ei tarkoita että olisin jotenkin hyvä. En ole vaan päinvastoin. Olen vastenmielinen ja minulla on mielenterveysongelmia. Kärsin yksinäisyydestä, enkä minä onnistu missään - unelmatyö on yhtä realistinen saavuttaa kuin pyrkisin astronautiksi. Olen sosiaalivammainen ja täysin kelvoton ihmisenä.
Vierailija kirjoitti:
Kiltti, empaattinen, äiti teresamainen, someton, urheilullinen, tatuoimaton ja lävistyksetön, ei ole ollut naimisissa ja lapseton ehdottomasti. 👌
Lisään vielä: savuton ja alle 30 vuotias. Niin alkaa paketti olla kunnossa. 👌👌
Hän tarkoittaa, että hänen oma tasonsa ei riitä saamaan hyvää naista.
Nainen voi surkutella sinkkuna ja antaa pakit kaikille häntä lähestyville miehille ja se on ihan normaalia. Mies joka surkuttelisi yksinäisyyttään ja silti antaisi pakit naisille joilla olisi vähän kiinnostusta tätä kohtaan, niin häntä pidettäisi ihan naurettavana pellenä. Hänelle sanottaisi heti että luulet itsestäsi liikoja ja että ota se johon sinulla on mahdollisuuksia. Miksei niin saa sitten sanoa naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen siveellinen (neitsyt), en polta, en ole koskaan käyttänyt huumeita, ei ole tatuointeja, olen työelämässä ja talous on kunnossa.
Mikään noista ei tarkoita että olisin jotenkin hyvä. En ole vaan päinvastoin. Olen vastenmielinen ja minulla on mielenterveysongelmia. Kärsin yksinäisyydestä, enkä minä onnistu missään - unelmatyö on yhtä realistinen saavuttaa kuin pyrkisin astronautiksi. Olen sosiaalivammainen ja täysin kelvoton ihmisenä.
Hali sulle. Kuulostat kiinnostavalta.
Naisellisen muotoinen ja luontoinen. Muttei bimbo.
Olenkin joskus miettinyt, että tuleeko naisista sellaisia vasta äiteinä ja vaimoina, vai onko osa sellaisia aina ja heidät vain viedään markkinoilta nopeasti ja siksi tuntuu siltä, että kaikki parhaat naiset ovat varattuja.
Naisellisen näköinen ja oloinen, rehellinen ja luotettava, kivaa ja parasta seuraa 😍
Parhaat ja kovimmat jännänaiset on linnassa.
Kaikki te äidillisten naisten perään haikailevat: tajuatteko että on kuvottavaa hakea pantavaa äitiä itselleen?
Tajuatteko te että äidilliset tunteet nollaavat kaiken panetuksen?
Oletteko te etsimässä seksittömiä, lapsettomia suhteita?
Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat ja kovimmat jännänaiset on linnassa.
Tämä. Vapaana ei ole monikaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi surkutella sinkkuna ja antaa pakit kaikille häntä lähestyville miehille ja se on ihan normaalia. Mies joka surkuttelisi yksinäisyyttään ja silti antaisi pakit naisille joilla olisi vähän kiinnostusta tätä kohtaan, niin häntä pidettäisi ihan naurettavana pellenä. Hänelle sanottaisi heti että luulet itsestäsi liikoja ja että ota se johon sinulla on mahdollisuuksia. Miksei niin saa sitten sanoa naiselle?
Saat toki sanoa, mutta sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että nainen ei vaan huoli ketään. Nykyään myös miehet alkavat pärjätä ilman seksiä, mutta aika moni kuitenkin kelpuuttaa reiän kun reiän. Naisilla ei ole tuota ongelmaa.
Voihan sitä aina aseksuaali olla ja se on ihan ok, mutta harvassa ovat ne naiset jotka toivovat saavansa oman jälkeläisen sijaan paapoa jotain ukkoa lopun ikäänsä.
Siveellinen. Luonteeltaan jalo.