Kirjoittaisitko vaavipalstalla jos sulla olisi kaikki hyvin
Kommentit (39)
Kaikki hyvin, päivän työt tehty ja istun glogillä vaavipalstalla, miksi en?
helpompi tätä on käyttää ku yli-lau-taa, eikä täältä vanhat ketjut poistu vaik hetkeen ei ois kirjoteltu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just siksi täällä vietän aikaa kun omassa elämässä ei ole ongelmia. Ja asun ulkomailla. Palstan mukaan Suomi on nykyään mielenterveysongelmainen spurgula. Mielenkiintoista luettavaa. Ei tee mieli muuttaa takaisin:D
olen ymmärtänyt, että hyvin voiva ihminen ei jaksa ivailla muita ?
Hyvin voiva ihminen nimenomaan jaksaa ivailla muille, höpsö. Siitähän se hyvinvointi on lähtöisin.
Mä näen niin että kun ihminen voi itse hyvin hän pystyy osoittamaan myötätuntoa ja kannustamaan ja tukemaan muita. Huonovointinen ihminen yrittää lintata muita varmistaakseen että muillakin on kurjaa ja nostaakseen itseään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just siksi täällä vietän aikaa kun omassa elämässä ei ole ongelmia. Ja asun ulkomailla. Palstan mukaan Suomi on nykyään mielenterveysongelmainen spurgula. Mielenkiintoista luettavaa. Ei tee mieli muuttaa takaisin:D
Hyvin voiva ihminen nimenomaan jaksaa ivailla muille, höpsö. Siitähän se hyvinvointi on lähtöisin.
Ei hyvin voivalla ihmisellä ole sellaiseen höpsöttelyyn tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
No onhan täällä iso osa ihan potaskaa mutta sitten on ihan asiaakin.
Potaska on parasta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä näen niin että kun ihminen voi itse hyvin hän pystyy osoittamaan myötätuntoa ja kannustamaan ja tukemaan muita. Huonovointinen ihminen yrittää lintata muita varmistaakseen että muillakin on kurjaa ja nostaakseen itseään.
Ei se nyt ihan noin aina mene. Mä voin huonosti ja olen masentunut, mutta en pura oloani haukkumalla muita. Päinvastoin tunnen suurta empatiaa muita huono-osaisia kohtaan.
Mitähän se sitten tarkoittaa että kaikki hyvin. Mä olen vähän rauhaton ja keskittymiskyvytön, niin välillä teen toisella kädellä muuta ja toisella kädellä kirjoittelen tänne. En tod. käy täällä joka päivä, mutta lauantai-iltana saunan jälkeen voi rentoutua vaikkapa näin.
Sama kun kysyisi, katsoisitko telkkaria tai kuuntelisitko radiota jos sulla olisi kaikki hyvin.
En. Olen yksinäinen, ja tämä palsta korvaa osaltaan sosiaalisten suhteiden ja juttukaverin puutetta. Jos olisi enemmän kanssakäymistä muiden kanssa, niin tuskinpa täällä tulisi niin käytyä, liikaa provoilua ja toisille ilkeilyä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon keksittyjä juttuja. Ei terveet kuluta aikaa tällaista lukien.
Täällä voi valita mitä lukee.
En todellakaan. Mulla ei oo pahemmin muita sosiaalisia kontakteja. Surullista, tiedän.
Pääasiassa kaikki on hyvin, vähän liikaa vapaa-aikaa.
Voisin kirjoittaa, jos jokin asia pohdituttaisi. Lueskelenkin mielelläni, olen sosiaalitieteistä valmistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se nyt ihan noin aina mene. Mä voin huonosti ja olen masentunut, mutta en pura oloani haukkumalla muita. Päinvastoin tunnen suurta empatiaa muita huono-osaisia kohtaan.
Ei toki kaikki huonovointiset kiusaa, pahoittelen että ilmaisin itseni huonosti.
Tarkoitin sitä että toisten kiusaaminen usein kielii omasta huonosta olosta.
Ootteko tosiaan sitä mieltä että ihmisen täytyy koko valveillaoloaikansa tehdä jotain hyödyllistä tai viettää sosiaalista elämää, tai muuten ei ole kaikki hyvin?
Aijaa, mä olen luullut, että tänne kirjottaa vaan aikuisvauvat niinku palstan nimen perusteella. Sellaiset henkiseltä kehitystasoltaan teini-ikään jääneet. En tiedä olenko käsittänyt väärin.
Varmaan päässä vikaa mut koen tukevan kommentin antamisen ja omien kokemuksieni jakamisen jollekkin sitä kaipaavalle ihan ok tylsyyden täyttäjäksi. Ihana myös lukea toisten kokemuksia ja niistä jotain oppia. Noita ilosempia aiheita myös kiva lukea.
Ei ole oikein muuta sosiaalista elämää.
Ja tämä on viimeisiä toimivia netin keskustelupalstoja naamakirjan(?jota en koskaan ole käyttänyt) ulkopuolella.
On täällä paljon potaskaa mutta paljon hyvääkin, olen saanut täältä neuvoja ja tukea. Eilenkin oli hieno keskustelu siitä miksi joku ei vaan löydä kumppania.
Turhaan tätä palstaa aina pilkataan.