Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rintojen koolla väliä ?

Pervo
02.01.2021 |

Voiskos joku valaista asiaa?. Itse rakastan, rankaisen, suutelen, imen rintoja. Mitäpä naiset sanovat ajatuksestani ja tekotavastani?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
01.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisenä olin aivan vakuuttunut että otan silikonit kun täytän 30. Nyt ajattelen että en todellakaan ota. Rakastan mun pieniä rintoja. Ne on symmetriset ja nätit. En vaihtaisi missään nimessä niissä mitään. Kätevät urheillessakin.

Ainoa mitä ei tosiaan pysty tekeen on joku rintojen väliin paneminen. Se on siis täysin mahdotonta tällä koko luokalla. Mutta mitä väliä.

T. A-kuppi

Väliin on ehkä hieman hankalaa, mutta nuppia voi myös hangata rintoja vasten. Pienetkin tissit tuntuvat kivan pehmeiltä ja hyviltä myös. Joskus oon lauennutkin tuosta :)

Vierailija
62/64 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pienistä rinnoista tiukoissa puseroissa. Jos vielä nännit nöpöttää, niin voi sitä ihanuutta! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin isommat kuin pienet, toki riippuu naisen koosta muutenkin mikä näyttää kivalta. Itseä viehättää eniten noin D-G koon rinnat. Varsinkaan todella pienet hädin tuskin a kupin paukamat ei kyllä ole yhtään naiselliset tai kivan näköiset vaikka nainen olisi tosi hoikka muuten.. eikä naisen tarvitse mikään luuviulu muutenkaan olla.

Eli pitääkö pienitissisen hankkia silikonit, jotta olisi makuusi?

Mitä jos vaan hyväksyisi, että jollekin toiselle varmaan kelpaa ne a kupitkin?

Vierailija
64/64 |
02.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette homoja, jos tykkäätte pienistä rinnoista tai varmaan naiset ovat menneet kaikki noi kommentit kirjoittamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän