Onko rintojen koolla väliä ?
Voiskos joku valaista asiaa?. Itse rakastan, rankaisen, suutelen, imen rintoja. Mitäpä naiset sanovat ajatuksestani ja tekotavastani?
Kommentit (64)
Kyllä niillä tuntuu olevan. Olen nainen ja kyllä on tainnut jokainen mies ihastella rintojani. Olen hoikka ja pieni, en kuitenkaan mikään lyhyt, keskipituuden alla vähän. Kokooni nähden rinnat on isot. Vaikka ne ei varsinaisesti ole mitkään valtavat. Eikä ne roiku, vaikka en ihan nuori enää ole. On sanottu että ne on sellaiset käteensopivat vielä. Mutta tässä vartalossa ne näyttää isoilta.
Työpaikallani on eräs isorintainen nainen ja on luonteeltaan täysi susi varsinkin muille naisille.
En panisi vaikka maksettaisiin.
Ainakin minulle merkitsee sielun kauneus enemmän, kuin rintarauhasten rasvamäärä.
Vierailija kirjoitti:
Työpaikallani on eräs isorintainen nainen ja on luonteeltaan täysi susi varsinkin muille naisille.
En panisi vaikka maksettaisiin.Ainakin minulle merkitsee sielun kauneus enemmän, kuin rintarauhasten rasvamäärä.
Mutta myönnä pois, että upeat ovat
Vielä ei kolmeenkymmeneen ikävuoteen mennessä ole tullut vastaan tissiparia joita ihaillessa ja hyväillessä ei olisi kyy ottanut asentoa. Joten ei ole väliä.
Vierailija kirjoitti:
En panisi vaikka maksettaisiin.Ainakin minulle merkitsee sielun kauneus enemmän, kuin rintarauhasten rasvamäärä.
Mitä ikäluokkaa tämä työpaikkasi ”ilkeä ihminen” on?
Ei muuta väliä, mutta itse viehätyn täyteläisemmistä enemmän. Tokikaan rinnat ei ole mikään ratkaiseva tekijä parinmuodostuksessa.
Todennäköisesti,(huom. tämäkään ei ole kiveen hakattu, vaan kokonaisuus ratkaisee) kuitenkin ensisilmäyksen perusteella viehätyn täyteläisen poven, samoin kuin takamuksen omaavasta naisesta.
Tämän lisäksi on tietysti muitakin ulkoisia ominaisuuksia mitkä omaa silmää viehättää.
Ehdottomasti tärkein on kuitenkin se mitä siellä ulkokuoren sisällä on.
Aiemmin ajattelin, ettei koolla ole väliä. Enemmän minua miellytti muoto ja rintojen kaunis ja luonnollinen ulkonäkö. Nyt olen seurustellut pidempään melko hoikan naisen kanssa, jonka rinnat ovat kokoa 70F/G/H rintaliiveistä riippuen. Rinnat ovat melko raskaat ja riippuvat jonkin verran, mutta mielestäni ne ovat silti täydelliset. Olen kyllä rakastunut niihin aivan kuten naiseen muutenkin. Isot rinnat ovat sittemmin alkaneet miellyttää silmää yleisemminkin.
Uskon kuitenkin, että ensisijaisesti ihastuu ja rakastuu ihmisen ja sen myötä myös tietyt ulkonäköön liittyvät preferenssit saattavat muuttua. Isot rinnat ovat ihanat, mutta samalla tavalla sitä voisi ihastua kumppanin muihinkin ulkoisiin ominaisuuksiin.
On. Pitää olla kookkaat ja kiinteät.
T: m44
Mikä kysymys tuo nyt on? Tietenkin rintojen koolla on väliä, kaikki naiset oppivat tietämään sen jo varhain. Pienirintaiset, kuten itsekin olen, vähän ikävämmällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kysymys tuo nyt on? Tietenkin rintojen koolla on väliä, kaikki naiset oppivat tietämään sen jo varhain. Pienirintaiset, kuten itsekin olen, vähän ikävämmällä tavalla.
Nainen on naiselle susi. Onko isorintainen iso paha susi?
Kihahtaako isot rinnat päähän naisilla? Vai ottaakko susilauma silmätikukseen pienirintaisen?
Olisi mielenkiintoista kuulla naisten kokemuksia.
Mieluummin isommat kuin pienet, toki riippuu naisen koosta muutenkin mikä näyttää kivalta. Itseä viehättää eniten noin D-G koon rinnat. Varsinkaan todella pienet hädin tuskin a kupin paukamat ei kyllä ole yhtään naiselliset tai kivan näköiset vaikka nainen olisi tosi hoikka muuten.. eikä naisen tarvitse mikään luuviulu muutenkaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin isommat kuin pienet, toki riippuu naisen koosta muutenkin mikä näyttää kivalta. Itseä viehättää eniten noin D-G koon rinnat. Varsinkaan todella pienet hädin tuskin a kupin paukamat ei kyllä ole yhtään naiselliset tai kivan näköiset vaikka nainen olisi tosi hoikka muuten.. eikä naisen tarvitse mikään luuviulu muutenkaan olla.
Eli pitääkö pienitissisen hankkia silikonit, jotta olisi makuusi?
Onhan se plussaa jos on kivat pyöreät pehmeät rinnat, ei kuitenkaan kauhean isot. Varmaan c-kuppi omaan makuun.
Mutta oikeasti jos on kuuma nainen, niin ei rintojen kokoon niin kiinnitä huomiota. Katse on seksikkyydessä isossa osassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kihahtaako isot rinnat päähän naisilla? Vai ottaakko susilauma silmätikukseen pienirintaisen?
Tai sitten muut naiset ottavat kateellisina isorintaisen silmätikukseen? Tämä kyynistyy, kasvattaa kovan nahan ja toteaa hyökkäyksen olevan paras puolustus? Ja pienirintaisemmat naiset sitten alistuvat tämän dominoivien rintojen alle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua on toiset naiset kiusanneet isoista rinnoista ja kyselleet, että oikeinko olen niistä ylpeä. En korosta rintoja pukeutumisessani, muttei niitä piiloonkaan saa.
Vierailija kirjoitti:
Vielä ei kolmeenkymmeneen ikävuoteen mennessä ole tullut vastaan tissiparia joita ihaillessa ja hyväillessä ei olisi kyy ottanut asentoa. Joten ei ole väliä.
Suattaa sehhii aeka vielä ilimaantua kun kiärmes uinnuu eikä herree vaekka kuinka nykis. Out vielä niin nuorj.
Ilkeimmät naiset ovat pienirintaisia.
Ei ole minun mielestäni, tärkempää on normaalipainoinen vartalo.
Ei tee isot rinnat epäterveenä roikkuvasta mahasta tai pepusta viehättävää.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeimmät naiset ovat pienirintaisia.
Ei kannata yleistää, joskin minä kyllä olen ilkeä. Mutta ei se suoranaisesti tissien pienuudesta johdu, vaan siitä minkälaista kohtelua niiden vuoksi joutuu kokemaan. Naiset suhtautuvat ylemmyydentuntoisesti ja säälivästi ja miehet ignooraavat, jolleivat suoraan vttuile tissien koosta. En näe mitään syytä olla mukava.
Monen muotoisia on olleet ne naiset joiden kanssa on oltu taibolemisesta haaveiltu. On ollut solakoita pikkurintaisia ja runsaita isorintaisia, ja on ollit jopa pyöreitä pienirintisia - ehkä intohimoisin seksikokemukseni on ollut sellaisen naisen kanssa jolle luontoäiti oli antaut kaiken sorttista tukevuutta mutta pienet rinnat. Ikävä kyllä myös ikävän luonteen.