Vierailija

Mieheni on 25v. ja nyt jo ongelmia seisokin kanssa. Lerpahtaa tosi äkkiä.

Minussako vika? Kokemuksia?

Kommentit (11)

Oletteko vanha pari? Onko sattunut jotain merkittävää, mikä saattaisi aiheuttaa moisen? Onko seksiä usein, saatteko olla rauhassa (lapsia?)? Oletko sinä ehkä joskus arvostellut miestä/vehjettä/aktia/jotain muuta asiaan liittyvää? Puhutko exästäsi tai muista miehistä paljon?

Niin paljon on asioita, mikä saattaa vaikuttaa.. Hankala sanoa.

krokoriili

toden näköisesti voi riippua sinusta mutta ei välttämättä. voi olla mahdollista että miehesi on suuntautunut muuhun sukupuoleen tai tuotteeseen.

Vierailija

Ehkä se ei tykkää kun kesken aktin alat nalkuttamaan miten pyykkejä ei ole ripustettu oikein kuivumaan ja ruokakin oli väärin valmistettu.

Vierailija

Jos omin käsin omassa rauhassa seisoo ihan hyvin, niin kyse on sitä, että jännittää tilannetta, eikä pysty rentoutumaan. Alkaa kesken yhdynnän ajatella, että kumpa nyt vaan ei lakkais seisomasta... nauti ja kiihotu nyt siinä sitten. Ajatukset jumittaa siihen omaan kikkeliin.

Jännitys siis pois. Yksi olut ja mukavaa, kiireetöntä seuraa, missä ei ole pakko ryhtyä yhdyntään lainkaan. Kyllä se sieltä sitten se luottamus taas palaa. Se ei ole sinun haluttavuudestasi kiinni, joskin voit asialle paljon tehdä.

Vierailija

Alussa usein meni jännityksen takia pieleen. Ja sitten siitä tulee noidankehä. Jännittää entistä enemmän.

Mutta nykyään se tapahtuu hyvin harvoin, silloin kun on monta stressin aihetta päällä.

On tullut selväksi, ettei todellakaan johdu minusta. Uskon, että ei sinussakaan vikaa ole, vaikka ekana tuppaa se ajatus tulemaan. Ei kannata miettiä sellasta. Eikä painostaa toista, ei pettyä tai mitään. Halailee sitten vain nätisti ja toteaa että nyt kävi näin.

Vierailija

omaa mielikuvaa aiheesta. Olen nyt siis 52v

aloitin seurustelun ollessani 20v sitä ennen muutama surkea räpellys, ei voida kutsua edes seksielämäksi, sähläystä lähinnä.

kun aloin sitten seukata tytön kanssa jota rakastin ja noin, minulle iski joku paniikki, olin todella herkällä ja sillee - sekin kyllä sitten "parani" aikaa myöden ja saatiin aikaan hyvää ja nautinnollista seksiä molemmin puolin, oli opittavaa paljonkin.

sitten iski vaimolla duuniressi ja seksielämä kuihtui ihan olemattomiin , siihen hässäkään syntyi vielä pari lastakin, edelleen seksielämä tuntui jäätyneen.

No, elämä olikin varannu mulle sivusuhteen joka löytyi , yllätys yllätys, duunista. =).  Tunsin herääväni uudelleen miehuuteen, minä siis silloin vähän yli 30 ja nainen melkein 40.

tunsin olevani todella mies, haluttu ja rakastettukkin,  mitä kyllä kaipasin kotonakin.

No, jossain vaiheessa tämä suhde päättyi, niin kuin kaikki hyvä aikanaan.

Alkoi varmaan 40 kriisi, tunsin surkatuvani, eikä pilikään meinannu pelittää, silloin harvoin kun sillä olis kotona tehtäviä ollut. No, ei muuta kuin lekurille mars, ja hankkimaan sinisiä pillereitä, ja mikä taivas siitä avautui, tunsin olevani taas "nuori" - ja etenkin kun nyt kun aletaan olla vaimon kanssa molemmat viisiskympis niin alkaa parisuhdekin muuttua sellaiseksi että se  miellyttää molempia

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat