Lempikaupungiksi suomessa ( helsingiä ei saa valita)
Kommentit (83)
Turku on paras ja Vantaa on huonoin.
Turku ehdottomasti. Mukavan kompakti ja kesällä jokivarren kahvilat ja ravintolat henkivät eurooppalaista tunnelmaa.
Kalajoki, koska hiekkasärkillä tuntuu ku ois ulkomailla 😎
Paras: Turku. Kulttuuria ja koko maan vanhin kaupunki, ruotsin kieltäkin kuulee ja näkee. Jos Viipuri kuuluisi yhä Suomeen niin olisi kaikkein paras.
Inhokki: Oulu. Ihmiset ovahyväisiä juntteja, puolet uskovaisia, puolet juoppoja, nousukkuus Nokian ansiota.
Suosikit Tampere ja Turku, inhokki Helsinki.
Suosikki Turku.
En nyt varsinaisesti inhoa mitään kaupunkia, mutta en usko että viihtyisin jossain pienessä umpiruotsinkielisessä kaupungissa Pohjanmaalla.
Seinäjoki paras, Espoo surkein, molemmissa on asuttu.
Vierailija kirjoitti:
Kenen lempikaupunki on Helsinki?
Eihän helsinkiläisetkään ole helsinkiläisiä, vaan he identifioituvat asuinkaupunginosansa mukaan.
Minun lempikaupunkini on Helsinki kaikista niistä kaupungeista, joissa olen asunut.
Pitäähän se kertoa, koska heti alkoi Helsinki-vääntö, vaikka ap toivoikin, ettei H.kiä valita
Kyllä on taas niin järkyttävän huonoa suomes tuo avaus, että ei tiedä itkeäkö vaiko nauraa.
Jos stadia ei lasketa niin lemppari on Vaasa ja inhokki Pori.
Saako Helsingin valita inhokikseen?
Jos Helsinkiä ei saa valita, ei ole mitään muita vaihtoehtoja kuin Turku.
Lempparit Tampere ja Porvoo (sekä ykkösenä ois Helsinki), inhokit ehkä Keuruu ja Oulu (Keuruu on ahdistavan nuiva paikka Oulu on iso post-nousukkaiden junttila).
Kotka ja Kouvola. Varmaan epäsuosittu mielipide :D mutta rakastan molempia, vietin lapsuuteni kesät mummolassa Kymenlaaksossa <3
Vierailija kirjoitti:
Jos stadia ei lasketa niin lemppari on Vaasa ja inhokki Pori.
Miksi Pori on monilla inhokki? Oon siellä kerran käynyt ja ihan nätti ja merellinen kaupunkihan se on. Ihmiset vaikuttivat aika hiljaisilta ja sisäänpäinkääntyneiltä, mutta kuitenkin ystävällisiltä.
Helsingi on minun suosingi!