Miksi en kykene harrastamaan seksiä mieheni kanssa?
Olemme olleet vuosikausia parhaita ystäviä mieheni kanssa. Olemme molemmat tajunneet että ehkä olemme ne oikeat toisillemme ja päätimme yrittää seurustella ja katsoa mihin se johtaisi. Nyt olemme olleet jo hyvän toven yhdessä mutta aina nukkumaan mennnessä jähmetyn aivan totaalisesti ja "välttelen" miestäni ja käännän pääni pois päin. En vain kykene etenemään seksuaalisessa mielessä hänen kanssaan vaikka luotan häneen 100%:sti eikä hän ikinä tekisi pahaa tai mitään mitä en tahdo minulle. Hän ei painosta seksiin eikä tee oloani epämukavaksi. Kuitenkin minua häiritsee kun en "osaa" edetä pitemmälle hänen kanssaan vaan jäädyn ja jähmetyn ja en tee mitään. Mikä avuksi? tahtoisin todella että seksielämämme olisi hyvää. Olen vain jäänyt niin ystävätasolle hänen kanssaan että en osaa enään edetä.. miksi näin?
Kommentit (6)
Itselläni olintosiaan sama ongelma. Joskis on helpottanut se että ollaan miehen kanssa tehty yhdessä jotain romanttista/ mitä molemmat tykkää tehdä niin vain kaksin :) Erikseen varattu ja sovittu iltoja jolloinka keskitytään toisiimme ja tehdään jtn kivaa (en tarkoita seksiä) sen jälkeen taas muistaa kuinka kiva se oma kumppani on niin voi johtaa jopa johonkin :)! usein olen huomannut että pitää vain ylittää se kynnys ja ruveta peti touhuihin vaikkei tekisikään aluksi mieli.. kyllä itse aina jälkeenpäin olen iloinen että tuli peuhattua.
ainakun mies katsoo minua suoraan silmiini niin rupean hirveästi jännittämään ja jäädyn :-( ap
sama ongelma täällä! 4 vuotta oltu yhdessä ja on muuttunut samanlaiseksi...
Luulet että hän pettyy jos et vastaa hänen odotuksiaan...